Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
@ Bloem - Zie je nou wel, het doet je goed! Soms moet je echt die stap zetten want als je thuis blijft dan blijf je erin hangen!

@ Charly - Wat wil jezelf als je denkt met je verstand? Misschien is het wat vroeg?
@ fashiongirl, ik heb wel vaker gevraagt of je nog iets hebt gehoord van je ex omdat je toch de brief hebt verstuurd? Misschien heb je wel eens over de vraag heen gelezen maar ik ben erg benieuwd! En heb je de sms van zijn moeder nog gelezen? En mis je hem nog vaak? Het was goed om vanmiddag te gaan, hij zou er anders ook bij zijn geweest, maar ik dacht; als jij hier bij zou zitten dan vind je dit echt totaal niks en ik vond het aardig leuk! Dus daarin verschillen we inderdaad. Ik mis hem nu wel, ben zo benieuwd of hij nog aan mij denkt elke dag en of hij mij toch ook nog soms mist! Als ik nu terug kijk naar de brief die ik wou sturen, dan ben ik best blij dat ik het niet gedaan heb! Hij weet zelf hoe het zat tussen ons, meer aandacht van mij hoeft die dan ook niet. En ik merk echt dat ik hierdoor sterker ben geworden en ik kan het goed alleen aan! Maar ik weet ook: wil hij mij ooit terug dan trap ik er zo weer in! Welterusten
quote:bloem55 schreef op 11 juli 2011 @ 00:05:

@ fashiongirl, ik heb wel vaker gevraagt of je nog iets hebt gehoord van je ex omdat je toch de brief hebt verstuurd? Misschien heb je wel eens over de vraag heen gelezen maar ik ben erg benieuwd! En heb je de sms van zijn moeder nog gelezen? En mis je hem nog vaak? Het was goed om vanmiddag te gaan, hij zou er anders ook bij zijn geweest, maar ik dacht; als jij hier bij zou zitten dan vind je dit echt totaal niks en ik vond het aardig leuk! Dus daarin verschillen we inderdaad. Ik mis hem nu wel, ben zo benieuwd of hij nog aan mij denkt elke dag en of hij mij toch ook nog soms mist! Als ik nu terug kijk naar de brief die ik wou sturen, dan ben ik best blij dat ik het niet gedaan heb! Hij weet zelf hoe het zat tussen ons, meer aandacht van mij hoeft die dan ook niet. En ik merk echt dat ik hierdoor sterker ben geworden en ik kan het goed alleen aan! Maar ik weet ook: wil hij mij ooit terug dan trap ik er zo weer in! Welterusten

Nee idd bloem,meer aandacht hoeft hij niet.

Het is maar goed dat hij niet weet dat jij zo ongeveer 24/7 met hem bezig bent.
quote:Fashiongirl19 schreef op 10 juli 2011 @ 23:51:

@ Charly - Wat wil jezelf als je denkt met je verstand? Misschien is het wat vroeg?

Het is nu ruim 6 weken uit. Ik heb hem bijna een maand niet gezien. Sinds die tijd heb ik 3 keer contact met hem gehad. Een keer vanuit mijn kant, de rest vanuit hem.

Mijn verstand zegt: doen: maar niet bij mij thuis. Dus ergens anders afspreken.

Zelf denk ik dat hij een beetje de kluts kwijt is. Even 170 kilometer rijden om een boek terug te brengen, ik weet het niet. Hij komt bijna wanhopig op mij over.

Eerst maar even weer werken vandaag. Kijken wat de dag brengt.
quote:charly2910 schreef op 11 juli 2011 @ 07:37:

[...]

Sinds die tijd heb ik 3 keer contact met hem gehad. Een keer vanuit mijn kant, de rest vanuit hem.Hiermee bedoel ik: sinds ik hem niet meer heb gezien.
quote:superstar_2 schreef op 11 juli 2011 @ 06:50:

[...]

Nee idd bloem,meer aandacht hoeft hij niet.

Het is maar goed dat hij niet weet dat jij zo ongeveer 24/7 met hem bezig bent.Nou 24/7 ook weer niet! Het word al elke dag minder.
Gister begin van de middag uur gebeld met C. zoals ik al zei hier ergens in het topic volgens mij.. Best emotioneel was dat...voelde me erg rot daardoor en juist daardoor dacht ik: wtf ik ga vanavond gewoon met een jongen afspreken die ik al lang ken! C. deed daar ook zo onverschillig over..

Een hele leuke avond gehad, gewoon gezellig op de bank gezeten. Ook een beetje gezoend enzo, maar toen noemde ik 'm bij de naam van mijn ex hahaha.. Mijn god, wat een blunder. We hebben er (gelukkig) hard om moeten lachen. Niks spectaculairs gebeurd, dat wilde ik niet, maar wel fijn bijelkaar gelegen, gepraat en film gekeken.

Vanmorgen werd ik ineens niet meer wakker met een klote-gevoel, erg fijn..

Alleen later vandaag weer rottigheid gehad...met mijn gezondheid, in het ziekenhuis terechtgekomen.... nu wel weer thuis! En opeens vandaag ook wil C. koffie drinken kreeg ik vandaag als berichtje.. zucht.
@ rally, die C is niet duidelijk tegen je! Dan wil die dit dan weer dat, zo blijf je er mee lopen. Misschien is het handig nu echt een keuze te maken wat je met hem wil! Fijn dat het leuk was met een ander En minder van je gezondheid! Wat heb je eigenlijk precies?
@ Rally - Gezellig dat je hebt afgesproken! Geeft je toch weer een boost voor je zelfvertrouwen! C weet niet wat ie wil, stiekem wilt ie je helemaal niet kwijt. Als je zo emotioneel nog bent weet ik niet of het verstandig is om koffie te gaan drinken. Op dat moment zal het best goed gaan maar thuis zit je weer in een dip.

Wat heb je met je gezondheid? Klinkt nog best ernstig! Je moet doen wat jezelf wilt, misschien moet je een keer duidelijk vragen met wat het doel is van wat hij wilt bereiken met die kop koffie.. Nu ga je misschien alleen maar hopen en dan heb je iig ervoor al duidelijkheid
@ Bloem - Ik heb er inderdaad overheen gelezen! Maar die brief is gepost komt dan denk morgen ofzo aan en die sms heb ik nog niet gelezen en ga ik ook nog even niet doen.. Haha nog meer vragen???
quote:bloem55 schreef op 11 juli 2011 @ 12:22:

[...]

Nou 24/7 ook weer niet! Het word al elke dag minder.Tuurlijk Bloem...
Nee meer vragen heb ik niet meid haha! En ja superstar, toch is het echt zo.
Ik ga trouwens een paar dagen afwachten. Weer kijken wat er gebeurd....
Dat moet je ook doen charly! Ik had net weer een raar moment! Mijn ex weet dat ik zaterdag weg ga en hij zei vorige week in een smsje; ik spreek je vast nog wel voor de tijd en anders sms maar voordat je weggaat. Het is nog geen zaterdag maar alwel iets langer als een week geleden dat ik hem gesproken heb, en stiekem wacht ik nog op een bericht van hem soms (waarom weet ik niet) en ik krijg maar niks wat ik toch stiekem wel verwachtte. En moet ik wel iets van mij laten horen voordat ik wegga? Wat denken jullie? En dan heb ik gewoon in gedachten een smsje met: ik ga weg, heb er zin in. Veel plezier deze vakantie! Ik ben benieuwd wat jullie er over denken!
@ Bloem: Je kunt het doen, maar aan de andere kant, hij doet het ook niet.. Voel je je dan weer rot als ie niks terug stuurt?

Ik heb zelf echt het gevoel me beter te voelen op relatie-gebied. Ik reageer niet snel terug op C. en vermaak me prima! Beter dan hij doet en dat vind ik helemaal geen slecht gevoel hihi.

En mijn gezondheid weten ze nog niet precies, maar ben een paar keer op een enge manier niet goed geworden. Veel ziekenhuis deze week nog!
quote:bloem55 schreef op 11 juli 2011 @ 23:18:

Dat moet je ook doen charly! Ik had net weer een raar moment! Mijn ex weet dat ik zaterdag weg ga en hij zei vorige week in een smsje; ik spreek je vast nog wel voor de tijd en anders sms maar voordat je weggaat. Het is nog geen zaterdag maar alwel iets langer als een week geleden dat ik hem gesproken heb, en stiekem wacht ik nog op een bericht van hem soms (waarom weet ik niet) en ik krijg maar niks wat ik toch stiekem wel verwachtte. En moet ik wel iets van mij laten horen voordat ik wegga? Wat denken jullie? En dan heb ik gewoon in gedachten een smsje met: ik ga weg, heb er zin in. Veel plezier deze vakantie! Ik ben benieuwd wat jullie er over denken!Ik zou niets van me laten horen. Naar mijn mening doe je dan wat hij van jou verwacht en het is goed omdat eens niet te doen!
Daar heb je gelijk in charly! Maar ik zou het denk ik zelf ook fijn vinden om hem een fijne vakantie te wensen.. En ik heb hem vorige week gezegt dat ik voor de tijd nog wel iets van mij laat horen en als ik dat nu niet doe word hij misschien teleurgesteld..
quote:bloem55 schreef op 12 juli 2011 @ 09:12:

Daar heb je gelijk in charly! Maar ik zou het denk ik zelf ook fijn vinden om hem een fijne vakantie te wensen.. En ik heb hem vorige week gezegt dat ik voor de tijd nog wel iets van mij laat horen en als ik dat nu niet doe word hij misschien teleurgesteld..

Bloem hou er nu toch eens mee op.

Ga je nou je hele vakantie ook met hem bezig zijn?

Tig keer een smsje sturen,de dagen aftellen tot je weer naar huis kan?

Dan is hij maar teleurgesteld jammer dan,hoe vaak ben jij al niet door hem teleurgesteld.

Hij is een grote jongen dus hij 'overleeft' het heus wel als jij geen contact met hem opneemt.
@ Bloem - Als je het fijn vindt, doe het dan!

Je weet helemaal niet of hij teleurgesteld zal zijn, misschien is hij helemaal niet meer er zo mee bezig. En is hij de 'afspraak' allang vergeten. Het is natuurlijk wel aardig, maar wat wil je er weer mee bereiken? Niets dan kun je het doen?! Maar ik hoop niet dat je weer stil hoopt om meer contact..

Je zal hem namelijk weer pleasen!
quote:superstar_2 schreef op 12 juli 2011 @ 13:51:

[...]

Bloem hou er nu toch eens mee op.

Ga je nou je hele vakantie ook met hem bezig zijn?

Tig keer een smsje sturen,de dagen aftellen tot je weer naar huis kan?

Dan is hij maar teleurgesteld jammer dan,hoe vaak ben jij al niet door hem teleurgesteld.

Hij is een grote jongen dus hij 'overleeft' het heus wel als jij geen contact met hem opneemt.

Bloem, ik vind het erg om te zeggen, maar ik geef superstar_2 gelijk.

Laat hem los!
Ik bereik er inderdaad niks mee als ik hem sms en ik weet ook niet of hij er blij van word of niet en misschien is hij de afspraak vergeten ja.

En ik ben niet veel meer met hem bezig hoor! Soms wel, maar vanmiddag heb ik geen 1 keer meer aan hem gedacht!
Goed zo!
quote:charly2910 schreef op 10 juli 2011 @ 18:30:

Weer nieuws, het moet niet gekker worden!

Vanmiddag weer een sms van hem: of hij het boek van mijn zus moest opsturen of dat hij het langs zou brengen.

Ik smste terug dat hij dat met mijn zus moest overleggen, het is tenslotte haar boek.

Smst hij weer terug: of ik het leuk vind als hij langskomt als hij dat boek heeft langsgebracht. En of ik nog contact wil blijven houden of dat hij moet wachten tot ik contact opneem of juist niet.

Ik heb nog niets teruggestuurd, want ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik ga er nog even over nadenken.

Detail: hij woont hier 170 kilometer vandaan.Chardonnay, ik wil jouw mening hierover.
quote:charly2910 schreef op 12 juli 2011 @ 18:28:

[...]

Chardonnay, ik wil jouw mening hierover.Waar wil je precies mijn mening over? Wat ik er van vind dat hij 170 km wil reizen om je te zien? Of mijn mening of je wel of niet met hem moet afspreken?
quote:Chardonnay schreef op 12 juli 2011 @ 18:33:

[...]

Waar wil je precies mijn mening over? Wat ik er van vind dat hij 170 km wil reizen om je te zien? Of mijn mening of je wel of niet met hem moet afspreken?Het eerste: wat vind jij ervan dat hij 170 kilometer wil rijden om een boek terug te brengen en dan (eventueel) met mij af te spreken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven