E-pad

12-07-2011 10:08 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me onlangs aangemeld voor de Marktplaats Aanbieding; ik krijg nu regelmatig mailtjes met allerlei soorten aanbiedingen van bedrijven via MP.

Nu zag ik de aanbieding voor een Epad; ik heb wel interesse maar ben bang dat t niet helemaal klopt; of ben ik te achterdochtig?

http://aanbieding.marktpl ... andelijk&utm_medium=email

Wat vinden jullie ervan?

Iemand ervaring met iets aanschaffen via de Marktplaats Aanbieding?
Het ligt eraan wat je denkt dat je ziet, het is een tablet maar niet de ipad van Apple. Daarom heet die ook e-pad en draait er Android op. Verder lijkt het mij allemaal wel legit. EUR 99 is natuurlijk wel erg goedkoop maar het heet niet voor niets aanbieding...
Heb je al verder gegoogled op die specifieke aanbieding? Dat je een beetje kunt vergelijken wat er verder voor gevraagd wordt bij andere bedrijven?

En heb je al gezocht op reviews van het product?
Ik heb hem een maand of 2 geleden aangeschaft (en is ook keurig thuisbezorgd) dus oplichters zijn het niet.

Vind het alleen wel een onding, dat dan wel weer.

Traag. Videos zijn er niet op af te kijken (beeld loopt niet synchroon met geluid, en blijft ook vaak haperen). Internet moet je héél veel geduld voor hebben. Alleen voor ebooks lezen is het wel handig.
quote:Sssenta schreef op 12 juli 2011 @ 10:22:

Ik heb hem een maand of 2 geleden aangeschaft (en is ook keurig thuisbezorgd) dus oplichters zijn het niet.

Vind het alleen wel een onding, dat dan wel weer.

Traag. Videos zijn er niet op af te kijken (beeld loopt niet synchroon met geluid, en blijft ook vaak haperen). Internet moet je héél veel geduld voor hebben. Alleen voor ebooks lezen is het wel handig.*aait nog even tevreden over haar iPad*
De specificaties van de epad zijn niet erg goed. Bij de epadshop hebben ze een betere voor 60 euro meer (ook 7 inch, wat ik wel klein vind).
quote:SeptemberGirl schreef op 12 juli 2011 @ 10:38:

[...]

*aait nog even tevreden over haar iPad*

Vandaar dat ik een week geleden de iPad heb aangeschaft.

Hallelujah, wat een verschil. Alsof je van een oude Daihatsu opeens in een Mercedes stapt
Ik wil eigenlijk ook een Ipad...maar ja...geld he...
quote:femke29 schreef op 12 juli 2011 @ 14:24:

Ik wil eigenlijk ook een Ipad...maar ja...geld he...

Ik zou je toch adviseren om iets langer door te sparen, anders misschien een 2e hands iPad.

Het is het geld echt zo veel meer waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven