A new Perfect Day
woensdag 29 september 2010 om 09:05
g
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh such a perfect day,
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow...
Later is nu
vrijdag 8 juli 2011 om 10:48
Apart is dat hè, zo'n laatste activiteit op de basisschool; het idee dat er dan echt een periode afgesloten is. Tenminste, ik vond het destijds wel zo van poeh hee.
Het is gelukkig alweer vrijdag. We hadden een voor ons doen erg drukke week, behalve gisteren.
Zouden vandaag ook rustig aan doen maar begon pup gisteravond ineens te gillen en daarna wou hij niet meer op het ene pootje staan. Hij is er heel zielig mee. Oortjes hangen helemaal enzo. Hij piept ook als ie gewoon ligt.
Vanmiddag even naar de dierenarts. Ik was er zelf niet bij dus geen idee wat er precies gebeurde, vriend was er bij en die kwam met zo'n onsamenhangend verhaal dat ik er weinig van begreep, hij snapte er zelf ook weinig van geloof ik.
Toen pup vanochtend nog niet op het pootje wou staan heb ik de dierenarts maar even gebeld. Vind ik altijd zo'n dilemma, wanneer wel naar de dierenarts en wanneer niet. Assistente heeft overlegd met dierenarts en toen kwam het advies om toch even langs te komen aan het eind van de middag.
We zullen zien, hoop maar dat het niks ergs is.
Het is gelukkig alweer vrijdag. We hadden een voor ons doen erg drukke week, behalve gisteren.
Zouden vandaag ook rustig aan doen maar begon pup gisteravond ineens te gillen en daarna wou hij niet meer op het ene pootje staan. Hij is er heel zielig mee. Oortjes hangen helemaal enzo. Hij piept ook als ie gewoon ligt.
Vanmiddag even naar de dierenarts. Ik was er zelf niet bij dus geen idee wat er precies gebeurde, vriend was er bij en die kwam met zo'n onsamenhangend verhaal dat ik er weinig van begreep, hij snapte er zelf ook weinig van geloof ik.
Toen pup vanochtend nog niet op het pootje wou staan heb ik de dierenarts maar even gebeld. Vind ik altijd zo'n dilemma, wanneer wel naar de dierenarts en wanneer niet. Assistente heeft overlegd met dierenarts en toen kwam het advies om toch even langs te komen aan het eind van de middag.
We zullen zien, hoop maar dat het niks ergs is.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
vrijdag 8 juli 2011 om 23:43
Lief dat je vraagt, het was best spannend. Dierenarts zei direct dat het er niet best uitzag. Jeee toen had ik het helemaal niet meer. Zijn enkel was helemaal dik en toen hij met een spuit keek bleek er bloed in te zitten. Dus er was zeker wat aan de hand. Toen foto's gemaakt om te kijken of er wat gebroken was. Gelukkig lijkt het niet gebroken maar is er waarschijnlijk sprake van gescheurde banden/ iets verzwikt. Hij moet rustig aan doen en heeft pijnstillers/ontstekingsremmers meegekregen en alvast een spuit medicijnen bij de dierenarts. Maar eh... hou een enthousiaste pup die wat minder pijn voelt maar eens rustig!
Ohhh wat was ik opgelucht dat het niet gebroken bleek! Vriend zei dat ik helemaal wit wegtrok toen dierenarts aangaf dat er bloed in het enkel zat en dat het niet goed was.
Hij had de hele dag op z'n kleedje gelegen dus ik wist al dat er iets fout was en had het dikke enkel ook al gesignaleerd.
Maar gossie wat was hij zielig vandaag en wat waren wij ongerust.
Echt blij met onze aardige en zorgvuldige dierenarts.
Morgen hopelijk even bijkomen van alle spanning.
Hebben jullie nog plannen voor 't weekend?
Ohhh wat was ik opgelucht dat het niet gebroken bleek! Vriend zei dat ik helemaal wit wegtrok toen dierenarts aangaf dat er bloed in het enkel zat en dat het niet goed was.
Hij had de hele dag op z'n kleedje gelegen dus ik wist al dat er iets fout was en had het dikke enkel ook al gesignaleerd.
Maar gossie wat was hij zielig vandaag en wat waren wij ongerust.
Echt blij met onze aardige en zorgvuldige dierenarts.
Morgen hopelijk even bijkomen van alle spanning.
Hebben jullie nog plannen voor 't weekend?
zaterdag 9 juli 2011 om 10:21
Oh jas, wat akelig en zielig! En idd,zie een pup maar eens rustig te houden. Sterkte ermee Hopelijk geneest het snel, omdat hij nog zo jong is?
Lekker Dream, zwemmen. Doe ik eigenlijk alleen op vakantie omdat ik het hier teveel gedoe vind... raar hè, want ik vind het heerlijk.
Geen plannen dit weekend, heerlijk. Vorige week had ik vrijdagavond een feest en zaterdagavond een etentje, en tegenwoordig vind ik dat eigenlijk teveel van het goede in 1 weekend. Ik word een saaie muts ;-p
Fijn weekend! Hier overigens grijs en regen. Morgen voorspelling dat het zonnig en ca. 22 wordt. Kan ik altijd zo moeilijk geloven als het er nu zo grijs uitziet.
Lekker Dream, zwemmen. Doe ik eigenlijk alleen op vakantie omdat ik het hier teveel gedoe vind... raar hè, want ik vind het heerlijk.
Geen plannen dit weekend, heerlijk. Vorige week had ik vrijdagavond een feest en zaterdagavond een etentje, en tegenwoordig vind ik dat eigenlijk teveel van het goede in 1 weekend. Ik word een saaie muts ;-p
Fijn weekend! Hier overigens grijs en regen. Morgen voorspelling dat het zonnig en ca. 22 wordt. Kan ik altijd zo moeilijk geloven als het er nu zo grijs uitziet.
zaterdag 9 juli 2011 om 18:46
Hoe is het met T gegaan vandaag?
Ik ging vandaag even naar de stad voor een nieuw horlogebandje (horloge stond nog op wintertijd, dus het was wel nodig, zó lang al niet meer kunnen dragen). Bandje wat erop leek was 110,- euro
Dat dacht ik dus niet hè! Toen nog een bandje van 50,-. Vond ik eigenlijk ook te duur (en niet mooi ook nog, die van 110,- was wél mooi...). Toen kwam verkoper met een andere kleur aan (wijzerplaat van horloge is zwart, originele band ook), heeft 'm erop gezet om te laten zien hoe het stond, en zowaar, wel gaaf. En met een hele mooie stalen sluiting. Goed advies dus. Ook nog 38,- euro (ik had zelf meer 20,- in gedachten), maar goed, is een heel mooi horloge en heb het niet elke dag om dus zal er wel weer een tijdje mee doen. Een diepte investering
Ik ging vandaag even naar de stad voor een nieuw horlogebandje (horloge stond nog op wintertijd, dus het was wel nodig, zó lang al niet meer kunnen dragen). Bandje wat erop leek was 110,- euro
Dat dacht ik dus niet hè! Toen nog een bandje van 50,-. Vond ik eigenlijk ook te duur (en niet mooi ook nog, die van 110,- was wél mooi...). Toen kwam verkoper met een andere kleur aan (wijzerplaat van horloge is zwart, originele band ook), heeft 'm erop gezet om te laten zien hoe het stond, en zowaar, wel gaaf. En met een hele mooie stalen sluiting. Goed advies dus. Ook nog 38,- euro (ik had zelf meer 20,- in gedachten), maar goed, is een heel mooi horloge en heb het niet elke dag om dus zal er wel weer een tijdje mee doen. Een diepte investering
maandag 11 juli 2011 om 00:02
Ja absoluut een mooi bandje Dee, 20 euro lijkt me ook wel genoeg voor zn bandje eigenlijk;)
Hoe gaat het nu met Th Jas? Wat een naar verhaal, kan me goed voorstellen dat jullie er helemaal ontdaan van waren
Het geluk is wel dat het jonge grut ook stel hersteld, hoop dat het al beter gaat.
Goed van je Dreamer dat je mn reactie nog kon vinden
Je klinkt wel als een goede voor die afsluiting, lekker als je zn overwicht hebt;)
Ik ben nog op zoek naar een zwempak, misschien ga ik dan weer eens zwemmen, of meer een beetje nat worden en spelen, dat is mijn ding
Ik heb vandaag in een grote wegenwacht auto gezeten, best cool:)
Hoe gaat het nu met Th Jas? Wat een naar verhaal, kan me goed voorstellen dat jullie er helemaal ontdaan van waren
Het geluk is wel dat het jonge grut ook stel hersteld, hoop dat het al beter gaat.
Goed van je Dreamer dat je mn reactie nog kon vinden
Je klinkt wel als een goede voor die afsluiting, lekker als je zn overwicht hebt;)
Ik ben nog op zoek naar een zwempak, misschien ga ik dan weer eens zwemmen, of meer een beetje nat worden en spelen, dat is mijn ding
Ik heb vandaag in een grote wegenwacht auto gezeten, best cool:)
.
maandag 11 juli 2011 om 11:15
Vertel, was je gestrand dan?
Donker taupe is erg mooi en inderdaad een diepte-investering. 't past vaak ook bij alle andere kleuren dus zit je niet met past het wel bij zwart en niet bij bruin oid.
Th heeft erg veel last van z'n pootje. Hij is trouwens ook op 3 poten ongelooflijk snel. Maar hij wil teveel en te graag springen wat dan weer niet mag/kan. Dus heeft hij regelmatig verplichte benchrust. Is hij het helemaal niet mee eens maar 't is voor z'n eigen bestwil. Zie helaas nog geen verbetering. Wel hoopgevend dat het jonge grut zo snel hersteld, hoop het zo want hij kan nu zijn energie niet kwijt. (en dan gaat ie ons aanvallen. Minder.)
Donker taupe is erg mooi en inderdaad een diepte-investering. 't past vaak ook bij alle andere kleuren dus zit je niet met past het wel bij zwart en niet bij bruin oid.
Th heeft erg veel last van z'n pootje. Hij is trouwens ook op 3 poten ongelooflijk snel. Maar hij wil teveel en te graag springen wat dan weer niet mag/kan. Dus heeft hij regelmatig verplichte benchrust. Is hij het helemaal niet mee eens maar 't is voor z'n eigen bestwil. Zie helaas nog geen verbetering. Wel hoopgevend dat het jonge grut zo snel hersteld, hoop het zo want hij kan nu zijn energie niet kwijt. (en dan gaat ie ons aanvallen. Minder.)
dinsdag 12 juli 2011 om 11:40
Nou nee echt serieus aanvallen, furieus zijn als we op de bank zitten. Alle andere situaties gaat goed maar zodra we op de bank gaan zitten is het mis. Dus hebben we afgelopen weekend een tijdje tv gekeken zittend aan de eettafel omdat dat de enige plek was om rustig te kunnen zitten. Of hij gaat in de bench als we tv willen kijken.
We hebben geprobeerd hem een time-out te geven in de gang, gaan staan en verder negeren en ook over de neus pakken. Niks helpt dan. Op de 1 of andere manier wordt hij razend zodra we op de bank gaan zitten. Gisteren beet hij me keihard in m'n zij en in m'n borst. Toen was ik er helemaal klaar mee en heeft ie een tijdje in de gang gezeten. Maak me er best zorgen over en zou willen dat ik een manier had om het te stoppen. Ben nu bezig om hem 'zachtjes' te leren. Als in: zachtjes is likjes geven en dan wat lekkers (brokjes) krijgen. Maar toen hij me gisteravond aan ging vallen en ik 'zachtjes' zei trok hij zich er nog niks van aan. Gekke is dat hij het alleen doet als we op de bank zitten. Ik probeer tussendoor af en toe even op de bank te gaan zitten (zit er overdag normaal nauwelijks) en soms gaat het heel even goed.
Om zijn energie kwijt te kunnen speel ik regelmatig even met hem of verstop ik brokjes die hij moet zoeken zodat hij wel aandacht krijgt en moe raakt.
Iemand tips voor het bankgebeuren?
We hebben geprobeerd hem een time-out te geven in de gang, gaan staan en verder negeren en ook over de neus pakken. Niks helpt dan. Op de 1 of andere manier wordt hij razend zodra we op de bank gaan zitten. Gisteren beet hij me keihard in m'n zij en in m'n borst. Toen was ik er helemaal klaar mee en heeft ie een tijdje in de gang gezeten. Maak me er best zorgen over en zou willen dat ik een manier had om het te stoppen. Ben nu bezig om hem 'zachtjes' te leren. Als in: zachtjes is likjes geven en dan wat lekkers (brokjes) krijgen. Maar toen hij me gisteravond aan ging vallen en ik 'zachtjes' zei trok hij zich er nog niks van aan. Gekke is dat hij het alleen doet als we op de bank zitten. Ik probeer tussendoor af en toe even op de bank te gaan zitten (zit er overdag normaal nauwelijks) en soms gaat het heel even goed.
Om zijn energie kwijt te kunnen speel ik regelmatig even met hem of verstop ik brokjes die hij moet zoeken zodat hij wel aandacht krijgt en moe raakt.
Iemand tips voor het bankgebeuren?
dinsdag 12 juli 2011 om 13:01
dinsdag 12 juli 2011 om 15:38
Wisten jullie dat Jezus volgens daVinci ook een glazen bol had?
Volgens mij doet de foto het niet? Of ligt dat aan mijn computer?
(oh heb het al elders gelezen, komt door een forumgek)
klik hier voor link
[img]http://img.artknowledgenews.com/files20 ... -Mundi.jpg[/img]
Volgens mij doet de foto het niet? Of ligt dat aan mijn computer?
(oh heb het al elders gelezen, komt door een forumgek)
klik hier voor link
[img]http://img.artknowledgenews.com/files20 ... -Mundi.jpg[/img]
dinsdag 12 juli 2011 om 16:58
dinsdag 12 juli 2011 om 17:05
Heb zonet geoefend met de clicker. (we gebruiken hem op de cursus) en iedere keer dat hij tegen de bank opsprong en ik zei: ga naar je plaats/op je plaats en hij deed dat ook werkelijk (fleecedeken op een meter van de bank) heb ik geclickt en kreeg hij brokjes. Paar keer ging hij overduidelijk naast het kleed liggen, nog een keer wat harder liggen (ik in de negeerstand) en toen toch mokkend op het kleed. Ik jubelen natuurlijk.
Het ging nu goed maar het gaat sowieso 's middags beter dan 's avonds. Dus kijken hoe het vanavond gaat. Ben daarna nog even op de bank blijven zitten en ben niet gebeten. Pfoe!
Oh en echt klote ja, want waar ga je aan 't eind van de dag hangen om even bij te kletsen en uit te rusten? Juist ja. Dus ik wil echt dat het verandert, wil gewoon op m'n eigen bank kunnen zitten zonder er af gepest te worden.
Het ging nu goed maar het gaat sowieso 's middags beter dan 's avonds. Dus kijken hoe het vanavond gaat. Ben daarna nog even op de bank blijven zitten en ben niet gebeten. Pfoe!
Oh en echt klote ja, want waar ga je aan 't eind van de dag hangen om even bij te kletsen en uit te rusten? Juist ja. Dus ik wil echt dat het verandert, wil gewoon op m'n eigen bank kunnen zitten zonder er af gepest te worden.
woensdag 13 juli 2011 om 00:15
Vanavond nog weer geoefend met clicker op de bank. Uiteindelijk ging hij rustig op het kleedje liggen, nadat hij eerst een paar keer bij mijn voeten ging liggen. Ik zal niet te vroeg juichen maar het is een hele verbetering. Hoop dat de verbetering blijvend is.
donderdag 14 juli 2011 om 09:28
donderdag 14 juli 2011 om 12:55