Mode & Beauty alle pijlers

Haar problemen!!

07-07-2011 14:18 28 berichten
Hallo,

Toen ik nog wat jonger was, een jaar of 15 heb ik elke dag mijn haar gestijlt! -.- i know stom,

Ik verf het ook regelmatig en gebruikte de fuhn (fuhnen doe ik nu niet meer)

Maar mijn haar is door al die dingen behoorlijk beschadigt, wat kan ik er aan doen om het weer in een goede conditie te brengen,

Welke shampoo, ik heb gisteren de andrelon lijn voor gespleten haar punten gehaald, (shampoo, conditernoir en de creme) nog niet gebruikt, Gebruikte ook wel eens de andrelon lijn droog en beschadigt haar en krullen, omdat ik best wel veel krullen heb.

Ik heb ook behoorlijk droog haar, waar kan dat van komen?

Ik heb het een tijdje elke dag gewassen, maar ik weet niet wat beter is, de ene zegt dat is hartstikke slecht en de anders zegt dat is juist goed.

Ik wil het graag laten groeien hebben mensen tips?

liefs.
Alle reacties Link kopieren
Enige wat helpt is afknippen. Haar is dood materiaal en kan dus helemaal niet gevoed worden.
Ik laat het volgende week een heel stuk afknippen, best wel jammer want het is nu wel langer, en heb gezien dat langer beter staat, nu moet ik helemaal weer opnieuw beginnen en al die stres omdat kut tering haar! want als het langer is dan hangt het meer, maar als het korter is dan gaat het meer omhoog en lijk ik net een poedel door dat het zo dik word! maar mijn haar is ook ongelijk achter is veel korter dus moet wel stuk af, het korte plukje eindigt volgens mij net iets boven de schouder.
Alle reacties Link kopieren
Dat is het inderdaad, zolang je de goede producten gebruikt is het niet erg om je haar veel te stijlen of the Fohnen! Zelf stijl ik mijn haar bijna dagelijks en gebruik ik babyliss producten, super fijn zijn die.. Toch is het bij ieder haar anders wat voor type stijltang, krultang of fohn je moet gebruiken. Vaak is het ook nog eens lastig welke je dan kiest omdat je ze niet vantevoren uit kunt proberen en de stijltang die de kapper gebruikt vind ik vaak te duur! Bij de Bijenkorf heb ik vorige week alle nieuwe Babyliss producten uit kunnen proberen op een van de zomer productdemonstratie dagen! Daar heb ik de Ipro 230 Icurl gekocht een stijltang EN krultang in 1! Komende weken is dat nog een aantal keer op zaterdag en zondag, is echt heel leuk..quote:alfea schreef op 07 juli 2011 @ 14:45:

Ik heb ook krullen en droog haar, maar mijn haar is wel super gezond en glanzend ondanks dat ik het om de dag fohn en (gedeeltelijk) stijl..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven