Onzeker?

09-07-2011 14:14 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
3 weken terug een leuke meid leren kennen en bleek dat de verliefdheids gevoelens wederzijds waren. Zij kwam echter net uit een depressie en haar ex vriend heeft haar een jaar geleden laten stikken in die depressie. Samen op 1e date geweest en was een hardstikke leuke dag en ook vol passie elkaar gezoend. De vonken vlogen er echt vanaf... de dagen erna toch ook veel berichtjes sturen naar elkaar. Echter nu we 2 weken verder zijn word het opeens allemaal minder.. minder contact ze had spijt van de avond dat het allemaal te snel was gegaan ze draafde door zei ze. Ze wilde het heel rustig aan doen allemaal. Ook omdat ze een nieuwe baan en huis had. Maar ze vond dit ook belangrijk verzekerde ze me. Toen ik vroeg of we niet snel dan een 2e date konden afspreken begon ze over dat ik niet teveel moest pushen. Inmiddels staat de 2de date voor maandag as geplannend maar ik heb er toch een beetje vreemd gevoel over. Na 2 weken vol passie nu opeens zakelijk en nauwelijks reactie meer... Ben ik nou te ongeduldig? Ik vind d'r echt leuk maar de stemmetjes in me hoofd maken me gek momenteel...
En deze jongeman is 12? Wacht lekker de 2e date af zou ik zo zeggen. Wij kunnen je niet vertellen wat wijsheid is in deze....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@Fame hahahaha nee ik ben een jongen van 31. Heb gewoon veel deuken op gelopen en daardoor snel onzeker. Wil het nu een keertje goed doen.
Gewoon gaan maandag en dan zie je wel weer verder. Weet je, als je elkaar even niet hebt gezien komen die vlinders wel weer als jullie elkaar weer zien (of niet dus, maar dan weet je dat gelijk ook.)

Succes met de 2e date.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 09 juli 2011 @ 14:39:

Gewoon gaan maandag en dan zie je wel weer verder. Weet je, als je elkaar even niet hebt gezien komen die vlinders wel weer als jullie elkaar weer zien (of niet dus, maar dan weet je dat gelijk ook.)

Succes met de 2e date.

Thnx. Zeggen veel omstanders ook maar die stemmetjes he... vind het gewoon vreemd van heel intiem naar helemaal niks opeens..

Maar goed ik wacht maandag ook even af, een goed gesprek over wat we beide verwachten van dit kan ook heel ophelderend zijn
Respecteer haar grenzen. Zij geeft haar grenzen aan en ze wil het heel rustig aan doen. Dus daar heb jij je bij neer te leggen. Doe je dat niet, dan weet je zeker dat je het om zeep helpt. Probeer daar dus niet doorheen te breken dat gaat een averechts effect hebben.
Onzekerheidje12, ik kan me wel voorstellen hoor dat ze rustig aan wil doen. Ze is hartstikke gekwetst en wil zichzelf niet gelijk te kwetsbaar opstellen. Geef haar die ruimte maar laat wel weten dat je voor haar gaat EN haar de tijd geeft die ze nodig heeft. Toen ik mn vriend leerde kennen was ik ook ontzettend afhoudend omdat ik vreselijk gekwetst was door relatie daarvoor. Hij gaf me ruimte maar stuurde me wel een bos bloemen en liet het initiatief om af te spreken aan mij. Inmiddels zijn we 3 jaar samen en gelukkig met elkaar.
Bedankt voor de reacties, en begrijp me niet verkeerd ik wil ook heel graag haar de tijd en ruimte geven. Echter door mijn eigen mislopen met relaties ben ik al snel bang dat het op niks uitloopt en haar dus te verliezen. Dring ik te veel aan werkt het te beklemmend voor haar en ben ik haar ook kwijt. Liefst wil ik 24 uur per dag bij haar zijn maar realiseer me dat dit niet kan omdat het ook nog zo pril is. Probeer ook me eigen ding te doen en haar niet de hele dag te smsen of iets dergelijks..

Heb haar vanmorgen 1x gesmst en het daarbij gelaten (helaas nog niks op terug maar goed). Dus ik wil wel maar kan er soms moeilijk tegen me die lange stiltes etc
Misschien moet je jezelf ook eens afvragen of jij wel de juiste persoon bent om een relatie te beginnen met iemand die een dergelijk rugzakje heeft. Lees maar eens de verhalen op dit forum, er zijn zo ontzettend veel vrouwen die zich afvragen 'waarom belt hij me niet, waarom smst hij niet, waarom is hij niet enthousiaster?'. Die zouden een moord doen voor een date als jij. Misschien halen jullie niet de beste kant in elkaar naar boven. Jij bent al onzeker en wordt onzekerder van haar terughoudendheid. Zij wil het rustig aan doen en voelt zich misschien gepusht door een overenthousiaste jou. Misschien niet de ultieme combinatie.
@letgo er zit inderdaad een zekere kern van waarheid in ik heb mezelf ook de afgelopen 4 dagen eens teruggetrokken om dingen op een rijtjes te zetten van wat wil ik en ben ik wel echt verliefd etc etc.. Ik heb voor mezelf duidelijk gekregen dat ik dat ben heel graag iets met haar wil opbouwen. Hetgeen jij zegt kan en is ook zeker iets wat ik met d'r wil bespreken de 2e date maandag (ligt ook een beetje aan het verloop van de date) mocht het inderdaad niet lukken misschien kan ik altijd nog een date krijgen via het VIVA forum
Nou de 2de date inmiddels gehad en inderdaad is eruit gekomen dat de relatie op dit moment geen toekomst heeft.

Ben naar haar toe gegaan in Utrecht en eigenlijk kwam het slechte nieuws meteen al. Dus met een klein half uur zat ik weer in de trein terug naar huis. Gelukkig ben ik goed opgevangen door vrienden maar klote voelt het wel als je eindelijk het gevoel heb iets moois op te willen bouwen.

Haar woorden waren tegen iemand anders "tsja. Ik ben nu heel erg druk met én nieuwe baan, én nieuw huis, én gezeik met oude baan dat ook nog eens evt. liefde er even niet bijpast. Het is te veel, te vol. Ik vind m wel heel leuk, maar het gaat veels te snel. En dat past er ff niet bij dus helaas daar even een halt toegeroepen. Vind t wel jammer en absoluut niet leuk om hem pijn te doen."

Vrienden van mij die ook bevriend zijn met haar zeggen geeft het de tijd ze vind je echt leuk en wij denken dat ze nog wel weer terug komt als ze d'r rust gevonden heeft.

Ik geloof daar niet zo in eigenlijk. Alhoewel ik het nu (nog) wel hoop uiteraard. Ik heb besloten eerst maar compleet afstand te nemen en elkaar rust te gunnen zodat dit verwerkt kan worden uiteraard hoop ik nog wel met haar als vrienden door het leven te kunnen uiteindelijk.

Dus als er inderdaad zoveel vrouwen hier zijn die wel van leuke berichtjes houden zoals LetGo zei.. ik kan weer daten :P
Huh?? Ik snap t even niet..

Heeft zij je nou afgewezen of heeft ze het via vrienden gedaan??

De date was toch met haar? Wat stond er op de planning eigenlijk??

Was t meteen einde oefening dat je meteen weer naar huis ging??
quote:onzekerheidje12 schreef op 09 juli 2011 @ 16:18:

Liefst wil ik 24 uur per dag bij haar zijn maar realiseer me dat dit niet kan omdat het ook nog zo pril is.

Dit zou ik ook benauwend vinden. Dit kan ook niet als je al langer samen bent (je hebt toch ook nog werk, je eigen vrienden en hobby's bijvoorbeeld). Maar is nu niet de reden dat het misloopt misschien.

Toch, pas hiermee op in een eventuele nieuwe relatie, want het kan te verstikkend zijn.
Ik denk ook dat je er teveel van verwacht had, voor de tweede date. Zo goed kende je haar nog niet dus je weet helemaal niet of jullie ook daadwerkelijk bij elkaar passen op de manier die jij je in je hoofd hebt gehaald.

Probeer bij een volgende date/ vrouw niet meteen van alles te fantaseren over een leven samen, maar eerst voorzichtig af te tasten.
She is just not that into you....
quote:Anthonius schreef op 12 juli 2011 @ 18:23:

Huh?? Ik snap t even niet..

Heeft zij je nou afgewezen of heeft ze het via vrienden gedaan??

De date was toch met haar? Wat stond er op de planning eigenlijk??

Was t meteen einde oefening dat je meteen weer naar huis ging??Klopt ja, zij heeft me afgewezen. We zouden gaan picknicken. Boodschappen gedaan en toen we goed en wel zaten kwam alles eruit. Dus van honger wat niet veel sprake meer. Dus ben meteen gegaan. Laat hoor ik dat wat ik zei wat haar vrienden vertelden
quote:miss_sparkle schreef op 12 juli 2011 @ 19:34:

[...]

Dit zou ik ook benauwend vinden. Dit kan ook niet als je al langer samen bent (je hebt toch ook nog werk, je eigen vrienden en hobby's bijvoorbeeld). Maar is nu niet de reden dat het misloopt misschien.

Toch, pas hiermee op in een eventuele nieuwe relatie, want het kan te verstikkend zijn.Het was meer een figure of speach. Het gevoel hebben van verliefdheid en zolang mogelijk bij haar willen zijn maar wel gewoon weten dat dat niet kan
quote:Moonlight82 schreef op 12 juli 2011 @ 19:38:

Ik denk ook dat je er teveel van verwacht had, voor de tweede date. Zo goed kende je haar nog niet dus je weet helemaal niet of jullie ook daadwerkelijk bij elkaar passen op de manier die jij je in je hoofd hebt gehaald.

Probeer bij een volgende date/ vrouw niet meteen van alles te fantaseren over een leven samen, maar eerst voorzichtig af te tasten.Helemaal mee eens. Ik weet van mezelf dat ik op dat gebied soms nogal snel wil gaan maar ik ben ook meer een dromer op dat gebied. Ik probeer het altijd rustig aan te doen maar soms laat ik me weer verleiden door me gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven