Nieuw begin?

19-07-2011 19:09 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve lezers,

5 jaar geleden leerde ik een man kennen via een site! We spraken af en ik was zo onder de indruk van hem (omdat ik dit niet verwachtte), dat ik totaal niks te melden had. Toch bleven we afspreken, maar het liep steeds op niks, omdat ik totaal mezelf niet was. Toen heb ik het roer omgegooid, en had zoiets als het "leuk" is prima, en ik kreeg een beetjes de touwtjes in handen, kwam wanneer ik wilde, maar dit werkte natuurlijk ook weer averechts bij hem. Toen kwam er een andere man in mijn leven, op dit zelfde moment bij hem een ander vrouw. Mijn relatie liep stuk, tot van de week ik hem weer sprak en nu is zijn relatie ook over en vraagt of ik weer eens langs kom!

Nu loop ik met de vraag moet ik dit wel doen, zijn we beide anders in het leven nu! Met andere woorden moet ik dit weer een kans geven?
Het komt best wel triest over als je nu als neukertje mag fungeren bij iemand die jou 5 jaar geleden ook al niet wilde, en dat je daarover nadenkt omdat het blijkbaar niet lukt om zonder relatie gelukkig door het leven te gaan.

Voor jeuk te stillen is het een prima plan, maar ik gok dat je ook deze keer na 1 date opnieuw je leven mag gaan opbouwen, want wat is er nu eigenlijk concreet veranderd? Aan jou, aan je leven en aan hem?

Nog geen seconde voel je je hier te goed voor, dus het antwoord op die vraag lijkt te zijn; Niets.
Wave for Madhe :-)
Nee, zeker niet!! Omdat ik dat nooit kan doe, maar bij hem dus wel, omdat het vertrouwd is en wat ik al zeg dat ik hem reuze aantrekkelijk vind.

Het is inderdaad erg goedkoop, en daar ben ik dus ook bang voor!! Dat wil ik dus niet meer!!
Ik zou gewoon gaan, niet te veel verwachten en een leuke avond hebben.

Anders blijf je de rest van je leven (of in ieder geval een tijdje) maar-wat-nou-alsen. Je kan beter spijt krijgen van iets dat je gedaan hebt dan van iets dat je niet gedaan hebt.

Veel plezier!
Het is dubbel, ben beide eens met de mensen die zeggen lekker gaan, boeien!

Maar ook meid, doe eens normaal en ben sterk!

Dit is dus ook het dillema en blij dat ik dit met jullie mag delen.

Ik ga denk ik maar eens, met ongeschoren biknilijn, trek een ouwe oma onderbroek aan, dus geen optie om verder te gaan hihi!
Serieus, bij het ontbreken van zoveel respect voor jezelf trek ik toch wel ernstig mijn wenkbrauwen op hoor...een voor een!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Die reacties zijn niet dubbel hoor. Ze zijn: gaan maar wees sterk als je niet verder wil gaan. Jouw gevoel om te gaan is misschien dubbel...
Als je gevoel of een zwak voor iemand hebt, kun je niet altijd sterk zijn! Als ik hier niet over nadenk, was ik allang geweest met alles erop en eraan toch!!

Gelukkig heb ik gevoel, dus kan ik ook zwak zijn, anders hoef ik helemaal niet te gaan.

Maar met deze form, hebben jullie mij wel geholpen als ik ga ik als een hahah 'sterke" meid, luchtig eens op de koffie, zonder bij bedoelingen, verwachtingen en daarna lekker naar huis ;)
Euhhmmm gevoel heeft weinig te maken met sterk zijn hoor

Je gaat ernaar toe en je gaat denken met je HOOFD en niet met je gevoel (of je kruis)

Zo speel je helemaal op safe en is er niets aan de hand....

Ik vind de redenatie van niet meer kunnen nadenken omdat je zo onder de indruk bent van iemand zo'n puberale denkwijze...
Sum, ben het niet met je eens.

Ik denk dat het voor TO beter is als ze gewoon niet is gegaan, maar veilig thuis is gebleven (echt, dat denk ik echt).
Mee eens hoor Madhe, dat het beter is als ze niet gaat

Als mensen acuut stoppen met denken als een een goed gevormd heerschap voor hun neus staat....niet doen!
quote:Summerdance schreef op 19 juli 2011 @ 22:48:

Mee eens hoor Madhe, dat het beter is als ze niet gaat

Als mensen acuut stoppen met denken als een een goed gevormd heerschap voor hun neus staat....niet doen!

Dat dus.

Sommigen hebben dat zelfs bij een niet goed gevormd geval. Ongelofelijk maar waar. Dan hebben ze zo'n jeuk.

Maar ook daar komt ellende van. Denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven