Wat is seks?
maandag 18 juli 2011 om 20:07
Hallo allemaal ik volg al best lang dit forum maar zelf nooit wat geplaatst. Nou had ik laatst een discusie over de definitie van seks ik zelf vindt seks pas als zeg maar de man met zijn penis in me gaat mijn vriendin vindt het ook al seks als je ook alles doet behalve dat de man in je gaat. Wat vinden jullie? Groetjes visje
maandag 18 juli 2011 om 20:20
nou inderdaad ik ga naar de sauna en het naaktstrand maar dan sex ik echt niet met de andere bezoekers.
vandale helpt je ook niet verder daar omschrijven ze het zo:
seks de; m 1 gegevens, verhalen, afbeeldingen over het geslachtsleven; erotiek 2 seksuele gemeenschap: ~ hebben met iem
sek·su·a·li·teit de; v alles wat het geslachtsverkeer betreft
ik zie sex als elkaar opwinden/bevredigen lichamelijk contact waarbij de geslachtsdelen meegenomen worden in het spel.
vandale helpt je ook niet verder daar omschrijven ze het zo:
seks de; m 1 gegevens, verhalen, afbeeldingen over het geslachtsleven; erotiek 2 seksuele gemeenschap: ~ hebben met iem
sek·su·a·li·teit de; v alles wat het geslachtsverkeer betreft
ik zie sex als elkaar opwinden/bevredigen lichamelijk contact waarbij de geslachtsdelen meegenomen worden in het spel.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
maandag 18 juli 2011 om 20:26
quote:doddie schreef op 18 juli 2011 @ 20:22:
dus aftrekken of vingeren zie ik ook als sex hebben.die terminologie gebruikte je toch ook niet als tiener. Dat iemand aan je vroeg of je sex hebt gehad en dat je met ja antwoordt, ik heb haar gevingerd / ik heb hem afgetrokken. Je bent dan toch ook niet ontmaagd? Al wordt ontmaagd worden gerekend onder dat je sex hebt gehad.
dus aftrekken of vingeren zie ik ook als sex hebben.die terminologie gebruikte je toch ook niet als tiener. Dat iemand aan je vroeg of je sex hebt gehad en dat je met ja antwoordt, ik heb haar gevingerd / ik heb hem afgetrokken. Je bent dan toch ook niet ontmaagd? Al wordt ontmaagd worden gerekend onder dat je sex hebt gehad.
maandag 18 juli 2011 om 20:30
quote:nummerzoveel schreef op 18 juli 2011 @ 20:28:
Ah, paardenfluisteraar, jij hebt met Bill Clinton gesproken?
Ik vind dat er sprake is van sex zodra er sprake is van het aanraken van elkaars erogene zones. En in uitzonderlijk gepassioneerde gevallen vind ik dat zelfs een tongzoen al als sex gezien zou kunnen worden.Haha, ik denk alleen niet dat bij mannen een tongzoen of een handjob als sex wordt gezien. Sex is neuken, misschien is het voor vrouwen wat breder.
Ah, paardenfluisteraar, jij hebt met Bill Clinton gesproken?
Ik vind dat er sprake is van sex zodra er sprake is van het aanraken van elkaars erogene zones. En in uitzonderlijk gepassioneerde gevallen vind ik dat zelfs een tongzoen al als sex gezien zou kunnen worden.Haha, ik denk alleen niet dat bij mannen een tongzoen of een handjob als sex wordt gezien. Sex is neuken, misschien is het voor vrouwen wat breder.
maandag 18 juli 2011 om 20:51
quote:nummerzoveel schreef op 18 juli 2011 @ 20:40:
@paardenfluisteraar
De mannen in mijn leven heb altijd een ruimere visie op sex gehad dan dat het alleen zou bestaan uit neuken. Maar misschien heb jij het niet getroffen met je sexpartners, als jij van mening bent dat alleen neuken sex is?door jullie besef ik me eigenlijk dat ik het nog beter getroffen heb dan ik dacht, het komt erop neer dat ik eigenlijk veel meer sex heb gehad dan ik al altijd gedacht hebt.
@paardenfluisteraar
De mannen in mijn leven heb altijd een ruimere visie op sex gehad dan dat het alleen zou bestaan uit neuken. Maar misschien heb jij het niet getroffen met je sexpartners, als jij van mening bent dat alleen neuken sex is?door jullie besef ik me eigenlijk dat ik het nog beter getroffen heb dan ik dacht, het komt erop neer dat ik eigenlijk veel meer sex heb gehad dan ik al altijd gedacht hebt.
maandag 18 juli 2011 om 20:56
maandag 18 juli 2011 om 21:06
Haha nummerzoveel, nadat ik het gepost had dacht ik ook al 'maar hoe zit het dan met dirty talk?' Ik vind zulk soort dingen theoretisch gesproken wel onder seks vind vallen. Maar dan wel een vrij minimale vorm.
Maar aan de andere kant zal ik niet snel zeggen dat ik 'lekker gesekst heb' als ik een mailtje heb gekregen. Dus het zijn voor mij grensgevallen.
Maar aan de andere kant zal ik niet snel zeggen dat ik 'lekker gesekst heb' als ik een mailtje heb gekregen. Dus het zijn voor mij grensgevallen.
Liever elitair dan een pauper!