kokend water over me heen
zaterdag 16 juli 2011 om 18:48
Weet niet hoe groot de plek is maar ik heb vorig jaar een kommetje kokendhete noodlesoep over mijn dijbeen gekregen en heb nog wel een litteken. Donkere verkleuring, geen gerimpeld vel gelukkig. Probeer het met aloe te behandelen. (liefst het sap uit een vers blad) werkt het beste tegen brandwonden.
zaterdag 16 juli 2011 om 19:16
zaterdag 16 juli 2011 om 19:24
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juli 2011 @ 19:16:
[...]
Nou ik weet niet hoe jij een flesje uitkookt maar als ik het uitkook kan het bij mij niet uit het flesje schieten want ik haal de fles altijd helemaal uit elkaar ...Ik heb nog nooit een baby vastgehouden, laat staan een babyflesje, maar zelfs ik begrijp nog wel dat kokend water in een babyflesje bedoeld is om schoon te maken en niet om in een baby te gieten.
[...]
Nou ik weet niet hoe jij een flesje uitkookt maar als ik het uitkook kan het bij mij niet uit het flesje schieten want ik haal de fles altijd helemaal uit elkaar ...Ik heb nog nooit een baby vastgehouden, laat staan een babyflesje, maar zelfs ik begrijp nog wel dat kokend water in een babyflesje bedoeld is om schoon te maken en niet om in een baby te gieten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 16 juli 2011 om 19:26
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juli 2011 @ 19:16:
[...]
Nou ik weet niet hoe jij een flesje uitkookt maar als ik het uitkook kan het bij mij niet uit het flesje schieten want ik haal de fles altijd helemaal uit elkaar ...Als je liever denkt dat TO haar kind voedt met kokend water mag dat ook best hoor. Maakt de wereld wel zo spannend tenslotte.
[...]
Nou ik weet niet hoe jij een flesje uitkookt maar als ik het uitkook kan het bij mij niet uit het flesje schieten want ik haal de fles altijd helemaal uit elkaar ...Als je liever denkt dat TO haar kind voedt met kokend water mag dat ook best hoor. Maakt de wereld wel zo spannend tenslotte.
zaterdag 16 juli 2011 om 19:40
zaterdag 16 juli 2011 om 19:40
zaterdag 16 juli 2011 om 19:43
Oh en verder niet echt advies.. Sorry!
Sterkte ermee, hoop voor je dat je er niet te lang last van hebt!
Ik heb ooit mn rug verbrand aan de autogordel (dat metalen ding).
Heb zeker een jaar een litteken gehad, nu zit er nog een heel klein vlekje, maar damn wat deed dat pijn!!
Dat heb ik gekoeld met een coolpack en ingesmeerd met aloe vera.
Sterkte ermee, hoop voor je dat je er niet te lang last van hebt!
Ik heb ooit mn rug verbrand aan de autogordel (dat metalen ding).
Heb zeker een jaar een litteken gehad, nu zit er nog een heel klein vlekje, maar damn wat deed dat pijn!!
Dat heb ik gekoeld met een coolpack en ingesmeerd met aloe vera.