societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
zaterdag 23 juli 2011 om 20:46
Sow DS klare taal! hahaha.
Zit nu samen met pingping onze Amy playlist te luisteren, Gek maar nu luister je toch anders naar die teksten, en hoor je ook de tragiek en eenzaamheid in al haar liedjes.
Duchess en Diamond (ja toch die chihuahua namen) hebben vandaag al mijn planten uit de potten getrokken. Vind het ineens een stuk minder zielig om ze in de bench te laten. Scheelt ook een hoop plasjes opdweilen. Helaas mogen ze nog niet naar buiten, even wachten op de 3e prik volgende week. Parvo is hier erg veel voorkomend en ik ben al 2 pups eraan kwijtgeraakt.
Zit nu samen met pingping onze Amy playlist te luisteren, Gek maar nu luister je toch anders naar die teksten, en hoor je ook de tragiek en eenzaamheid in al haar liedjes.
Duchess en Diamond (ja toch die chihuahua namen) hebben vandaag al mijn planten uit de potten getrokken. Vind het ineens een stuk minder zielig om ze in de bench te laten. Scheelt ook een hoop plasjes opdweilen. Helaas mogen ze nog niet naar buiten, even wachten op de 3e prik volgende week. Parvo is hier erg veel voorkomend en ik ben al 2 pups eraan kwijtgeraakt.
zaterdag 23 juli 2011 om 22:40
zaterdag 23 juli 2011 om 23:10
Bij mij komt na de PMS normaal gesproken, pijn in me lijf sjagrijn.
Paar pillen (ponstan) en mijn nest in, tot ik een beetje uitgelekt ben. Duurt gelukkig maar 3,5 dag en dan ben ik weer klaar voor 6 weken.
Ben trouwens bang om tetug te lezen over die gebakken leuter. Klinkt erg onsmakelijk. alhoewel, vertel waar is dat topic?
*heeft wel zin in een relletje*
Paar pillen (ponstan) en mijn nest in, tot ik een beetje uitgelekt ben. Duurt gelukkig maar 3,5 dag en dan ben ik weer klaar voor 6 weken.
Ben trouwens bang om tetug te lezen over die gebakken leuter. Klinkt erg onsmakelijk. alhoewel, vertel waar is dat topic?
*heeft wel zin in een relletje*
zaterdag 23 juli 2011 om 23:39
ik lees net van Amy Winehouse.... zo erg... Hoe kan dat nu zo misgaan, je zou toch zeggen dat zo iemand veel mensen om zich heen heeft. Ik ben nu ook 27 en ja, het is het rotste jaar, maar op dit soort momenten ben ik extra dankbaar voor mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes en familie en landhuisgenoten die me juist nu in de gaten houden.
Schijnbaar zijn er meerdere pop artiesten die op hun 27ste zijn overleden. Net als klassieke componisten waarvan er een hoop zijn overleden na het schrijven van hun 9de symfonie.
Schijnbaar zijn er meerdere pop artiesten die op hun 27ste zijn overleden. Net als klassieke componisten waarvan er een hoop zijn overleden na het schrijven van hun 9de symfonie.
zaterdag 23 juli 2011 om 23:50