de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Oh weet je wat ik zo stom blijf vinden? Mensen die op facebook aankondigen zwanger te zijn. Blijf ik een hekel aan hebben, weet niet waarom.
quote:Karan schreef op 19 juli 2011 @ 13:44:

[...]

Is het heel erg als ik zeg dat ik de fruithapjes mijn hele studietijd als toetjes heb gegeten...

Heerlijk! Zal ik dan ook maar een bekentenis doen? Ik vind dat fruit echt lekker! En ik at ook altijd het potje van mijn dochter leeg als ze niet meer hoefde. Nu eet ze uiteraard allang gewoon stukken fruit, maar ik blijf het lekker vinden. Tja, deze moeder is erg van het gemak en heeft heel wat potjes gekocht. Gelukkig eet Blogster nu met de pot mee. Dat scheelt! Maar voorheen was het idd 1 euro per dag voor het groentepotje.

Dolfijn, jij vroeg hoe het met me gaat. Nou, goed! Geen kwaaltjes of klachten ofzo. Wel erg onzeker. Vandaag heeft een vriendin van me die tegelijk met mij uitgerekend was een miskraam gekregen. En dan denk ik dus gelijk: oké, ik ben vast de volgende. Brr... ben gelijk zo negatief dan. Zal blij zijn als ik de 1e echo achter de rug heb. Da's 1 aug.
quote:taartje80 schreef op 19 juli 2011 @ 21:08:

Oh weet je wat ik zo stom blijf vinden? Mensen die op facebook aankondigen zwanger te zijn. Blijf ik een hekel aan hebben, weet niet waarom.Maar.... dat ga jij (hopelijk) over een tijdje toch ook doen? Soms steken die aankondigen bij mij ook, maar ik weet ook uit ervaring hoe heerlijk het is om je zwangerschap van de daken te mogen schreeuwen. En hoe heerlijk alle reacties daarop zijn. Tja...
Blog: wanneer heb jij je echo? Wij lopen volgens mij behoorlijk gelijk op.

De uitspraken die ik doe zijn louter onzekere hormonale boze (want zo ga ik met mijn verdriet om) een klein beetje gefrustreerde dingen die ik eruit flap hoor.

*Taartje trekt zich even terug en stopt met 'zeuren'*
Yamuna, wat gaaf die ballonballen! Wat een leuk idee! Verder wel aardig bijgelezen, maar het gaat hier zo hard, dat het haast niet meer bij te houden is.

Dolfijn, heel veel succes met je toppertje! Dat moet goed komen!

Blog, ik duim voor een heel mooie echo 1 augustus!
He CD! Hoe gaat het met je?
quote:blogbabe schreef op 19 juli 2011 @ 21:10:

[...]

Zal blij zijn als ik de 1e echo achter de rug heb. Da's 1 aug.Oh ja! Nu zie ik het, je hebt het er achter aan gezet.
quote:taartje80 schreef op 19 juli 2011 @ 21:20:

Blog: wanneer heb jij je echo? Wij lopen volgens mij behoorlijk gelijk op.

1 augustus dus!
He Muisz, met mij gaat het prima. Ukkie is erg lief en teveeden. Uk is ook al helemaal aan haar gewend en heel lief voor haar. Na deze week heb ik nog 1 week verlof en dan moet ik weer aan het werk. Hoe is het met jou?
Blog, dat wordt een spannende dag 1 augustus! Ik moet dan voor bloedtest komen...

Muisz, hoe is het met jou dan?

Ik lig op bed, ben naar huis gegaan van mijn werk. Ik zag de moeders en kinderen dubbel en het huilen van de baby's was iets te pijnlijk voor mijn hoofd. Flink misselijk ook, maar dat is gelukkig al wat weggetrokken. Wat een feest is die utrogestan toch! Nu weer even mijn ogen dichtdoen.
Dolfijntje, wat naar dat de Utrogestan zo veel bijwerkingen geeft. Doe maar rustig aan en blijf lekker liggen.

CD, wat gaat dat snel! Je verlof al bijna weer om, jeetje zeg...

Taartje, hoe sta je tegenover mensen die het via hyves aankondigen?

Nadat we alle "belangrijke" mensen hadden ingelicht heb ik het in mijn www op hyves gezet. Dan weet iedereen het maar, wel zo makkelijk. Mijn schoonzusje heeft het heel lang niet op hyves gehad en toen dacht iedereen dat er iets mis was. Dat was gelukkig niet zo, ze hadden ruzie met iemand in de familie en ze hoopte dat haar vriend nog bij zou draaien en het nieuws zelf in de familie zou vertellen. Maar toen dat met 18 weken nog niet zo was heeft ze zo'n ticker op hyves gezet. Ik heb heel wat privéberichtjes van vrienden van ons gehad of alles wel goed was omdat er nog niks op hyves stond.
Dolfijntje: doe maar lekker rustig aan! Heel goed dat je je eigen grenzen aangeeft.

Kaetje: ik bedoelde het eigenlijk niet zoals ik het opschreef. Was gisteren nog een beetje 'niet voor rede vatbaar Taartje'....... Het is en blijft een handig medium en wie weet kan ik het op een gegeven moment zelf ook wel hoor!

Elke dag word ik wat rustiger en word ik weer een beetje normale Taartje (onder omstandigheden dan). Ik merk dat het loslaten steeds beter gaat.

Ben alleen wel erg moe en kan overal om huilen.
Oh...ik heb veel te weinig tijd voor Viva, heb al weer zoveel gemist!

Kaetje, Jill, Magic, Blog en Taartje voor jullie allemaal dikke proficiat!! Geweldig hoor, en een paar spontaan (Jippie!)

Voor iedereen die een knuffel nodig heeft :

Hier gaat het super! Onze kleine meid groeit als kool op de mamamelk en ons zoontje is al 2 geworden. Ik gun jullie allemaal zo'n fijn gezinnetje.....Blijf er in geloven!!

Ik zal me afmelden voor de Hyves en wat ruimte maken voor de nieuwkomers!!
Dolfijntje, wat vervelend zeg dat de Utrogestan zo veel bijwerkingen geeft. Wat een ellende. Doe maar rustig aan en blijf lekker liggen.

CD, wat gaat dat snel! Je verlof al bijna weer om! En volgens mij doen jouw kids het helemaal super. Ik zie steeds zulke mooie foto's voorbij komen op hyves. Genieten hoor!

Taartje:
quote:Mousie78 schreef op 20 juli 2011 @ 12:26:

Ik zal me afmelden voor de Hyves en wat ruimte maken voor de nieuwkomers!!Fijn dat het zo goed met je gaat. Afmelden mag, maar hoeft niet hè! Veel te leuk om af en toe te horen hoe het met je gaat!
Dolfijn, wat irritant dat je zoveel last hebt van de Utrogestan. Verstandig dat je naar huis bent gegaan, jij bent nu het belangrijkst.

Ik heb net mijn bloeddruk laten checken en die was eindelijk een beetje gezakt. Ik was echt heel erg opgelucht en blij dat die medicijnen behalve bijwerkingen toch ook een goede werking hebben. Geen verhoging van medicijnen dus.
quote:blogbabe schreef op 20 juli 2011 @ 12:29:

[...]

Fijn dat het zo goed met je gaat. Afmelden mag, maar hoeft niet hè! Veel te leuk om af en toe te horen hoe het met je gaat!

dat kan hier in het topic toch ?

De hyves is opgezet voor mensen die regelmatig hier schrijven , en dingen die te prive zijn voor op viva ...

ik weet niet hoeverre het als een "veilige omgeving" voelt voor sommige schrijfsters als er mensen op de hyves blijven zitten van de tijden van weleer ...
*trots op mezelf* glim glim glim.....

ik heb vanmorgen 10 kilometer gefietst

nu is dat voor meeste niet zo een spectaculaire prestatie , maar mijn laatste keer 10 km fietsen is dikke drie jaar geleden .

t ging niet vlug , rustig aan... maar wel gedaan !

(heb een pauze gehouden aan de andere kant van het dorp bij mn schoonouders.)
Wauw Yam!!! 10 kilometer! Had je niet gewoon iets rustiger kunnen beginnen?

Top hoor!

CD, wat gaat dat al weer vlug zeg, alweer bijna aan het werk! Fijn om te horen dat alles zo goed gaat!

Mousie, ook leuk om van jou goede berichtjes te horen!

Dolfijn... Die stomme Utrogestan ook! Bah. Lekker rustig aan doen en je vooral niet schuldig voelen hoor! (Ik ken je een beetje... )

abc, ook goed bericht bij jou, lekker!

taart, lekker rustig aan doen. En goed dat je weer een beetje jezelf wordt. Ik zag dat je het nieuws nog niet wereldkundig hebt gemaakt op je blog? Of is die niet meer zo anoniem in je omgeving? (Vroeg het me gewoon af hoor...)

Blog, 1 augustus voelt wel heel ver weg. Tot ik me realiseerde dat ik de 29ste weer bij de gyn zit. En dan is het ook al bijna 1 augustus. Spannend hoor!

Jusa, trek je het nog een beetje? Ik vind dat die twee het behoorlijk lang uithouden daar in je buik hoor! De enige tweelingen die ik ken waren er redelijk vroeg bij, geloof ik. Hoewel... Eentje bij 36 weken. Volhouden meid!

Hier nog steeds niet ongesteld! Grrrr...

Echt irritant. Er rommelt van alles in mijn buik, je blijft gewoon echt gepruttel horen. En gisteren deden mijn darmen het ook niet echt normaal. Raaaaaar. Je zou er bijna iets van gaan hopen...

Gisteren niet meer genaaid, wel schoongemaakt, al moet de woonkamer en de voorraadkast nog. Maar dat doe ik vanavond nog wel denk ik. Nu echt even aan het werk, ik ben een beetje lui vandaag. Die relaxdag gisteren was niet echt een goed idee. Ik ga maar eens even een belrondje doen, kijken of ik afspraken kan krijgen!
10 km door Yam! Wow, meid wat een gevoel, wat een kick moet dat geven! Super! En nu niet heel veel pijn?

Karan, je zou bijna gaan denken ja! Succes met werken vandaag.

Abc wat super dat je bloeddruk gezakt was. Heerlijk, niet meer medicatie. Trek je de bijwerkingen nog een beetje? En hoe doe je dat met werken?

Hier weer een beetje boven water aan het komen al ben ik nog zo duf als wat. Ik ga weer even een pot thee zetten en mijn bed weer opzoeken.
10 kilometer!! Wow Yam! Dat vind ik echt wel ver hoor. Ik heb een grondige hekel aan fietsen en doen het ook bijna nooit. Als ik 10 km fiets krijg ik zadelpijn en daar hou ik niet van

Taartje, geeft niks hoor Ik kijk uit naar het moment dat jij je nieuws van de daken schreeuwt Soms heb je gewoon zo'n moment dat alles stom is.

Dolfijn, slaap lekker!

ABC, wat fijn dat je medicatie niet omhoog hoefde! Zoals ik het begrepen heb slik je al wel genoeg. Fijn dat er in elk geval niet nog meer bij hoefde.

Karan, de voorraadkast schoonmaken.... Dat is hier echt lang geleden! Succes met je werk vanmiddag, hopelijk levert het belrondje je iets op.

Gister toen man thuis kwam had ik een soort van migraine aanval denk ik. Ben om 6 uur naar bed gegaan. Tussendoor nog een keer overgegeven en uiteindelijk om 10 uur een schaaltje yoghurt gegeten. Vandaag gaat het weer iets beter maar wel een luie dag.

Ik heb vanmorgen uitgeslapen met Ko. Nou ja, hij lag te slapen en ik heb tv gekeken. De serie Monk. Kennen jullie die? Nou weet ik eindelijk hoe het af loopt met de moord op zijn vrouw Trudy want het waren de laatste 2 afleveringen.

Nu ligt Kootje weer te pitten en ben ik lekker in bad geweest. Woensdag is haar-was-dag. Morgen naar de kapper trouwens. Ik ga lokjes laten zetten (dat is lang geleden!!) en eens even bij laten knippen. Ik wil het wat meer in laagjes maar weet er eigenlijk niks vanaf dus hopelijk heeft de kapster een goed idee wat er het beste bij mijn enorme bos haar past.
quote:Yamuna schreef op 20 juli 2011 @ 12:41:

[...]

dat kan hier in het topic toch ?

De hyves is opgezet voor mensen die regelmatig hier schrijven , en dingen die te prive zijn voor op viva ...

ik weet niet hoeverre het als een "veilige omgeving" voelt voor sommige schrijfsters als er mensen op de hyves blijven zitten van de tijden van weleer ...Oeps! Ik dacht aan: helemaal afmelden! Dus ook hier. Sorry Yam, nu gooi ik je hele plan weer door de war!

Knap trouwens, die 10 km fietsen. Dat is toch echt wel mijn max. En jij begint daarmee!
Dolfijntje wat naar dat je zo veel last hebt van de bijwerkingen van Utrogestan. Lekker rustig aan doen.

Abc Fijn dat je bloeddruk weer wat gezakt is.

Wow Yam, 10 km, ik vind het nogal een eind. Ik fiets veel, maar 10km, mij te ver. Super! Goed gevoel moet dat geven!

Karan balen dat je nog steeds niet ongesteld bent. Vooral als het zo rommelt hoop je dat het eens gaat beginnen. Succes met je belrondje, hopelijk levert het wat op.

Kaetje Vervelend dat je migraine aanval had. Ik kan op zo moment echt niks anders dan slapen. Klinkt heerlijk jou dagje, lekker rustig aan doen. Serie Monk moet ik nog steeds eens een keer helemaal zien, komt er niet van steeds.

Zag paar keer iets over de hyves voorbij komen, mag ik daar op of schrijf ik te kort mee (en dat zou ik goed begrijpen hoor)
quote:giraffje schreef op 20 juli 2011 @ 14:57:

Zag paar keer iets over de hyves voorbij komen, mag ik daar op of schrijf ik te kort mee (en dat zou ik goed begrijpen hoor)

nog even geduld girafje

Ik ga de eerste week van augustus flink opruimen, op de hyves.

er staan nog veel verhalen van meiden die hier niet meer schrijven.

de meiden die hier niet meer meeschrijven gaan verwijderd worden.

alsook hun foto's en verhalen.

dus in de loop van de eerste week van augustus zijn de nieuwe schrijfsters welkom
Hoi meiden, lees wel mee maar door hele zieke hond niet in staat op iedereen te reageren, hoor morgen of de dierenarts nog wat kan doen dus ben vreselijk triest en nog van hem aan genieten,hoop van de week de rust en de tijd te hebben weer uitgebreid te schrijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven