Geld & Recht alle pijlers

automatisch overmaken bij Moneyou?

22-07-2011 12:40 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Elke maand maak ik automatisch geld over van mijn betaalrekening naar mijn spaarrekening bij moneyou. Dit verdeel ik dan weer onder 7 sub rekeningetjes daar. Dit kost echter redelijk wat tijd omdat ik per subrekeningetje bedrag, van en naar welke rekening, omschrijving en wachtwoord moet intypen terwijl het elke maand hetzelfde wordt overgeschreven.

Weet iemand of ik daar een automatische overschrijving voor kan invoeren? Ik heb al op de site gesnuffeld maar niets erover kunnen vinden. Als ik de vraag ga mailen hoor ik er toch pas de tweede helf van volgende week iets over dus ik probeer het maar eerst hier aangezien er hier redelijk wat moneyou spaarders zijn.

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Maar.... elke subrekening van moneyou heeft toch een eigen rekeningnummer waar je een automatische betaling op kan overmaken vanaf je normale bank?

Zo doe ik het wel, en dan heb ik idd een aantal periodieke overboekingen/automatische betalingen maar wel naar de verschillende moneyourekeningen.

Dus abn naar moneyou-vakantie en abn naar moneyou-noodpot etc.

succes!
carmencita wijzigde dit bericht op 22-07-2011 13:59
Reden: spelfoutje
% gewijzigd
quote:Carmencita schreef op 22 juli 2011 @ 13:52:

Maar.... elke subrekening van moneyou heeft toch een eigen rekeningnummer waar je een automatische betaling op kan overmaken vanaf je normale bank?

Zo doe ik het wel, en dan heb ik idd een aantal periodieke overboekingen/automatische betalingen maar wel naar de verschillende moneyourekeningen.

Dus abn naar moneyou-vakantie en abn naar moneyou-noodpot etc.

succes!Ik heb ook de verschillende MY subrekeningen bij mijn vaste adressen gezet. Ik doe het dan niet automatisch omdat datum/bedrag kunnen verschillen. Maar hoef dus niet alles steeds te herverdelen vanaf mijn MY hoofdaccount.
Hi das slim, zo had ik er nog niet naar gekeken eerlijk gezegt. Dacht dat mijn ING in verbinding stond met mijn 'hoofdrekening'van moneyou. Hmmm meteen maar wat te doen van het weekend want ik wordt er nu namelijk een beetje simpel van haha.

Thanks!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Soms zijn dingen idd simpel

Het is even die verschillende banknrs van MY invoeren en daarna werkt het prima!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven