computer vriend kapot

18-07-2011 15:17 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ziek thuis en ik wilde even de computer van mn vriend aanzetten...dan gaat de tv namelijk aan. Ingewikkeld systeem..maar kwestie van knop indrukken en hij zou aan moeten. Hij ging niet aan...paar keer gedrukt. Vriend is net thuis en nu blijkt de computer kapot. Ik voel me echt superlullig...ik weet niet of t door mij komt of dat die al aan vervanging toe was. Feit is: hij is kapot...

Geintje kost 500 euro...wat moet ik doen?? Meebetalen??
Als je alleen maar op de aan-knop hebt gedrukt kan het toch niet door jou komen dat de computer kapot is?
Ik zou het niet doen, het feit dat hij niet aan gaat is al een teken dat hij stuk was.
Gisteravond deed alles het nog gewoon! Hij ging niet aan en toen heb ik een paar keer gedrukt op het aan knop! Nu denkt mn vriend dat het kapot is omdat ik te ongeduldig was..voel me echt schuldig!
Lijkt me stug dat een computer daar van bezwijkt. Lijkt me dus niet dat het door jou komt.
Computers gaan niet stuk vanwege drukken op een aan/uit knop. Denk ik dan
Net thuis en dan weet hij gelijk dat het 500 euro gaat kosten?

(Is er onweer geweest??)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Waarschijnlijk is de laptop 500 euro?
Van aan en uitzetten gaat een computer niet kapot. Als je vriendje het zo goed weet, vraag hem dan precies wat er kapot is. Is de hardeschijf bekrast? Is het moederbord doorgebrand? Wat is er kapot? Als hij je dat niet precies kan vertellen, dan weet je genoeg.

Zeg hem meteen om de volgende keer een Mac te kopen. Veel stabieler.
En dan meebetalen? Ik neem aan (gezien jullie over kinderen praten) dat jullie een gezamelijke huishouding voeren, metr dus ook een gezamelijk potje voor als de wasmachine stuk gaat????
En TV via zijn computer aan? Leuk dat geknutsel met electronica, maar volgens mij moet je daar de fout zoeken!
De voedingskabel heeft het begeven...het is geen laptop maar een kastje die je moet aanzetten om de tv aan te doen...
Door een paar keer op de aan/uit knop te drukken gaat volgens mij een pc echt niet kapot hoor.

Laat eerst eens onderzoeken wat er eigenlijk aan de hand is met het ding.
Misschien dat een computer van slag raakt als je een keer of honderd met een hamer op de aan-knop ramt uit ongeduld maar toch niet van een paar keer erop drukken.

Ik zou eigenlijk boos worden op m'n vriend als die mij gelijk de schuld zou geven ervan. Maar ben ook in een slecht humeur.. zou eigenlijk al boos zijn om het feit dat hij een dom systeem in huis had waardoor je niet normaal tv kan kijken zonder de computer aan te zetten/te mollen.
Een voedingskabel kan nooit ¤500,- kosten. Dat is gewoon een stroomkabel en kost misschien ¤5,-
quote:wionn schreef op 18 juli 2011 @ 15:32:

Ik zou eigenlijk boos worden op m'n vriend als die mij gelijk de schuld zou geven ervan. Maar ben ook in een slecht humeur.. zou eigenlijk al boos zijn om het feit dat hij een dom systeem in huis had waardoor je niet normaal tv kan kijken zonder de computer aan te zetten/te mollen.Dat zou ik nou ook hebben!
Heeft het niet geonweert bij jullie afgelopen nacht?
Een voedingskabel voor 500 euro?

Ja, dat begrijp ik als daar een aan/uitknopje aan vast zit!

quote:mooiedromen schreef op 18 juli 2011 @ 15:34:

Heeft het niet geonweert bij jullie afgelopen nacht?Vroeg ik ook al, maar daar wordt niet op gereageerd.
quote:piekertje83 schreef op 18 juli 2011 @ 15:31:

De voedingskabel heeft het begeven...het is geen laptop maar een kastje die je moet aanzetten om de tv aan te doen...Is die kabel van goud ofzo dat die 500 euro kost. Een voedingskabel zal meer rond de 50 euro zitten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja 1 klap onweer....maar het zou wel heeeeel toevallig zijn als het daardoor komt...
quote:jo12345 schreef op 18 juli 2011 @ 15:32:

Een voedingskabel kan nooit ¤500,- kosten. Dat is gewoon een stroomkabel en kost misschien ¤5,-Nou toen die van mij kapot was zou een nieuwe ongeveer 80 euro kosten maar ik had toen gelukkig nog garantie en kostte het niets. Maar 5 euro is wel weer het andere uiterste.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lijkt me minder toevallig dan stuk gaan door een paar keer op de aan-knop drukken.
Toeval heeft er niets mee te maken. Als die klap bij jullie is ingeslagen dan heb je een heel plausibel antwoord op de vraag waarom je 'voedingskabel' van 500 euro (WTF??) kappot is.

Zet je vriendje eens aan de lijn, heb een paar vraagjes voor hem!
Als je vriend hem zelf aangezet had, zou je dan ook mee moeten betalen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven