Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
Ja dat is echt wat ik wil want laatst zag ik een vriend van hem en dat doet mij meteen weer aan mijn ex denken, en ik dacht op dat moment; bah ik wil zijn vrienden niet zien en hem ook niet en ook niet spreken! Klopt ik ga morgennacht weg voor 5 weken, maar ik weet zeker dat hij mij in die tijd nog gewoon gaat smsen. En ik heb hem net wel terug gesmst maar ik krijg vanavond pas bericht terug want hij is aan het werk.
quote:bloem55 schreef op 14 juli 2011 @ 15:20:

Ja dat is echt wat ik wil want laatst zag ik een vriend van hem en dat doet mij meteen weer aan mijn ex denken, en ik dacht op dat moment; bah ik wil zijn vrienden niet zien en hem ook niet en ook niet spreken! Klopt ik ga morgennacht weg voor 5 weken, maar ik weet zeker dat hij mij in die tijd nog gewoon gaat smsen. En ik heb hem net wel terug gesmst maar ik krijg vanavond pas bericht terug want hij is aan het werk.

Dan zeg je toch dat je iig tijdens je vakantie geen contact met hem wilt?

Dan zie je na de vakantie wel weer verder.

Ik zie er nog van komen dat het straks tegen de kerst loopt en dat jij dan nog steeds net zover bent als dat je nu bent.

Voor je eigen bestwil moet dit stoppen.
Ik zeg het niet, ik sms wel niet terug als ik iets krijg daar in de vakantie. En als die dan ooit vraagt waarom ik niks terug stuurde kan ik altijd als smoes gebruiken dat ik niks heb gekregen daar van hem vanwege mijn bereik.

Verder ga ik echt door met mijn leven hoor, daar ben ik al de hele tijd mee bezig.
@ Bloem - Verander jezelf nou niet! Waarom zou je een smoes moeten bedenken? Dat slaat nergens op!
quote:Fashiongirl19 schreef op 14 juli 2011 @ 08:11:

@ Charly - Fijn dat het nu duidelijk voor je is! Hij wilt gewoon jou zien met smoes 'het boek' Sterk dat je het op de man af heb gevraagd! Je moet doen wat jou uitkomt! Waarom wil je niet thuis? Je kunt miss wel het beste op een neutrale plaats zonder herinneringen afspraken zoals cafe/restaurant etc.

Vind je het fijn dat je nu weet wat hij wilt?Dat vind ik inderdaad wel erg prettig. Het geeft rust.
Oke dan gebruik ik geen smoesjes en ik wil mezelf ook niet veranderen! Het komt wel goed, over een half jaar is hij gewoon een man zoals alle andere mannen om mij heen.
quote:bloem55 schreef op 14 juli 2011 @ 16:10:

Ik zeg het niet, ik sms wel niet terug als ik iets krijg daar in de vakantie. En als die dan ooit vraagt waarom ik niks terug stuurde kan ik altijd als smoes gebruiken dat ik niks heb gekregen daar van hem vanwege mijn bereik.

Verder ga ik echt door met mijn leven hoor, daar ben ik al de hele tijd mee bezig.

Bloem ik geef het op.

Fijne vakantie en geniet er van..
Nu pas Suup?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 14 juli 2011 @ 17:44:

Nu pas Suup?

Ja dit is echt een zinloze missie,ik geeft het echt op...
Nu al opgeven Suup?

Ik ben 25 pagina's geleden al gestopt op dit topic! Nadat Char en Sum en Rook waren gestopt.

Maar ik bleef stiekem lezen, want het is eigenlijk gewoon zo grappig. En droevig tegelijkertijd.

De oudere dames (25+) hebben zo vaak geroepen stop met smssen, stop met obsederen, stop met checken van zijn hyves en zijn twitter en steek je energie in iets leukers, maar het komt niet door.

Deze jongere dames (25-) komen allemaal over hun ex-en heen, soms is de pijn kort en heftig, soms kiezen vrouwen ervoor omdat proces heel lang en pijnlijk te maken.

Maar ze komen er wel over heen. Ik hoop dat ze er over vijf jaar met plezier aan terugdenken.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik vind het wel fascinerend hoe mensen zichzelf van alles wijs kunnen maken..

Eigenlijk manipuleert Bloem zichzelf gewoon,althans dat vind ik...
Eigenlijk vind ik dat ook Suup.

Het is zo jammer alleen dat ze dat zelf niet ziet.

Erkennen is de halve oplossing toch zeggen ze?

Elke keer als ik een zin als:

"ik mis hem eigenlijk helemaal niet zo vandaag" of

"waarom smst hij me steeds"

schiet er onbedoeld een glimlach op mijn gezicht, en schiet er door mijn hoofd

Bloem, take een ander in the maling alsjeblieft

Het liefste kruip je naar hem terug, dat geeft niet....maar geef dat op zijn minst toe...
Misschien wil ik hem ook terug, maar ik wil dat niet toegeven voor mezelf!

En ja ik hoop dat ik over 5 jaar hier ook echt om kan lachen..

maar op dit moment voelt het allemaal zo verwarrend, dan weer dit dan weer dat.
Het IS niet verwarrend...jij MAAKT het verwarrend, dat is wat anders

Uit is namelijk UIT, daar doe je niets aan

Nou nee das niet waar, dan ga je verwerken

En verwerken is iets anders dan smsjes, whatsappjes en telefoontjes analyseren.

Verwerken is een grote doos kleenex pakken, heel veel huilen en na een week of wat jezelf een schop onder den kont geven en weer normaal gaan doen.

Hij vind dat jij niet bij hem past.

En daar heeft hij gelijk in anders had hij het niet uitgemaakt

Accepteer dat en ga vanaf dat punt verder

Het "het is uit" punt

Skip die complete en totaal zinloze analyse van alle vreugdemomentjes van contact

De uitkomst blijft namelijk hetzelfde....HET IS UIT!
quote:bloem55 schreef op 14 juli 2011 @ 18:25:

Misschien wil ik hem ook terug, maar ik wil dat niet toegeven voor mezelf!

En ja ik hoop dat ik over 5 jaar hier ook echt om kan lachen..

maar op dit moment voelt het allemaal zo verwarrend, dan weer dit dan weer dat.En door steeds maar weer terug te smsen en elk smsje van hem tot in detail te analyseren wordt het er niet beter op Bloempje.
Dat huilen heb ik allang gehad hoor Summer!

Ik accepteer het dat het uit is en weet ook 100% dat het beter is.

Maar ik maak het mezelf soms moeilijk ja, waarom weet ik ook niet, zo ben ik denk, zo is het altijd geweest. En een schop onder mijn kont heb ik al gekregen van zoveel mensen en ook van mezelf.
quote:bloem55 schreef op 14 juli 2011 @ 18:33:

Maar ik maak het mezelf soms moeilijk ja, waarom weet ik ook niet, zo ben ik denk, zo is het altijd geweest. En een schop onder mijn kont heb ik al gekregen van zoveel mensen en ook van mezelf.

En dat merk je uit???

Want eerlijk gezegd....ik merk het niet, en dat is niet lullig bedoeld, het is slechts een constatering mijnerzijds
quote:bloem55 schreef op 14 juli 2011 @ 18:33:

Maar ik maak het mezelf soms moeilijk ja, waarom weet ik ook niet, zo ben ik denk, zo is het altijd geweest. En een schop onder mijn kont heb ik al gekregen van zoveel mensen en ook van mezelf.Erg jammer dat al die schoppen onder je bevallige derrière geen ene reet helpen.
Nou als ik die schop niet had gekregen van mensen om mij heen en van mezelf dan liep ik nog dagen lang te huilen en boos te doen! En dat doe ik totaal niet! Ik ben juist vrolijk. En ik kom hier bij dit topic om dan maar even te klagen want dat kan ik nog niet loslaten. Maar dat gaat gebeuren vanaf morgen want dan ben ik er niet meer En over 5 weken ben ik vast ook van al het gepieker af over hem! En dan kom ik over 5 weken hier wel weer terug om te vertellen hoe het gaat.
Wie zijn ex zat ook al weer in de Peijnenburgreclame? Is het die jongen die in bed ligt als iemand een peijnenburg naast hem neer legt?
van Fashiongirl
Ik heb de reclame trouwens nog helemaal niet gezien! Ben ook wel nieuwsgierig
Nee die jongen die naast haar zit in college zaal
Oké, ik ga er op letten :-)
quote:EvyBlissy schreef op 14 juli 2011 @ 17:53:

Nu al opgeven Suup?

Ik ben 25 pagina's geleden al gestopt op dit topic! Nadat Char en Sum en Rook waren gestopt.

Maar ik bleef stiekem lezen, want het is eigenlijk gewoon zo grappig. En droevig tegelijkertijd.

De oudere dames (25+) hebben zo vaak geroepen stop met smssen, stop met obsederen, stop met checken van zijn hyves en zijn twitter en steek je energie in iets leukers, maar het komt niet door.

Deze jongere dames (25-) komen allemaal over hun ex-en heen, soms is de pijn kort en heftig, soms kiezen vrouwen ervoor omdat proces heel lang en pijnlijk te maken.

Maar ze komen er wel over heen. Ik hoop dat ze er over vijf jaar met plezier aan terugdenken.

Hey ik ben pas 24 hoor maar ik zeg ook dat ze moet stoppen met contact zoeken. Nee maar ik lees hier ook nog elke dag mee maar heb de hoop opgegeven net zoals meerdere hier.

Het is verspilde tijd heb ik gemerkt. Vind het gewoon rot om te merken dat vrouwen als bloem het zichzelf zo onnodig moeilijk maken. Oh en summer schrijft precies wat ik wilde zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven