begroeten van blinddate...

16-07-2011 17:06 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik heb morgen een blinddate die geregeld is door vrienden.. Maar hoe begroet je eigenlijk je date zodat het niet ongemakkelijk is?! haha
gewoon met een hand en 3 zoenen , en dan jezelf voorstellen ??
Of hand zonder drie zoenen.

Weet je hoe je hem herkent?
Ik zou beginnen met "Hallo!" En vervolgens met me voorstellen.
"Hi, ik ben angrybird"

Ik zou niet zoenen.
Waarom zoenen?
Nou ik weet wel hoe die er uit ziet. Dus dat scheelt.. Maar inderdaad wel of niet zoenen? Een hand alleen is best afstandelijk toch?
Tja ik doe het meestal wel met 3 zoenen. Maar het hoeft niet idd. Gewoon een hand kan ook.
Zoenen of niet, dat is maar net wat je gewend bent. Ik vind zoenen met iemand die ik (nog) niet ken veeeeeeeeeeeeels te intiem. Ik zou het houden bij een hand en een warme glimlach.
quote:angrybird schreef op 16 juli 2011 @ 17:20:

Nou ik weet wel hoe die er uit ziet. Dus dat scheelt.. Maar inderdaad wel of niet zoenen? Een hand alleen is best afstandelijk toch?Maar je kent hem toch verder helemaal niet? Dan is er niks afstandelijks aan.
Als je hem echt niet kent dan is inderdaad een hand en glimlachje voldoende denk ik.

Dat zie je zelf op het moment wel. Lekker spannend!
Ik zou niet zoenen, je kent hem toch helemaal niet? Gewoon een hand geven zou ik doen.
Ligt eraan hoe het contact tot nu toe verloopt, dus hoe goed ken je hem tot nu? Als jullie bijv. al een tijdje leuk contact hebben, en je ziet hem nu voor het eerst in RL, kun je best wel drie zoenen geven. Gewoon afgaande op je gevoel. Valt die eerste indruk in RL tegen, dan zou ik voor de hand gaan.
Ik denk dat het ook een beetje op het moment aan komt! Vind het wel een beetje spannend hoor.. Maar we gaan sushi dus dat is weer een pluspunt
Wat gaia zegt dus. Ik ken die jongens dan meestal al een tijdje via msn en telefoon dus drie zoenen vind ik dan niet zo gek.
Hai ik ben je blinddate gil je heel hard door de meegenomen megafoon heen, zo dan weet iedereen het meteen en hoef je niemand meer in te lichten
Is ie ugly: een hand

Is ie redelijk: 3 zoenen en een hand

Is ie wow: een beetje tong
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 16 juli 2011 @ 18:03:

Is ie ugly: een hand

Is ie redelijk: 3 zoenen en een hand

Is ie wow: een beetje tong
Precies, rogue_25, het ligt gewoon aan de omstandigheden en je gevoel erbij. Als de RL indruk ineens tegen blijkt te vallen, dan misschien niet eens een hand maar hard wegrennen, kan ook nog
Drie zoenen of een hand. Niet een hand en drie zoenen, dat doen stoffige oude ooms en tantes.
Als je hem helemaal nog niet kent, is een hand niet afstandelijk wat mij betreft. Bij de 1e afspraak na leuk msn/mail contact vind ik 3 zoenen ook prima kunnen.
ik denk dat als je hem ziet het zijn eigen wel wijst wat je gaat doen .veel succes
Gewoon 3 zoenen. Tenzij je op het eerste gezicht al denkt van Waaaat??? Neeeeee!!!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
angrybird, en.. hoe was je date en welke begroetingsmethode is het uiteindelijk geworden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven