Profiel wijzigen

12-07-2011 16:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik denk er vast een van jullie mij kan uitleggen hoe ik mijn profiel moet wijzigen....Als geslacht staat er MAN. Maar na nadere inspectie ben ik nog steeds een vrouw...Standaardinstelling geweest?? I don't know...

Wie kan en wil mij dit uitleggen??

Thnx!
Een bug, doe je niks aan. Kan nog wel ff duren.
Ah, beetje stoeien op de site, maar het is inmiddels gelukt!
Bij Mijn Viva kun je naar Profiel wijzigen en daar het geslacht veranderen. Bij een andere forummer werkte dit, dus volgens mij is de bug opgelost.
Sorry, zie dat je inmiddels idd wel man/vrouw en je leeftijd kan wijzigen. Toch nog licht aan de horizon
Misschien kan iemand mij helpen met het volgende: Ik heb gisteren bij 'profiel wijzigen' zowel mijn nickname als mijn foto veranderd en daarna op 'wijzig' geklikt, waarna ik de melding kreeg dat de wijzigingen succesvol opgeslagen zijn. Maar als ik berichten plaats, gaat dat nog steeds met mijn oude nickname en oude foto. Vandaag weer aantal keer opnieuw gedaan. Bij mijn profielinstellingen staan de nieuwe gegevens wel goed. Ik snap er niets van. Zie ik iets over het hoofd?

Vast dank
Ah, laat maar, ik las dat je je nickname niet kan wijzigen.... Heel vaag, aangezien je dat wel bij je profielinstellingen kan aangeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven