bezoek

18-07-2011 16:51 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort ga ik bij mijn tante op bezoek. Tante is midden 50 dus geen oude dame. Meestal gaan we samen iets leuks doen. Omdat het de laatste tijd slecht weer is, vallen de meeste buitenactiviteiten af. Wie kan me een beetje op weg helpen?
High Tea.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Rummikub
bioscoop

museum

bowlen

karten

workshop bloemschikken

shoppen in overdekt winkelcentrum
Museum en high-tea lijkt me perfect! (Gaat nu bedenken met wie ze dat van de week zal gaan doen.....)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als je verteld in welke regio van het land je het zoekt hebben we wellicht nog meer goede tips!
High tea had ze laatst met iemand gedaan, maar dat vond ze niet zo leuk. Geeft daar dus niet veel om. Ik zat zelf te denken om ergens te gaan lunchen.

Ze woont in een durp, dus geen museum daar, haha. Kan wel in de buurt kijken.
quote:jazz9 schreef op 18 juli 2011 @ 17:04:

High tea had ze laatst met iemand gedaan, maar dat vond ze niet zo leuk. Geeft daar dus niet veel om. Ik zat zelf te denken om ergens te gaan lunchen.

Ze woont in een durp, dus geen museum daar, haha. Kan wel in de buurt kijken.Waarom vraag je het ons als je niet eens de regio of stad/dorp wil zeggen? Pffff.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
wat zou je tante zelf wel willen doen? Hebben jullie vervoer?
Heeft je tante geen ideeën? Ze is nog jong, dus ze staat nog midden in het leven en weet zelf wat er bij haar in de buurt te doen is?
Wij zeggen altijd dat we allebei even kijken wat voor ideeen we hebben.
Verwen-arrangement? Nageltjes doen enzo?
quote:jazz9 schreef op 18 juli 2011 @ 17:16:

Wij zeggen altijd dat we allebei even kijken wat voor ideeen we hebben.Hoe kan je van ons leuke ideeen verwachten als je niet eens vertelt welke stad of regio?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Fame schreef op 18 juli 2011 @ 16:59:

Museum en high-tea lijkt me perfect! (Gaat nu bedenken met wie ze dat van de week zal gaan doen.....)

Hier kun je high-wine doen,

lijkt me veel leuker, en nog vlak bij het museum ook
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Sauna, beautydag?
sauna
Bonbons maken (al dan niet erotische ontwerpen - weet niet wat voor type je tante is )
quote:nieuwemaan11 schreef op 18 juli 2011 @ 17:51:

Bonbons maken (al dan niet erotische ontwerpen - weet niet wat voor type je tante is )

High wine klinkt goed trouwens.
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 18 juli 2011 @ 17:56:

[...]

High wine klinkt goed trouwens.Laatst in een kroeg geweest waar ze High Beer hadden. Alleen te boeken tijdens voetbalwedstrijden. Verschillende soorten bier én vette snacks
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gewoon lekker gaan borrelen en 'n bioscoopje pakken.
quote:Twisted schreef op 18 juli 2011 @ 17:56:

[...]

High wine klinkt goed trouwens.Nog nooit van gehoord maar dat wil ik ook!!!! Waar?
quote:Spoken schreef op 18 juli 2011 @ 16:56:

RummikubSpoken, dat is leuk voor dames van in de 80! Midden 50 is echt nog niet belegen hoor!!!!!
Welke omgeving? Wat doe je dan normaal met haar als t beter weer is??

Ergens lunchen is toch leuk? Of moet het meer activiteit hebben?
Ik vind rummikub anders ook heel leuk!
bedankt allemaal voor de ideeen. Waarschijnlijk lunchen en bios of zo. Maar geen rummikub

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven