nijmeegse vierdaagsefeesten!

16-07-2011 22:16 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook? ik sta bij frank met een blauw-witte paraplu en een oranje jas
Jij doet toch zelf mee Tomaat?
Neejoh, feesten! Dat kan niet als je moet lopen..
quote:Tomatensoep schreef op 16 juli 2011 @ 22:18:

Neejoh, feesten! Dat kan niet als je moet lopen..Ohw... ik dacht dat jij zelf liep. Wanneer gaan we feesten?
Ik ben een watje en ben thuis de was aan het doen, op de boerderie bezig en aan het forummen. Respect dat je de regen trotseert! Veel plezier!
Ik sla voor het eerst in jaren over. Voel me niet helemaal fit, het weer is minder...

Maar geniet ervan!
Pitta, woensdag? en de regen valt best mee, ik zie frank alleen bijna niet door alle paraplus!
Oké, ga voor het eerst richting Nijmegen met de feesten, dus.....

Wie of wat is Frank?

Of ben je er alleen vandaag?
Frank boeijen! En ik ben er nog wel meer deze week
Het regent.......... Bleegh. Ik zit veilig in mijn huis. Net al zeiknat geregend in Drachten. Heb mijn portie wel gehad.
*jeugdsentiment*

*heimwee naar de streek waar ik vroeger woonde*

Rotterdam heeft zomercarnaval en zo... Maar jeetje, dat háált 't allemaal niet bij de Vierdaagsefeesten! 's-Avonds feesten, rond 3-en in bed rollen, om 8 uur er uit, om 9 uur werken tot 18 uur en om 20 uur weer aan 't feesten.

*zucht*

Ik "mag" vrijdag in Cuijk familie aanmoedigen. Als ze de vrijdag halen met dit weer. En Cuijk is ook wel gezellig die dag, maar ook dat háált 't niet bij Nijmegen en de feesten!

/egopost

Veel plezier aan de feestvierders en dat het maar snel droog en warm(er) mag worden!! Proost!!
Veronicas, dit jaar doet er niemand mee die ik ken,

En wil graag wat te juichen hebben:-) Dus zal naar iedereen extra toejuichen, wie weet zijn het je ouders;-) (ik woon daar)
Maar dan ga je daarna toch gezellig nog de stad in veronicas? Ik ben inmiddels thuis, frank was weer erg leuk maar de regen werd toch wel wat vervelend en het valkhof is helemaal modder, bah. Zal de rest van de week ook wel niet beter worden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven