societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
donderdag 21 juli 2011 om 21:41
Ik verveel me ook Mrs! Net bezoek gehad maar nu is t huis weer leeg.
Wat balen dat je nu alleen regen hebt gehad. Goede reden om binnenkort weer een beetje vakantie te doen. Ben je wel een beetje uitgerust? Klein beetje?
Graag spek pannenkoek met stroop. Doe die ovenschotel er ook maar bij. Iemand trek in afhaal Thai?
De buren houden karaoke, iemand een bazooka?
Wat balen dat je nu alleen regen hebt gehad. Goede reden om binnenkort weer een beetje vakantie te doen. Ben je wel een beetje uitgerust? Klein beetje?
Graag spek pannenkoek met stroop. Doe die ovenschotel er ook maar bij. Iemand trek in afhaal Thai?
De buren houden karaoke, iemand een bazooka?
donderdag 21 juli 2011 om 22:23
Ben overigens niet echt uitgerust, de hele dag non-stop op Mason letten is best vermoeiend. Sinds vandaag kan ie zelf zitten, valt niet meer om en dat vindt ie reuzestoer natuurlijk en wil ie alleen nog maar zitten, liggen is voor baby's ineens. Als ik hem even neer leg om naar het toilet te gaan of een wasmand in het machine te gooien, gaat het luchtalarm af... Duzzzz.
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 21 juli 2011 om 22:35
Had Mason dan ook naar bomma gebracht. Je hebt je rust nodig, je hoeft je echt niet schuldig te voelen als je niet altijd elk vrij minuutje bij hem bent
Ha, dan nemen ze het je vast niet kwalijk als je elke maand een paar daagjes vrij neemt
Wat goed dat ie kan zitten! Voor je het weet zit ie op zn scooter met een meisje achterop.
Ha, dan nemen ze het je vast niet kwalijk als je elke maand een paar daagjes vrij neemt
Wat goed dat ie kan zitten! Voor je het weet zit ie op zn scooter met een meisje achterop.
donderdag 21 juli 2011 om 22:43
Haha, bomma had vandaag juist een vrije dag en wij moesten op bompa passen. Maar het is zo leuk om te zien dat hij geniet van alle aandacht, lijkt wel alsof ie er van groeit, hihi.
Gisteren zat ie naast een meisje op een hek beestjes te kijken en trok ie ineens aan haar haren. Zegt dat kleine ding, een jaar of vijf ofzo, ineens tegen Mason: "Meisjes plagen is kusjes vragen." Ik kwam niet meer bij. Hij genoot echt van de aandacht van dat meisje.
Gisteren zat ie naast een meisje op een hek beestjes te kijken en trok ie ineens aan haar haren. Zegt dat kleine ding, een jaar of vijf ofzo, ineens tegen Mason: "Meisjes plagen is kusjes vragen." Ik kwam niet meer bij. Hij genoot echt van de aandacht van dat meisje.
donderdag 21 juli 2011 om 23:19
Ah zn eerste vriendinnetje! Hahaha, wat schattig, die arme jongen weet nog niet waar ie aan begint
Ik ga mijn bedje weer opzoeken. Pff, voel me weer wat beter gelukkig. Om de balans te vinden tussen enthousiast dingen doen en doorslaan in gestrest dingen doen, niet meer de rust kunnen vinden en dat hoofd dat dan maar op volle toeren blijft draaien is moeilijk. Een groot verschil is nu wel dat ik het enigszins herken en zie aankomen wanneer het teveel wordt. Jaaa we komen er wel
Ik ga mijn bedje weer opzoeken. Pff, voel me weer wat beter gelukkig. Om de balans te vinden tussen enthousiast dingen doen en doorslaan in gestrest dingen doen, niet meer de rust kunnen vinden en dat hoofd dat dan maar op volle toeren blijft draaien is moeilijk. Een groot verschil is nu wel dat ik het enigszins herken en zie aankomen wanneer het teveel wordt. Jaaa we komen er wel
vrijdag 22 juli 2011 om 01:19
Dat wil je niet weten... Je hebt het gevoel dat je je benen moet bewegen anders gaan ze steeds meer pijn doen. Niet bewegen is geen optie, wel bewegen ook al niet, heb net trap 3x op en neer gestampt en daarna ingesmeerd met freeze gel. Nu is t even te harden. Hopelijk lang genoeg om in slaap te vallen.
Slaap lekker alvast. Morgen weer met een fris hooff de Tokkies tegemoet.
Slaap lekker alvast. Morgen weer met een fris hooff de Tokkies tegemoet.