Bankhoezen

12-07-2011 14:35 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai,

Wil graag eens wat anders met mijn bank, omdat het financieel niet mogelijk is om nu een ander bankstel te kopen en ik nogal vaak een smaak verandering heb ben ik op zoek naar van die hoezen die je over je bank kunt doen..

Momenteel heb ik een zwart wit tik en heb dus al mijn accessoires er op aangepast maar ik wil nu mijn bank dus ook aanpassen ( waar je zin in hebt )

Heeft iemand van zulk soort hoezen ? En zo ja waar heb je die gekocht, heb hier namelijk al wat meubelwinkels afgestruind maar nergens schijnen ze het te verkopen.

Alvast bedankt voor de tips !
Dat soort banken worden volgens mij verkocht alszijnde 'een bank met losse hoes'.

Denk dat je hem dan gewoon opnieuw moet laten bekleden, maar mijn ervaring is dat een nieuwe bank goedkoper is.
IKEA...

dus als je huidige bank niet van IKEA is, ben ik er bang voor!

Kan je niet zelf achter de naaimachine kruipen?
Tip.
Ik heb dus de Klippan bank van Ikea en die heeft van die losse hoezen. Misschien heeft je bank zodanige afmetingen dat er toevallig zo'n soort hoes omheen past.
Of het moet een Ikeamodel zijn? Maar dan had je vast en zeker die vraaghier niet gesteld...

En een grand vouloir? Heb ik ook een hele tijd gehad, werd alleen een beetje moe van die afzakkende "lap" de hele tijd.

Die zijn meestal goedkoop te krijgen bij: Ikea, Action, Leen Bakker...
Nope
quote:SeptemberGirl schreef op 12 juli 2011 @ 14:39:

IKEA...

dus als je huidige bank niet van IKEA is, ben ik er bang voor!

Kan je niet zelf achter de naaimachine kruipen?Ben bang dat als ik achter een naai machina kruip dat ik mijn vingers kwijt raak
Het is geen Ikea bankstel, tis gewoon een bankstel van de Leen Bakker volgens mij, weet het eigenlijk niet eens hahahah stom he ..
Kijk eens op de site van Neckermann, daar hebben ze ze in alle kleuren, soorten en maten en ze kosten geen drol. Ik gooi ze over mijn banken als we met vakantie gaan, dan blijven de lamellen open, zo verschieten mijn meubelen niet, alleen de hoezen. Als we terugkomen gaan ze in de wasmachine en dan weer in de kelder tot volgend jaar.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 12 juli 2011 @ 14:48:

Kijk eens op de site van Neckermann, daar hebben ze ze in alle kleuren, soorten en maten en ze kosten geen drol. Ik gooi ze over mijn banken als we met vakantie gaan, dan blijven de lamellen open, zo verschieten mijn meubelen niet, alleen de hoezen. Als we terugkomen gaan ze in de wasmachine en dan weer in de kelder tot volgend jaar.

??

Serieus? Maar als je niet op vakantie bent staan de lamellen toch ook open neem ik aan?
quote:MarianneDavids schreef op 12 juli 2011 @ 14:48:

Kijk eens op de site van Neckermann, daar hebben ze ze in alle kleuren, soorten en maten en ze kosten geen drol. Ik gooi ze over mijn banken als we met vakantie gaan, dan blijven de lamellen open, zo verschieten mijn meubelen niet, alleen de hoezen. Als we terugkomen gaan ze in de wasmachine en dan weer in de kelder tot volgend jaar.Thanx voor de tip ! Ga ik daar ook eens snuffelen.
quote:Jorina schreef op 12 juli 2011 @ 14:50:

[...]

??

Serieus? Maar als je niet op vakantie bent staan de lamellen toch ook open neem ik aan?Maar als ze thuis zijn stopt de zon acuut weer met schijnen
quote:Blyt schreef op 12 juli 2011 @ 14:59:

[...]

Maar als ze thuis zijn stopt de zon acuut weer met schijnen
quote:Jorina schreef op 12 juli 2011 @ 14:50:

[...]

??

Serieus? Maar als je niet op vakantie bent staan de lamellen toch ook open neem ik aan?'s Ochtends gaan ze dicht, of half dicht, anders wordt het veel te warm in huis.
quote:Blyt schreef op 12 juli 2011 @ 14:59:

[...]

Maar als ze thuis zijn stopt de zon acuut weer met schijnen Ik ben het zonnetje in huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven