wat moet ik hier mee

18-07-2011 22:06 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner roept als ie boos is de meest hatelijke dingen en weet bij mij precies mijn zwakke plek te raken, waardoor ik heel erg letterlijk op vat wat hij allemaal tegen mij zegt. Het ene moment ben ik zn droomvrouw en word ik op een voetstuk geplaatst, en het volgende moment word ik de grond in geboord.

hij werkt heel veel en als ie thuis is, moet ales op zijn manier ik moet alles doen volgens zijn standaard en als dingen anders gaan krijg ik rot opmerkingen als dat ik kinderachtig ben en mij anders moet opstellen, maar als hij zijn zin niet krijgt reageert ie als een klein kind en word hij driftig.

Op het moment ben ik niet de makkelijkste omdat ik aan een hormoonkuur zit , maar ik krijg echt constant verwijten en weet van gekkigheid niet meer hoe ik mij moet gedragen dat hij te vrede is

en dan dreigt ie bij mij weg te gaan maar doet dit niet maar maakt mij heel onrustig er door.

Door zn gedrag raak ik in paniek en ben ik bang dat ik niet aan zn eisen kan voldoen en krijg een negatief zelfbeeld . heeft iemand tips of zelfde meegemaakt
De relatie verbreken! Deze man is niet goed voor je. Is dat nieuws voor je?
Voor je eigen gezondheid, verlaat hem/schop hem eruit.
RUN FORREST RUN!!!
Een relatie hoort niet te zijn zoals jij nu beschrijft.

Hier is geen excuus goed genoeg voor.

Kwel jezelf niet langer en ga bij hem weg. Iemand die jou onterecht negatief over jezelf laat denken, moet je niet in je leven hebben.
Hem zeggen dat het dan maar moest gebeuren? Waarom laat jij je intimideren? Waar ben je zo bang voor? Heeft hij je al eens iets aan gedaan?

Als hij woord houdt en gaat is het duidelijk voor jou dat hij niet degene is die jij nodig hebt. Mocht hij alleen maar blaten dan bestaat er kans dat wanneer jij je niet (meer) laat intimideren hij stopt.

Vraag blijft wel: Wat precies is er wel leuk aan jullie relatie?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hopelijk heb je die hormoonkuur niet om zwanger te worden...
Al een paar keer het beste advies dat je in je leven zal krijgen voorbij zien komen, maar nog eetje.

Kick the loser out!

En inderdaad, ik hoop niet dat je zwanger tracht te worden. Fijn zo'n enorme dwingeland als vader...
Oh god...laat maar. Je hebt al een kind met hem en nog maar een heel klein babytje ook gezien je geschiedenis.....
quote:Oriane schreef op 18 juli 2011 @ 22:56:

Oh god...laat maar. Je hebt al een kind met hem en nog maar een heel klein babytje ook gezien je geschiedenis..... en
Een partner die in alles zijn zin wil hebben? Dan moet hij een robot kopen. Die kan hij programmeren. Wegwezen bij de loser.
verba volant, scripta manent.
Ik denk dat jullie allebei helemaal verkeerd bezig zijn. Jij geeft aan dat jij ook de gemakkelijkste niet bent (al dan niet door de hormoonkuur) en je partner is ook bepaald niet de gemakkelijkste. Jullie maken elkaar op deze manier echt het leven zuur.

Een relatie is geven en nemen. Maar volgens mij irriteren jullie je alleen maar aan elkaar.

Ik zou me nog eens goed bedenken of je nog wel verder wil met hem en hij met jou natuurlijk. Want je gaf aan dat hij ook niet meer met jou verder wil, nou, dan zou ik al helemaal niet meer bij degene wil zijn.
quote:MarianneDavids schreef op 18 juli 2011 @ 23:18:

Een partner die in alles zijn zin wil hebben? Dan moet hij een robot kopen. Die kan hij programmeren. Wegwezen bij de loser.Je hoort het verhaal maar van één kant he. Het zal heus niet zo zwart/wit zijn zoals TO aangeeft. TO zal zelf ook wel niet de gemakkelijkste zijn.
Hij is een echte flapuit en meent niet wat hij zegt , alleen het is soms erg kwetsend. ik ben door de hormoonkuur sneller emotioneel. we hebben na de bevalling samen ook veel meegemaakt drie operaties en je moet weer samen een balans vinden. Alleen door de hormonen heb ik gewoon het idee dat ik nix goed doe krijg nu alleen maar kritiek. ik hou super veel van hem maar weet momenteel niet wat ik moet doen dat ie tevreden is en heb het idee dat ie mij onder de duim wil houden ,als ik de buurman gedag zeg lach ik volgens mijn partner naar hem , en geef ik m verkeerde ideeen hij wil niet dat ik onder de mensen kom en hij mag wel alles voor mijn gevoel

ik gedraag mij niet zo als het hoort volgens hem mag niet lachen naar mensen niet spontaan zijn en s ochtends moet ik stil zijn omdat hij tot laat gewerkt heeft soms denk ik dat alles om hem draait voorbeeld ik had hakken gekocht maar ik mag ze niet aan want dan voelt ie zich klein naast mij
Nou nee dat is echt niet normaal. Hij lijkt wel ziekelijk jaloers. Je mag toch wel je buurman gedag zeggen met een glimlach erbij? Jeej. Nee, ik vind dit best een "gevaarlijke" man.
quote:MonaTwist schreef op 18 juli 2011 @ 22:38:

Voor je eigen gezondheid, verlaat hem/schop hem eruit.

Dit dus en dan bij voorkeur het laatste.

Meid een man die je op deze manier intimideert en op de huid zit heeft niet het beste met je voor. En met een man die niet het beste met je voor heeft zul je nooit gelukkig worden.
The time is now
HIJ is ook best wel jaloers komt denk ik door zn verleden. hij is ooit in de steek gelaten met een babytje. ik mag bijv ook niet salsa dansen meer hij is bang dat ik beinvloedbaar ben in bepaalde situaties. ik heb een handicap nld maar ben hartstikke trouw. ook kennissen van hem die interesse in mij tonen houd ie op afstand vroeger checkte hij mijn telefoon en laptop dat doet ie nu niet meer, hij kan ook super lief en atent zijn en is een lieve vader maar als ie druk is met werk is dat alles wat telt en ik heb nu zeker na alle operaties ff extra aandacht nodig van hem hij wil met mij trouwen zegt ie dus ik weet zeker dat ie wel van mij houd maar ik mis gewoon beetje begrip en aandacht van hem op moment voel mij onstabiel door hormoonkuur
quote:vlindernoelle01 schreef op 18 juli 2011 @ 23:43:

Hij is een echte flapuit en meent niet wat hij zegt , alleen het is soms erg kwetsend. ik ben door de hormoonkuur sneller emotioneel. we hebben na de bevalling samen ook veel meegemaakt drie operaties en je moet weer samen een balans vinden. Alleen door de hormonen heb ik gewoon het idee dat ik nix goed doe krijg nu alleen maar kritiek. ik hou super veel van hem maar weet momenteel niet wat ik moet doen dat ie tevreden is en heb het idee dat ie mij onder de duim wil houden ,als ik de buurman gedag zeg lach ik volgens mijn partner naar hem , en geef ik m verkeerde ideeen hij wil niet dat ik onder de mensen kom en hij mag wel alles voor mijn gevoel

ik gedraag mij niet zo als het hoort volgens hem mag niet lachen naar mensen niet spontaan zijn en s ochtends moet ik stil zijn omdat hij tot laat gewerkt heeft soms denk ik dat alles om hem draait voorbeeld ik had hakken gekocht maar ik mag ze niet aan want dan voelt ie zich klein naast mij

Klinkt niet echt als een ideale match.

Dan je onzekerheid: jij laat het toe, je laat je kleineren, probeert het hem naar de zin te maken zodat het wel goed gaat.

Wees gewoon jezelf en dan ben je goed genoeg.

Deze lulhannes is jou liefde niet waard, althans jij zegt dat je van hem houd. De vraag is, hou jij wel genoeg van jezelf?

Zo ja, doe dan iets om deze cirkel der tirannen te doorbreken!

Bovenstaande is goed bedoelt Vlindernoelle01, het is altijd je eigen keuze, of je echt gelukkig word, of niet.
Ik VOEL (lees) gewoon dat je HEEL goed weet dat zijn gedrag ZO fout is. Of heb ik het mis? Zoja: lees dan alle bovenstaande reacties heel goed door. Zonee: stop met zoeken naar bevestiging van wat je al weet, en ga het hebben over je angst om wel / niet bij hem weg te gaan..... Want ik denk dat je daar veel meer aan hebt. Komop, deze man is niet goed voor je, dat is wel duidelijk! (ook voor jou)
Iedereen kan wel roepen dat je weg moet bij deze man, maar je hebt kinderen van hem. Dus na een scheiding, krijg je met hem te maken als ex-partner, vader van je kinderen, en moeten jullie dingen voor de kinderen gaan regelen. Als jullie nu al zo met elkaar omgaan, gaat dat helemaal een drama worden.

Ik zou in eerste instantie willen adviseren: zoek hulp. Samen.
Zou allereerst 'ns snel stoppen met de hormoonkuur. Hormonen (eigen of kunstmatig) maken 'n mens meestal geen fijner persoon. Jij ziet nu je vriend als boeman, terwijl hij jou misschien wel als hysterische feeks ziet door die hormonenbom.
De hormomen zullen vast niet helpen. Maar een vrouw die over haar partner schrijft in termen als 'ik mag van hem niet / hij wil niet dat ik / etc' en die dan ook nog vertelt dat een vermeende glimlach naar de buurman al reden is voor discussie, dat vind ik echt niet normaal en volstrekt onacceptabel!
Je mag niet onder de mensen komen? Beetje overdreven. Ik zou er al ik jou was goed over na denken en goed over praten want zo gaat het niet meer.

Sterkte
Ongeacht het feit dat deze vent een lul is, vind ik het persoonlijk veel schokkender dat er vrouwen zijn die dit laten gebeuren en nog een kind krijgen met zo'n vent ook en het dan gaan vergoeilijken. Immers hij vals wel mee, want die vreselijke dingen meent hij niet en het feit dat je dingen niet mag...ach...

Wat is er mis met deze vrouwen? Deze vent is nu al lang voorbij mogelijkheid tot verandering. Tenminste zokang de TO niet verandert. Van al het geschrevene had bij mij maar een dingetje, eenmalig hoeven gebeuren en er had voor deze meneer meteen een kneiterharde grenz gelegen. Nogmaals daaroverheen is heel gewoon exit en krijgt hij bij een nieuwe scheldpartij tien minuten om zijn tas te pakken, of een ik die op de grond lig en in mijn broek pies van het lachen bij een eerste 'je mag van mij niet......'

Nu daarmee beginnen is redelijk kansloos en komt gespeeld over. Wat is er toch dat veel vrouwen maar blijven hangen? Zelfkastijding? Het idee dat ze hem wel kunnen veranderen? Eyeopener, ja hoor, hij kan best veranderwn voor een vrouw, maar nimmer voor deze vrouwen.
Oriane, wat een wijze woorden (weer).

Ik kom hier via het andere topic dat ze net heeft geopend. Vraag me niet waarom dat hier niet geplaatst kon worden.

Dit gaat denk ik niet goedkomen. Ze blijft hem pleasen en zal niet bij hem weggaan, helaas.

Ze heeft na 1 avond dit topic het licht gezien.... Sure!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven