De hele dag HERRIE....
zaterdag 23 juli 2011 om 10:52
Tjonge, wat ben ik het zat. Er zijn hier al maanden onderhoudswerkzaamheden bezig aan de wegen in de wijk. Bouwplaats (grond, stenen, opslag) is ongeveer 25 meter bij me vandaan. Nu zijn ze ook 2 huizen verder aan het verbouwen. Zes dagen per week vanaf 7 uur tot uur of 5 herrie. Morgen is het zondag: RUST. HEERLIJK!!
Zo, moest het gewoon even kwijt...
Nog meer mensen in de herrie??
Zo, moest het gewoon even kwijt...
Nog meer mensen in de herrie??
Horen, zien en .... reageren
zaterdag 23 juli 2011 om 10:59
zaterdag 23 juli 2011 om 11:03
Ja wij hebben net een 10 weken durende verbouwing achter de rug en vind het heerlijk om mijn huis weer voor mezelf te hebben en geen bouwvakkers meer over de vloer.
Ik zorgde elke dag dat om 7 uur de koffie klaar stond en ging dan werken, dus een groot gedeelte van de dag was ik wel weg, maar je krijgt er toch genoeg van mee.
Wat ik het vervelendste vond was dat je smorgens snel naar de wc moest gaan, anders had er al zo´n bouwvakker op zitten stinken. BAH!
Ik zorgde elke dag dat om 7 uur de koffie klaar stond en ging dan werken, dus een groot gedeelte van de dag was ik wel weg, maar je krijgt er toch genoeg van mee.
Wat ik het vervelendste vond was dat je smorgens snel naar de wc moest gaan, anders had er al zo´n bouwvakker op zitten stinken. BAH!
zaterdag 23 juli 2011 om 11:03
Niet meer in de herrie. Maar wel "ze" zijn hier ook een paar weken bezig geweest met het pand. Ik vond het zelfs niet meer veilig om op de bank te forummen. Keek er weer een timmerman door het raam, rechtstreeks op mijn laptop (last van paranoia). Rondom ons heen zie ik ook allerlei werkzaamheden. Blijkbaar nu de tijd van het jaar (al twee maanden de tijd van het jaar) om het te doen.
zaterdag 23 juli 2011 om 11:24
Ja, hier
En o, wat ben ik het zat!!
De aanstaande buren hiernaast zijn aan het renoveren, al ruim twee maanden, en echt het héle huis is leeggesloopt, van beneden tot aan een nieuw dak!
Vanmorgen om 7.15 weer uit bed gedenderd door zagende en borende werklui, en het ergste is dat de baby er vaak huilend wakker door wordt, meerdere malen per dag.
En o, wat ben ik het zat!!
De aanstaande buren hiernaast zijn aan het renoveren, al ruim twee maanden, en echt het héle huis is leeggesloopt, van beneden tot aan een nieuw dak!
Vanmorgen om 7.15 weer uit bed gedenderd door zagende en borende werklui, en het ergste is dat de baby er vaak huilend wakker door wordt, meerdere malen per dag.
zaterdag 23 juli 2011 om 11:42
zaterdag 23 juli 2011 om 11:46
Ik herken het! Werd er ook horndol van. ben op een gegeven moment naar gemeentehuis gegaan, en ik was die dag toevallig sowieso wat extra moe, hoe het nou zat en hoe lang ik nog elke ochtend om half 7 mijn bed uit gedenderd werd. Bleek dat het pas om 7 uur mocht, en dat ze idd wel om half 7 begonnen, kreeg ik 1 ochtend rust. (het waren gemeentewerkzaamheden)En het was heerlijk kan ik je vertellen. Gewoon met het raam open gaan slapen, en gewoon pas wakker worden wanneer ik daar behoefte aan had (dat werd dus 11 uur)
Succes iedereen die ook met boren e.d. wakker wordt!
Succes iedereen die ook met boren e.d. wakker wordt!
haha Syrah, wonen jullie soms aan de andere kant van onze nieuwe buren? Die willen er ook half augustus in..
Maar inderdaad, ik zie ook hier dat wanneer ze wel slaapt het onrustiger is.. en ik bij ieder geluid me afvraag of ze ervan wakker wordt, ook niet heel relaxed.
Hier is door het gebonk een keer een lijstje in haar kamer van de muur af gekomen, in 1000 stukjes.. dat was pas echt schrikken!
jij ook sterkte, nog even doorbijten!
En iedereen sterkte natuurlijk, helemaal als het al zo lang duurt.. mijn god, achttien maanden.. wat voor paleis bouwen die??
Maar inderdaad, ik zie ook hier dat wanneer ze wel slaapt het onrustiger is.. en ik bij ieder geluid me afvraag of ze ervan wakker wordt, ook niet heel relaxed.
Hier is door het gebonk een keer een lijstje in haar kamer van de muur af gekomen, in 1000 stukjes.. dat was pas echt schrikken!
jij ook sterkte, nog even doorbijten!
En iedereen sterkte natuurlijk, helemaal als het al zo lang duurt.. mijn god, achttien maanden.. wat voor paleis bouwen die??
anoniem_55368 wijzigde dit bericht op 23-07-2011 11:47
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hier in belgie is de pallet-kachel erg populair, ik heb elke dag (buurman gepensioneerd) last van de stomme cirkelzaag. Ik bedoel, hoeveel hout kan je nodig hebben? Dit is van 2 huizen verder. Die van 2 huizen verder de andere kant op doet t alleen in het weekend, dat scheelt
Dan is de naaste buur bezig zelf een sauna/terras ik weet niet wat te bouwen met een antieke betonmolen, lawaailawaailawaai dat dat ding maakt!
En dan aan de overkant (smal straatje) maakt een aanbouw zelf dus in de avonduren en weekenden. Werkt zelf in de bouw en regelt alles viavia. Zo heeft er al 2x een vrachtwagen staan lossen om 5uur smorgens! En voor betonstorten was 6u een mooie tijd. Ik denk dat dat vrienden waren en dat het voor hun echte werkzaamheden voor het bouwbedrijf gedaan moest worden.
Net wel een week rust gehad, 2 buren tegelijk op vakantie. Helaas gaat die van de cirkelzaag nooit weg want hij heeft duiven en kippen....
Dan is de naaste buur bezig zelf een sauna/terras ik weet niet wat te bouwen met een antieke betonmolen, lawaailawaailawaai dat dat ding maakt!
En dan aan de overkant (smal straatje) maakt een aanbouw zelf dus in de avonduren en weekenden. Werkt zelf in de bouw en regelt alles viavia. Zo heeft er al 2x een vrachtwagen staan lossen om 5uur smorgens! En voor betonstorten was 6u een mooie tijd. Ik denk dat dat vrienden waren en dat het voor hun echte werkzaamheden voor het bouwbedrijf gedaan moest worden.
Net wel een week rust gehad, 2 buren tegelijk op vakantie. Helaas gaat die van de cirkelzaag nooit weg want hij heeft duiven en kippen....
zaterdag 23 juli 2011 om 11:53
Nou, zo te lezen zijn er hier mensen die nog erger af zijn dan ik... jeetje wat erg...
Bouwvak? Nou de grondwerkers wel, maar de stratenmakers stoppen maar 1 week... en die zijn nu NET bij mij in de straat. Ligt ook een berg zand voor mijn deur ipv een weg. Overkant ligt al wel gedeeltelijk de stoep.
En dan die verbouwing nog... geen idee hoe lang dat gaat duren.... vanmorgen om half 8 begonnen ze al te zagen... kon ik precies een half uur uitslapen. Mijn direkte buren hebben 3 kleine kinderen.. die zijn helemaaaaal niet blij...
Morgen is er een oaaaaase van rust... hoop ik dan maar....
Bouwvak? Nou de grondwerkers wel, maar de stratenmakers stoppen maar 1 week... en die zijn nu NET bij mij in de straat. Ligt ook een berg zand voor mijn deur ipv een weg. Overkant ligt al wel gedeeltelijk de stoep.
En dan die verbouwing nog... geen idee hoe lang dat gaat duren.... vanmorgen om half 8 begonnen ze al te zagen... kon ik precies een half uur uitslapen. Mijn direkte buren hebben 3 kleine kinderen.. die zijn helemaaaaal niet blij...
Morgen is er een oaaaaase van rust... hoop ik dan maar....
Horen, zien en .... reageren
zondag 24 juli 2011 om 17:05
Haha fijn, Carliena! Hier ook.. heerlijk wakker worden (dochter werd ook meteen pas tegen negenen wakker!). En ook bij haar middagdutje slaapt ze veel langer (twee uur) en rustiger, heerlijk om te zien. Ze begonnen toen ze nog lag te slapen wel met timmeren, dus ik zat meteen gespannen, maar gelukkig was het zachtjes, en heel kort.
haleluja.. ik ben toch wel voor zondagsrust
haleluja.. ik ben toch wel voor zondagsrust