Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
Ik vind het zelf nogal een afstand om af te leggen, enkel om een boek terug te brengen. Kan het zo zijn dat hij toch bij jou in de buurt moet zijn?

Kijk, als hij het weer met je zou willen proberen dan ga ik er vanuit dat hij dat tegen je zou zeggen. Dan zou hij toch zeggen: Meid, ik heb spijt van mijn beslissing. Ik zou het graag goedmaken dus kan ik bij je langskomen, dan neem ik meteen het boek van je zus mee.

Of klinkt dat onlogisch?
quote:Chardonnay schreef op 12 juli 2011 @ 18:49:

Ik vind het zelf nogal een afstand om af te leggen, enkel om een boek terug te brengen. Kan het zo zijn dat hij toch bij jou in de buurt moet zijn?

Kijk, als hij het weer met je zou willen proberen dan ga ik er vanuit dat hij dat tegen je zou zeggen. Dan zou hij toch zeggen: Meid, ik heb spijt van mijn beslissing. Ik zou het graag goedmaken dus kan ik bij je langskomen, dan neem ik meteen het boek van je zus mee.

Of klinkt dat onlogisch?

Voor zover ik weet hoeft hij verder niet hier in de buurt te zijn, behalve voor dat boek.

Wat je zegt, klinkt zeker niet onlogisch. Zelfs al is dat hard en snap ik hem nu ook niet.
Wat wil jij zelf Charly?

Je kunt hem natuurlijk ook gewoon op de man af vragen wat de bedoeling van zijn bezoekje is.

Ik denk eerlijk gezegd dat ik dat zou doen,gewoon rechtstreeks vragen wat zijn bedoeling is.
Eens met Suup. Waarom bel je hem gewoon niet even om te vragen wat de bedoeling van het bezoek is. Want voor een boek ga je geen 170 km afleggen, lijkt me.
quote:Chardonnay schreef op 12 juli 2011 @ 19:11:

Eens met Suup. Waarom bel je hem gewoon niet even om te vragen wat de bedoeling van het bezoek is. Want voor een boek ga je geen 170 km afleggen, lijkt me.

Nee idd,tenminste ik niet ik zou dat boek gewoon per post terugsturen.

Bel hem,vraag wat zijn bedoeling is en aan de hand van zijn antwoord kun je dan een beslissing nemen om hem wel of niet langs te laten komen.
quote:Chardonnay schreef op 12 juli 2011 @ 19:11:

Eens met Suup. Waarom bel je hem gewoon niet even om te vragen wat de bedoeling van het bezoek is. Want voor een boek ga je geen 170 km afleggen, lijkt me.Dat lijkt mij ook niet. Een boek kun je ook gewoon opsturen.
quote:charly2910 schreef op 12 juli 2011 @ 19:19:

[...]

Dat lijkt mij ook niet. Een boek kun je ook gewoon opsturen.Juist dus hup telefoon pakken en vragen wat hij nou precies wil.
Oke, dank jullie wel! Ik ga er zeker iets mee doen, want in onzekerheid zitten is niet goed voor mij.
@ Charly - Ik had het je al eerder gezegd dat je gewoon moet vragen wat zijn doel is. Dus doe dat maar! Zijn al 3 voor, dat weet je het tenminste!

@ Iedereen - Zit ik tv te kijken komt mijn ex vriendjelief op de tv, vol in beeld. Hij zit namelijk in de nieuwe reclame van Peijenburg. Wat is hij toch een hottie, ik wil hem echt terug!
Charly, nog een tip. Ga hem nou niet sms'en maar bel hem. Dat is zoveel duidelijker voor beide partijen.

Fashiongirl, ik ga de reclame in de gaten houden :-)
quote:Chardonnay schreef op 12 juli 2011 @ 19:36:

Charly, nog een tip. Ga hem nou niet sms'en maar bel hem. Dat is zoveel duidelijker voor beide partijen.Ja, Chardonnay, ik weet het.
@ Fashiongirl, zit hij echt in die reclame? Haha beroemd ofzo!

Op dit moment wil ik mijn ex niet terug!

Hoorde vandaag iets.

De zus van mijn vriendin heeft haar relatie ook uit omdat hij twijfelde als hij niet bij haar was. Toen heeft de zus van mijn vriendin heel makkelijk gezegt; als hij twijfelt dan weet ik het wel, ik hoef hem niet!

Ik dacht; wow wat makkelijk ben je erin!

Tuurlijk vind ze het jammer maar ze wil ook niemand hebben die twijfelt, en dat wil ik ook niet hebben in een relatie.

Maar zo makkelijk kon ik er echt niet over doen!

Knap van haar vind ik..
Goedemorgen!

Lekker geslapen?

Ik wel. Weer over mijn ex gedroomd. Zelfs in mijn slaap achtervolgt hij me nog, haha!

Ik ben er nog niet helemaal uit hoe of wat, maar ik ga hem wel vragen wat zijn doel is van zijn bezoek.

Waar ik ook nog aan heb zitten denken, is laten weten dat hij het boek moet opsturen en kijken hoe hij dan reageert. Mocht hij dan nog steeds willen afspreken, dan weet ik genoeg.

Eerst maar weer een dagje werken.
Ik heb ook lekker geslapen, en ja ook ik heb over mijn ex gedroomd! Dat is een goed idee charly!
Hoi dames,

hoe gaat het met jullie? Met mij best prima :-) Mis 'm niet zo meer.

@ Fashion: in die reclame? Ik ga erop letten..:-o lijkt me lastig!

C. en ik what's appen heel veel (hij heeft er alleen mij en zijn zus op misschien daarom haha), maar ik gaf aan dat ik niet per se nog wilde afspreken en meneer was heel bot e.d. meteen. En dan word ik weer opgefokt waardoor ik toch wel weer een naar gevoel krijg en boze what's appen berichten verstuur. Pff...
Het gaat goed met mij

Ik mis hem op dit moment wel, maar.... dat komt omdat ik net een liefdes film heb gezien wat ik de laatste weken veel kijk. En dan komen natuurlijk alle gevoelens naar boven, wel zwaar!

Dan denk ik weer precies aan hem en aan alle leuke dingen die we samen hebben meegemaakt. Overdag denk ik wel is aan hem maar dan niet echt met diepgang. Volgens mij verberg ik de gevoelens voor mezelf, ik wil gewoon niet langer kapot gaan doordat het uit is! Ik heb het geaccepteerd voor mezelf en ik weet dat het tussen ons gewoon nooit zou werken en ik heb me daar echt bij neergelegt. Ik spreek hem niet meer, zie hem niet. Voor mij is het nu alsof hij helemaal verdwenen is en zo wil ik dat ook laten. Want als ik hem zie of spreek weet ik dat ik echt knettergek word!

@ Rally, waarom spreek je hem dan nog zovaak als je hem niet mist? Dan is het toch niet echt nodig om elkaar te spreken? :$ Zo krijg je er alleen maar gedoe door! Maar je moet doen waar je je goed bij voelt
Ik vind het leuk om met 'm te praten..totdat het vervelend wordt.....
Dat had ik toen ook altijd rally haha!
Het is hier trouwens wel wat stiller geworden de laatste dagen hihi.
Dat is iig een positief teken haha.
Klopt maar het was altijd wel gezellig om een beetje te babbelen enzo!
@ fashiongirl, meid! Je ex heeft de brief al toch? En heb je er nog iets over gehoord? Ik ben zooo benieuwd!
Goedemorgen!

Nou, ik heb het gevraagd. Hij wilde me zien en bijkletsen. Dat vind ik prima. Wel wil ik nog steeds niet bij mij thuis afspreken.

Hij vroeg ook nog wat ik het meeste miste aan hem. Ik heb toen geantwoord dat ik hem het meest mis. Eerlijker kon ik niet zijn. Hij zei toen dat hij mij ook wel miste. Het bed is wel groot zo...

Verder zei hij dat hij het er ook nog moeilijk mee heeft. Dat het allemaal dubbel is. Tja, jij hebt het uitgemaakt!

We hebben nog geen datum afgesproken. Ik zie het wel. Van mijn kant komt het niet.
@ Charly - Fijn dat het nu duidelijk voor je is! Hij wilt gewoon jou zien met smoes 'het boek' Sterk dat je het op de man af heb gevraagd! Je moet doen wat jou uitkomt! Waarom wil je niet thuis? Je kunt miss wel het beste op een neutrale plaats zonder herinneringen afspraken zoals cafe/restaurant etc.

Vind je het fijn dat je nu weet wat hij wilt?

@ Bloem - indd stiller. Maar de helft heeft al z'n sores verteld en heeft niet meer iets wat ermee te maken heeft!
Hij smst mij weer hoe het met mij gaat en of ik de koffers al heb ingepakt. Wat moet ik doen? Ik kan toch niet negeren..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven