3 dagen Dublin
zondag 10 juli 2011 om 12:06
zondag 10 juli 2011 om 12:15
quote:Kate1980 schreef op 10 juli 2011 @ 12:10:
Mijn vriendin wil niet op de bonnefooi (ik wel maar goed, geen must). Is het goedkoper om zelf een hostel ofzo te boeken en zo ja, misschien nog tips? Wil het zelf zo goedkoop mogelijk houden.Je moet wel een heel scherpe aanbieding hebben wil een pakketreis goedkoper zijn dat een goedkope ryanair vlucht en een hostel. Voor een goed hostel kijk je de reviews na op hostelbookers.com of een andere vergelijkbare site.
Mijn vriendin wil niet op de bonnefooi (ik wel maar goed, geen must). Is het goedkoper om zelf een hostel ofzo te boeken en zo ja, misschien nog tips? Wil het zelf zo goedkoop mogelijk houden.Je moet wel een heel scherpe aanbieding hebben wil een pakketreis goedkoper zijn dat een goedkope ryanair vlucht en een hostel. Voor een goed hostel kijk je de reviews na op hostelbookers.com of een andere vergelijkbare site.
zondag 10 juli 2011 om 12:18
Ik heb toen hier geslapen:
http://www.hostelworld.co ... gails-Hostel/Dublin/25382
Prima plek, heel centraal. Wij hadden een 3 persoons kamer met eigen douche/toilet en dat was prima betaalbaar.
Online te boeken, dus helemaal niet eng voor je vriendin.
http://www.hostelworld.co ... gails-Hostel/Dublin/25382
Prima plek, heel centraal. Wij hadden een 3 persoons kamer met eigen douche/toilet en dat was prima betaalbaar.
Online te boeken, dus helemaal niet eng voor je vriendin.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 10 juli 2011 om 12:24
Ik heb in het Kinlay house geslapen in een dorm. Opzich prima en centraal. Willen jullie een 2 pers. kamer met douche? Reken dan iets van 30 euro pp per nacht. Een retourtje kan je als je even zoekt wel voor 100 pp zonder bagage vinden. Dan kom je dus met wat extra kosten voor vervoer etc op iets van 450 voor 3 nachten.
zondag 10 juli 2011 om 12:25
zondag 10 juli 2011 om 12:27
zondag 10 juli 2011 om 12:38
Vliegen met ryanair is echt appeltje eitje, maar je moet van te voren wel even de voorwaarden bestuderen. Je mag best redelijk wat handbagage meenemen, maar het mag echt maar 1 stuk handbagage zijn, dus niet een koffertje en een handtasje. Veel mensen houden dus wat ruimte over in de koffer en stoppen op het laatst hun tasje erbij in. Ook moet het aan bepaalde maten voldoen. Verder heb je dus geen vaste plek, maar je gaat gewoon zitten net als in een bus.
zondag 10 juli 2011 om 14:03
Idd, losse vlucht + hotel is veel goedkoper. Ik ben zelf vorig jaar in het Belvedere hotel op Parnell Square geweest, simpel hotel op een hele mooie locatie middenin de stad die we toen voor de prijs van een hostel hebben kunnen boeken. De prijzen gaan alleen maar omlaag de laatste tijd: er komen steeds minder Amerikaanse toeristen vanwege de crisis, zeker buiten het hoogseizoen kun je voor heel weinig geld een goed hostel of hotel vinden.
Ik ben ook met Ryanair vanaf Eindhoven gevlogen en het is heel simpel: je mag één stuk handbagage meenemen en die moet precies het goede formaat en gewicht zijn. Maar daar is de prijs dan ook naar.
Dublin is een geweldige stad, dus veel plezier!!
Ik ben ook met Ryanair vanaf Eindhoven gevlogen en het is heel simpel: je mag één stuk handbagage meenemen en die moet precies het goede formaat en gewicht zijn. Maar daar is de prijs dan ook naar.
Dublin is een geweldige stad, dus veel plezier!!
donderdag 14 juli 2011 om 21:50
Ben de laatste keer in december geweest, was incl vlucht, taxi naar dublin en een appartement van staydublin.com (2 overnachtingen midden in het centrum, alles binnen loopafstand) 100 euro pp kwijt, hadden een goedkope vlucht van ryanair met alleen handbagage. Dublin is een heerlijk stad, veel plezier!