Wat is seks?

18-07-2011 20:07 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ik volg al best lang dit forum maar zelf nooit wat geplaatst. Nou had ik laatst een discusie over de definitie van seks ik zelf vindt seks pas als zeg maar de man met zijn penis in me gaat mijn vriendin vindt het ook al seks als je ook alles doet behalve dat de man in je gaat. Wat vinden jullie? Groetjes visje
Als je beiden naakt bent?? Whahahahaha! Dan heeft iedereen in de sauna seks met elkaar?

Discussie mogelijk over oraal, of met de hand.
Is het niet bakvisje????
Nou, bij naaktheid zonder enige aanraking wil ik al helemaal niet van seks spreken! Wat is dit voor discussie?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dus als ik douche zonder dat ik masturbeer heb ik toch seks met mezelf vanwege mijn naaktheid????

(Ja, ik douche meestal naakt. Is dat zondig?)
nou inderdaad ik ga naar de sauna en het naaktstrand maar dan sex ik echt niet met de andere bezoekers.

vandale helpt je ook niet verder daar omschrijven ze het zo:

seks de; m 1 gegevens, verhalen, afbeeldingen over het geslachtsleven; erotiek 2 seksuele gemeenschap: ~ hebben met iem

 sek·su·a·li·teit de; v alles wat het geslachtsverkeer betreft

ik zie sex als elkaar opwinden/bevredigen lichamelijk contact waarbij de geslachtsdelen meegenomen worden in het spel.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Seks is wat mij betreft wanneer je bevredigd wordt, of dit nu door 'n tong, vingers, penis, of vieb gebeurt. En je hoeft er in principe niet eens helemaal naakt voor te zijn. Geheel aangekleed maar zonder slipje onder 'n rokje kan er ook heel goed seks plaatsvinden.
dus aftrekken of vingeren zie ik ook als sex hebben.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik vind het pas sex bij vaginale of anale penetratie
bij sex horen toch bepaalde sexuele handelingen? Naaktzijn zonder die handelingen is geen sex.
quote:paardenfluisteraar schreef op 18 juli 2011 @ 20:23:

Ik vind het pas sex bij vaginale of anale penetratieDus de man oraal bevredigen bijvoorbeeld is geen seks?
quote:doddie schreef op 18 juli 2011 @ 20:22:

dus aftrekken of vingeren zie ik ook als sex hebben.die terminologie gebruikte je toch ook niet als tiener. Dat iemand aan je vroeg of je sex hebt gehad en dat je met ja antwoordt, ik heb haar gevingerd / ik heb hem afgetrokken. Je bent dan toch ook niet ontmaagd? Al wordt ontmaagd worden gerekend onder dat je sex hebt gehad.
Ah, paardenfluisteraar, jij hebt met Bill Clinton gesproken?

Ik vind dat er sprake is van sex zodra er sprake is van het aanraken van elkaars erogene zones. En in uitzonderlijk gepassioneerde gevallen vind ik dat zelfs een tongzoen al als sex gezien zou kunnen worden.
quote:nummerzoveel schreef op 18 juli 2011 @ 20:28:

Ah, paardenfluisteraar, jij hebt met Bill Clinton gesproken?

Ik vind dat er sprake is van sex zodra er sprake is van het aanraken van elkaars erogene zones. En in uitzonderlijk gepassioneerde gevallen vind ik dat zelfs een tongzoen al als sex gezien zou kunnen worden.Haha, ik denk alleen niet dat bij mannen een tongzoen of een handjob als sex wordt gezien. Sex is neuken, misschien is het voor vrouwen wat breder.
Ik heb het al gewijzigd ik had het verkeerd geformuleerd
Nou, nav je aangepaste post. Alles behalve penetratie vind ik ook wel lekker seksen hoor! Dus dat valt bij mij onder seks.
@paardenfluisteraar

De mannen in mijn leven heb altijd een ruimere visie op sex gehad dan dat het alleen zou bestaan uit neuken. Maar misschien heb jij het niet getroffen met je sexpartners, als jij van mening bent dat alleen neuken sex is?
Seks gaat bij mij niet om de handeling op zich, maar meer om de intentie erachter.
Liever elitair dan een pauper!
quote:nummerzoveel schreef op 18 juli 2011 @ 20:40:

@paardenfluisteraar

De mannen in mijn leven heb altijd een ruimere visie op sex gehad dan dat het alleen zou bestaan uit neuken. Maar misschien heb jij het niet getroffen met je sexpartners, als jij van mening bent dat alleen neuken sex is?door jullie besef ik me eigenlijk dat ik het nog beter getroffen heb dan ik dacht, het komt erop neer dat ik eigenlijk veel meer sex heb gehad dan ik al altijd gedacht hebt.
@kalliope

Ik snap wat je bedoelt, maar vind jij dan bijv pikante emails of telefoontjes ook al vallen onder sex met elkaar hebben?
quote:vrijgezellevisje schreef op 18 juli 2011 @ 20:07:

ik zelf vindt seks pas als zeg maar de man met zijn penis in me gaat Lesbische vrouwen hebben dus nooit seks?
@paardenfluisteraar

Dus je bent het eigenlijk wel met ons eens dat sexuele handelingen, behalve penetratie, ook onder sex vallen?
quote:lilalinda schreef op 18 juli 2011 @ 20:52:

[...]

Lesbische vrouwen hebben dus nooit seks?

ok ok, je hebt gelijk.

Maar als je zegt dat je ontmaagd bent, dan moet er wel sprake zijn van anale of vaginale penetratie toch?

of zien jullie gepijpt of gebeft worden ook als ontmaagd worden?
Ontmaagding is vaginale penetratie.
Haha nummerzoveel, nadat ik het gepost had dacht ik ook al 'maar hoe zit het dan met dirty talk?' Ik vind zulk soort dingen theoretisch gesproken wel onder seks vind vallen. Maar dan wel een vrij minimale vorm.

Maar aan de andere kant zal ik niet snel zeggen dat ik 'lekker gesekst heb' als ik een mailtje heb gekregen. Dus het zijn voor mij grensgevallen.
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven