Nieuw begin?

19-07-2011 19:09 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve lezers,

5 jaar geleden leerde ik een man kennen via een site! We spraken af en ik was zo onder de indruk van hem (omdat ik dit niet verwachtte), dat ik totaal niks te melden had. Toch bleven we afspreken, maar het liep steeds op niks, omdat ik totaal mezelf niet was. Toen heb ik het roer omgegooid, en had zoiets als het "leuk" is prima, en ik kreeg een beetjes de touwtjes in handen, kwam wanneer ik wilde, maar dit werkte natuurlijk ook weer averechts bij hem. Toen kwam er een andere man in mijn leven, op dit zelfde moment bij hem een ander vrouw. Mijn relatie liep stuk, tot van de week ik hem weer sprak en nu is zijn relatie ook over en vraagt of ik weer eens langs kom!

Nu loop ik met de vraag moet ik dit wel doen, zijn we beide anders in het leven nu! Met andere woorden moet ik dit weer een kans geven?
Een nieuw begin?

Volgens mij waren jullie nog niet eens begonnen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
nieuwe kans dan?
Ik heb altijd met dit soort situaties: NIET DOEN

Je bent in essentie niet iemand anders geworden en als het toen al niet van de grond kwam, waarom dan nu wel?

PLUS: jullie gaan elkaar ontmoeten bij gebrek aan beter...

Lijkt me nu niet meteen een lekker begin
Dat moet je helemaal zelf weten

Ik denk zelf dat de eerste indruk al is afgegeven

Maar zo ben ik,..

Ik ben van de liefde op het eerste gezicht, en niet op het tweede of derde gezicht

Maar dat zal voor iedereen anders zijn

Als jij er zin in hebt,....doen

Heb je dat niet, dan niet doen!
Ik heb ook zoiets, van niet doen! Ben ook wel van liefde op eerste gezicht, maar naarmate je ouder wordt weet ik niet of dat dit nog werkt.

Moet wel zeggen dat hij altijd wel een man is voor mij van wouw! En hij bij mij ook wel, anders vraagt hij mij niet weer eens af te spreken!

Maar heb wel zoiets van verdoe ik mijn tijd, maar misschien is er toch wel iets van diep is er wel iets!

Heb geen zin om te gaan, omdat ik bang ben dat ik teveel verwacht, maar als ik niet ga weet ik zeker niks!!

Pffff, vind dit moeilijk
Waarom niet?
Vicky: hij is niet wauw, anders was er in het verleden geen andere man voor jou voorbij gekomen!

Snap dat het moeilijk is, maar ik vermoed dat je bewust of onbewust zoekende bent naar een relatie en dan wanneer iets voorbij komt, dingen ziet die er niet zijn. Je wilt ze graag zien
Wat heb je te verliezen als je met hem afspreekt? Klikt het wel, dan is dat leuk. Klikt het niet, dan ga je beide weer verder. Het kán zo simpel zijn...
Met 1 date verdoe je je tijd???

Heb jij het zo druk dan?

dat er niet eens een uurtje voor een drankje afkan?

Maar verder eens met Kier, in de basis verander je natuurlijk niet
ja, misschien is het dit wel, niet te zwaar overdenken!! G

Waarom niet! hihhi Meer zelfbescherming, waar ik nog even overheen moet! Moet wel even los van de verwachtingen die ik misschien nu wel heb!
Eens met Cici, waarom niet? Je hebt toch niets te verliezen?
Second best is never enough....

Aan de andere kant, een keer afspreken voor een gezellige avond kan toch geen kwaad? Maar verwacht er niet teveel van. Anders val je weer stil...
Ik vond hem wel leuker dan hij mij!

Uurtje iets drinken, kost mij veel energie, omdat ik daar op dit moment niet zo luchtig over kan zijn, we wonen 1,5 uur van elkaar!

Ik ben nu wel meer van een vaste realtie dan voorheen, heb geen zin om te scharrelen wat ik voorheen wel met hem deed!
Jij denkt al aan een relatie/scharrelen etc. Hij heeft alleen gevraagd of je een avond langskomt. Probeer het niet te groot te maken.
quote:vicky2011 schreef op 19 juli 2011 @ 19:22:

Uurtje iets drinken, kost mij veel energie, omdat ik daar op dit moment niet zo luchtig over kan zijn, we wonen 1,5 uur van elkaar!

Ik ben nu wel meer van een vaste realtie dan voorheen, heb geen zin om te scharrelen wat ik voorheen wel met hem deed!

Dan ga je elkaar halverwege ontmoeten en ga je er met open vizier naartoe!

Lijkt me in ieder geval leuk om met een ouwe scharrel ns bij te kletsen.

En wetende wat je weet, dat je niet meer van de scharrel bent, kun je rustig laten vallen. Is dat maar meteen duidelijk. Krijgen jullie beide geen valse verwachtingen eventueel
Ja, jullie zijn duidelijk!! Ik moet gaan, en niet te zwaar aan tillen!! Luchtig naar toe gaan, maat weet als ik hem zie wel weer voor de bijl ga...
quote:vicky2011 schreef op 19 juli 2011 @ 19:22:

maar dat gaat niet hè, na 1 afspraakje in een relatie stappen

daar zal je toch echt voor moeten daten!

En als het je te veel energie kost, dan niet aan beginnen

Dan wordt het op voorhand al een ramp...
quote:vicky2011 schreef op 19 juli 2011 @ 19:25:

Ja, jullie zijn duidelijk!! Ik moet gaan, en niet te zwaar aan tillen!! Luchtig naar toe gaan, maat weet als ik hem zie wel weer voor de bijl ga...

En dat weet je na elkaar 5 jaar niet gezien te hebben?

Meid.... je fantasie neemt de overhand hoor!!
quote:vicky2011 schreef op 19 juli 2011 @ 19:25:

Welke bijl?

Voor de vorige bijl ben je ook niet gegaan...

Hij ook niet, dus eerlijk gezegd begrijp ik echt niet waar je je nou zo druk over maakt...

Een date!

Een drankje!

Een hapje als het heel gezellig is

Want geloof me....er klinken op de eerste dates geen huwelijksklokken!
Misschien ga je juist helemaal niet meer voor de bijl en vind je er niets meer aan. Kan je dat boek ook heerlijk sluiten...

No expectations en je hebt vast een hele leuke borrel (halverwege inderdaad)
We hebben elkaar in die 5 jaar regelmatig gezien en gesproken, maar nu 1,5 jaar niet meer, omdat we relatie hadden!

Ik vind hem gewoon heel aantrekkelijk, dat heb ik niet vaak. Nee, tuurlijk denk ik niet na een date aan een relatie, maar weet dat ik niet verkeerd wil beginnen, van we gaan door zoals we zijn geindigd. Want daar heb ik dus geen zin in.

Maar ken mezelf, als hij duidelijk over doet dat hij zo wel verder wil, ik voor de bijl ga en op dat moment denk, schijt, er zit toch niks meer in, en dan bij hem blijf slapen.
Dan ben je een dommerd!

Als je weet dat dat kan gaan gebeuren dan zorg je er dus voor dat dat niet gebeurd!

Jeetje zeg, een beetje backbone heb je toch wel?
quote:vicky2011 schreef op 19 juli 2011 @ 19:30:

We hebben elkaar in die 5 jaar regelmatig gezien en gesproken, maar nu 1,5 jaar niet meer, omdat we relatie hadden!

Ik vind hem gewoon heel aantrekkelijk, dat heb ik niet vaak. Nee, tuurlijk denk ik niet na een date aan een relatie, maar weet dat ik niet verkeerd wil beginnen, van we gaan door zoals we zijn geindigd. Want daar heb ik dus geen zin in.

Maar ken mezelf, als hij duidelijk over doet dat hij zo wel verder wil, ik voor de bijl ga en op dat moment denk, schijt, er zit toch niks meer in, en dan bij hem blijf slapen.Dus je gooit jezelf zo makkelijk in de aanbieding??????????
Aaah, ok, hij was een hele heftige SV??

Maar als je iets niet wil, kan je je dan niet voornemen om het ook echt niet te doen? Dan is halverwege afspreken dus echt een hele goede optie op neutraal terrein. Dan gaat het echt om het afspreken. Krijg nu namelijk ineens het idee dat je als rebound wordt gebruikt kan gaan worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven