Navel

11-09-2010 15:28 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een gevoelige navel?

En raakt er iemand opgewonden bij het aanraken of likken van de navel?
Mijn eigen navel mag ook met rust gelaten worden, maar ook ik heb wel iets met navels... Vind die van mijn man ook erg opwindend, en wil die nog wel eens lekker likken voordat ik nog wat lager ga. Ieder zijn ding
Navel likken zou wel een onderdeel kunnen zijn van plagen, net zoals je de dijen en de lies likt maar net niet de vagina. Die mag lekker wachten.
World of Warcraft: Legion
quote:wijffie80 schreef op 11 juli 2011 @ 20:25:

Mijn eigen navel mag ook met rust gelaten worden, maar ook ik heb wel iets met navels... Vind die van mijn man ook erg opwindend, en wil die nog wel eens lekker likken voordat ik nog wat lager ga. Ieder zijn ding Hoezo is de navel van je man erg opwindend?
Tja, weet ik veel, kan er niks aan doen, maar als zijn shirt een stukje omhoog gaat, en er ook maar een glimp van zijn navel zie, dan krijg ik al de kriebels... Het is echt een turn-on. :$
quote:wijffie80 schreef op 14 juli 2011 @ 21:09:

Tja, weet ik veel, kan er niks aan doen, maar als zijn shirt een stukje omhoog gaat, en er ook maar een glimp van zijn navel zie, dan krijg ik al de kriebels... Het is echt een turn-on. :$

Dus je hebt wel ies met navels? ;)

Navelfetisj?
Als je dat persé zo wilt noemen, dan ja...
quote:wijffie80 schreef op 15 juli 2011 @ 18:06:

Als je dat persé zo wilt noemen, dan ja...Ik ook ;)
Als ik mijn man zijn navel aanraak, vliegt ie tegen het plafond, ZO gevoelig is dat plekje.
Ik was me niet bewust van het gevoel in mijn navel totdat ik een vriendje kreeg die blijkbaar gek op navels was want hij kon niet van de mijne afblijven. Eerst vond ik het nogal vreemd dat hij steeds zijn vinger in mijn navel hield als we het deden, maar ik werd er extra opgewonden van! Met een vinger in mijn navel kom ik extra snel klaar als ik gelikt wordt en vooral als hij met zijn vinger zachtjes steeds ietsje dieper drukt en draait naarmate ik dichter bij mijn orgasme kom, heerlijk! Mijn huidige vriendje doet dit (jammer genoeg) niet vaak uit zichzelf dus breng ik zelf zijn vinger naar mijn navel. Mijn buik is trouwens helemaal gevoelig want na een buikmassage kun je alles met me doen! Grappig verhaal over innies en outies, wist ik niet. De mijne is in ieder geval een diepe innie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven