Oppas van 16 jaar
donderdag 9 juni 2011 om 21:06
Ik en mijn vriend komen er niet helemaal uit..
Dus ik vroeg me af wat de gemiddelde forummer er van vind..
We hebben een oppas, meisje van 16 jaar. We gaan naar een stad een kwartier verder op, weer eens 'op stap'
Ze wil heel graag oppassen en blijven slapen dit heeft ze al eens eerder gedaan en ging goed. We gaan rond 7 uur weg en zijn rond 3 uur thuis. 's morgens haalt ze de kinderen uit bed dit vind ze ook erg leuk om te doen.
Vriend vind het maar 'niks' nu begin ik ook te twijfelen of dit wel oké is..
Ik denk dat het prima gaat haar ouders wonen in de buurt en wij zijn ook gewoon te bereiken.
Dus mijn vraag, kan toch prima of niet?
Oja ik ken dit meisje al zon 10 jaar en haar ouders ook..
Dus ik vroeg me af wat de gemiddelde forummer er van vind..
We hebben een oppas, meisje van 16 jaar. We gaan naar een stad een kwartier verder op, weer eens 'op stap'
Ze wil heel graag oppassen en blijven slapen dit heeft ze al eens eerder gedaan en ging goed. We gaan rond 7 uur weg en zijn rond 3 uur thuis. 's morgens haalt ze de kinderen uit bed dit vind ze ook erg leuk om te doen.
Vriend vind het maar 'niks' nu begin ik ook te twijfelen of dit wel oké is..
Ik denk dat het prima gaat haar ouders wonen in de buurt en wij zijn ook gewoon te bereiken.
Dus mijn vraag, kan toch prima of niet?
Oja ik ken dit meisje al zon 10 jaar en haar ouders ook..
vrijdag 22 juli 2011 om 12:15
Ik heb altijd jongens gehad als oppas. Helemaal prima, hij was leuk met ze en lekker duidelijk. Is wel eens gebeurd dat we met een ander stel samen weg waren en hij op alle 4 de kinderen (onder de 5) paste. Kwamen we thuis, lag ie met al die kinderen in ons grote bed te slapen. Wij verbaasd natuurlijk. Bleek er eentje wakker geworden te zijn, huilend om een enge droom, en die had de rest wakker gemaakt. Hij kreeg ze niet meer goed in slaap, eentje was natuurlijk bang en de rest wilde ook aandacht. Toen heeft ie ze maar allemaal op het grote bed gelegd en is er zelf bij gaan liggen, voor eventjes, hihi, en sja, toen viel ie in slaap. Ik vond het supergrappig en heb geen moment een raar idee erbij gehad.