Het is over
donderdag 16 juni 2011 om 11:07
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.
Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.
Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.
We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.
Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.
Dat wou ik even zeggen hier.
Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.
Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.
We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.
Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.
Dat wou ik even zeggen hier.
donderdag 14 juli 2011 om 23:59
Op zich is je kut voelen niet zo erg, en je lange tijd kut voelen ook niet.
Het wordt pas vervelend (voor de omgeving) als je je eigen kut-gevoel ontkent en gaat roepen dat het allemaal wel meevalt.
De ene week zeggen dat je 'nooit met iemand anders in bed kan liggen' en de volgende week laten blijken dat het geluk en de afleiding uit een zoenpartijtje met iemand anders bestaat.
Ik snap dat ratio en gevoel ver uit elkaar liggen nu, bij de meesten hier. En ik meng me verder ook niet in dit topic. Ga maar lekker los en deel je ambivalente gevoelens met elkaar.
Voor de meelezers is het echter soms wat lastig.
Het wordt pas vervelend (voor de omgeving) als je je eigen kut-gevoel ontkent en gaat roepen dat het allemaal wel meevalt.
De ene week zeggen dat je 'nooit met iemand anders in bed kan liggen' en de volgende week laten blijken dat het geluk en de afleiding uit een zoenpartijtje met iemand anders bestaat.
Ik snap dat ratio en gevoel ver uit elkaar liggen nu, bij de meesten hier. En ik meng me verder ook niet in dit topic. Ga maar lekker los en deel je ambivalente gevoelens met elkaar.
Voor de meelezers is het echter soms wat lastig.
vrijdag 15 juli 2011 om 13:35
contact verbreken.... zsm! weet je waarom? mijn ex nam ook nog altijd contact op en ik ook. Toen groeiden we weer meer en meer naar elkaar toe en opeens had hij een ander: BAM! contact verbroken!
Het is uit idd > verbreek het contact nu voordat het nog moeilijk wordt!!! ik spreek uit ervaring!! Het is echt beter!!
Ik heb anderhalf jaar alleen maar zitten hopen, wachten en opeens had hij een ander.... echt, verbreek het, ga er doorheen zoals ik (nu 3 weken geen contact (bentrotsopmezelf)) en ja, het is vreselijk, alle controle loslaten, vreselijk, maar zooooveel beter dan zitten wachten op niks!!!
Het is uit idd > verbreek het contact nu voordat het nog moeilijk wordt!!! ik spreek uit ervaring!! Het is echt beter!!
Ik heb anderhalf jaar alleen maar zitten hopen, wachten en opeens had hij een ander.... echt, verbreek het, ga er doorheen zoals ik (nu 3 weken geen contact (bentrotsopmezelf)) en ja, het is vreselijk, alle controle loslaten, vreselijk, maar zooooveel beter dan zitten wachten op niks!!!
vrijdag 15 juli 2011 om 15:34
vrijdag 15 juli 2011 om 17:40
Ik heb er op gereageerd, ik zei; schat? Waar heb ik dat aan te danken? Hij zei toen; gewoon, omdat je een schat bent! Verder geen contact meer met hem. Ik ben van de ene kant zoooo blij dat ik nu geen relatie heb met hem, dan moest ik 5 weken in paniek zitten en kon ik gewoon niet genieten daar! Ik heb net afscheid genomen van vriendinnen, en toen ik naar huis reed kwam echt tot mij door; ik zie ze best lang niet, maar wij zijn vriendinnen voor het leven! Maar ik dacht ook aan mijn ex, ik ga nu echt ver van hem weg en het gevoel van gemis kwam naar boven. Op dit moment wil ik hem knuffelen en zou ik willen dat alles goed was tussen ons.. Ik ga naar Frankrijk, vannacht gaan we weg. Pff ik denk dat ik mij onderweg zo erg ga vervelen en dat ik hem daardoor weer ga missen
vrijdag 15 juli 2011 om 18:27
@ Bloem - Ai dat had ik nou niet gedaan.. Ik had er niet op gereageerd.. Het zou mij strelen dat hij schat zegt maar niet verder op in gaan. Ik kan je vertellen dat hij dan weer continue gaat smsen en bellen.. Je moet wel spannend blijven voor jezelf en vooral voor mannen..
Kijk nu geeft hij weer een antwoord waar je helemaal niets mee kan en weer terug bij af kan zijn..!!
Kijk nu geeft hij weer een antwoord waar je helemaal niets mee kan en weer terug bij af kan zijn..!!
vrijdag 15 juli 2011 om 18:36
@ Fashion, nee hij gaat nu even geen contact meer zoeken hoor. Hij heeft mij veel plezier gewenst en ik weet wel dat ik een smsje kan verwachten daar hoe het is enzo..
En met zijn antwoord, daar doe ik niks opuit. Ik weet zelf ook wel dat ik een schat ben geweest voor hem haha (totaal niet arrogant bedoelt hoor)
Wat leuk dat je een lief smsje had van de moeder van je ex
En met zijn antwoord, daar doe ik niks opuit. Ik weet zelf ook wel dat ik een schat ben geweest voor hem haha (totaal niet arrogant bedoelt hoor)
Wat leuk dat je een lief smsje had van de moeder van je ex
vrijdag 15 juli 2011 om 22:18
vrijdag 15 juli 2011 om 22:20
vrijdag 15 juli 2011 om 22:27
Dat is waar. jullie zijn één en ik ben het eens, maar mijn teksten zijn ook sterk (zelden summer tegen zien zijn,. dus dan moet jij ook die trots tonen).
Vind het wel grappig allemaal. Ik zou hier zo kunnen posten. Boehoehoe het is uit en mijn ex blablabla, maar ik denk dan; Nu is het mijn tijd, mijn leven en gezeik over verleden gaat niet echt helpen, wel dan?
Wat een opluchting, heb ik het er toch effe uitgegooid hier.
Vind het wel grappig allemaal. Ik zou hier zo kunnen posten. Boehoehoe het is uit en mijn ex blablabla, maar ik denk dan; Nu is het mijn tijd, mijn leven en gezeik over verleden gaat niet echt helpen, wel dan?
vrijdag 15 juli 2011 om 22:31
quote:superstar_2 schreef op 15 juli 2011 @ 22:23:
O en ik praat ook maar even voor Summer die vindt toch bijna altijd hetzelfde als ik dussss...
'Summer vindt: 'als een molensteen om zijn nek'
Misschien kun jij even iets zinnigs zeggen voor Char,Madhe?
Oh, en Char zou zeggen;
Bloem; Wat sum zegt!
En ga een leven hebben (sorry, is mijn eigen tekst. Altijd eens met de lieverd Char, maar ik kan het nu eenmaal niet zo schattig)
O en ik praat ook maar even voor Summer die vindt toch bijna altijd hetzelfde als ik dussss...
'Summer vindt: 'als een molensteen om zijn nek'
Misschien kun jij even iets zinnigs zeggen voor Char,Madhe?
Oh, en Char zou zeggen;
Bloem; Wat sum zegt!
En ga een leven hebben (sorry, is mijn eigen tekst. Altijd eens met de lieverd Char, maar ik kan het nu eenmaal niet zo schattig)
vrijdag 15 juli 2011 om 22:35
En dan nu als afsluiter (winnaar van de dag bij 3 op een rij)
Het is over, so what. Neem een leven dan heb je er minimaal maar de helft last van. Wat een drama om niets. Over is over, dus dat betekent dat je niet meer drukte hoeft te maken om zijn leven, enkel over jou leven. Doe dat, dan krjigt je lijf de tijd je eigen energie te verbranden ipv dat van hem (wordt je dik van, wetenschappelijk bewezen).
Het is over, so what. Neem een leven dan heb je er minimaal maar de helft last van. Wat een drama om niets. Over is over, dus dat betekent dat je niet meer drukte hoeft te maken om zijn leven, enkel over jou leven. Doe dat, dan krjigt je lijf de tijd je eigen energie te verbranden ipv dat van hem (wordt je dik van, wetenschappelijk bewezen).
vrijdag 15 juli 2011 om 22:39
quote:Madhe schreef op 15 juli 2011 @ 22:27:
Dat is waar. jullie zijn één en ik ben het eens, maar mijn teksten zijn ook sterk (zelden summer tegen zien zijn,. dus dan moet jij ook die trots tonen).
Zal ik hem even doen dan?
Ik BEN namelijk sinds zondag weer vrijgezel
Boehoeboehoe...
Nou heb ik het wel uitgemaakt en zo (en ja....komt door die klote fietsen!!!!)
Dus Suup en Madhe wat is jullie advies?
Bellen, smssen, whatsuppen, mailen, langsrijden, brieven sturen, me huilend aan zijn voeten werpen
Want echt....9 maanden is een lange tijd hoor
Hij is mijn soulmate, alleen die klote fietsen niet
Ik kan niet zonder hem en zo....
Zal ik hem even doen dan?
Ik BEN namelijk sinds zondag weer vrijgezel
Boehoeboehoe...
Nou heb ik het wel uitgemaakt en zo (en ja....komt door die klote fietsen!!!!)
Dus Suup en Madhe wat is jullie advies?
Bellen, smssen, whatsuppen, mailen, langsrijden, brieven sturen, me huilend aan zijn voeten werpen
Want echt....9 maanden is een lange tijd hoor
Hij is mijn soulmate, alleen die klote fietsen niet
Ik kan niet zonder hem en zo....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!