voorstellen en vraag

24-07-2011 18:16 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik ben een Nederlandse meid van net 29, 4 jaar getrouwd en ben bijna 13 jaar samen met mijn man. We wonen in limburg.

Nu is mijn seksverleden wellicht een beetje vreemd... ik was 17 bij mij eerste ervaring (met mijn huidige man) en dat ging prima. Een tijdje ging alles goed, tot het uiteindelijk een keer pijn deed (na 2 jaar of zo) en ik vaginistisch ging reageren. Daarbij kwam dat ik doodsbenauwd was om zwanger te raken (ondanks pil en condoom toendertijd), omdat mijn moeder wel eens zei dat ze me dan buitensmeet als dat zou gebeuren. Ik denk dat dit medeoorzaak was.

Ongelofelijk... al die jaren ging het dus niet meer, heel soms wel met erg veel pijn en moeite. Soms beter, soms slechter. Tijden niet proberen, tijden weer wel. We zijn op deze manier wel creatief geworden in andere manieren van bevrediging zoeken, maar mijn libido werd er behoorlijk slecht door. Het kostte zoveel energie...

1 jaar geleden naar de huisarts, toch maar en dan doodschrikken als ze met zo'n eendenbek aan komt zetten: 'hoe moet dat nou???' Maar gelukkig zag ze al in de voorkant van mijn vagina een schimmelinfectie. Na 2 weken smeren moet ik zeggen dat het beter ging, maar nog niet dat hij er hoppa even in kon.

Ik heb nooit kinderen gewild, maar sinds 2 jaar is dat aan het veranderen. Ik heb een jaar geleden nog een burn out gehad en enkele weken terug een aanvaring met mijn man die ineens riep dat hij wilde scheiden (er speelt nog meer, een jaren durende verbouwing, opstarten van mijn bedrijf e.d. naast beide full time werken, burn out dus). Hij is erg impulsief, dus bij hem gewoon een uiting van emoties. Na veel praten e.d. willen we ervoor gaan en hebben we nog een last minuten geboekt. Aan de liefde tussen ons zal het in elk geval niet liggen, we zouden geen ander willen.

Vorige week zijn we uit mallorca terug gekomen. Ongelofelijk... ik heb ineens veel zin in seks, we hadden het bijna elke dag wel en zijn penis kon er makkelijk en snel in komen. Ook nu thuis gaat het nog steeds goed. Ik ben ook niet meer bang om zwanger te raken, we willen dit zelfs wel. Ik ben vanaf sept. met de pil gestopt voor mijn eigen gezondheid en doen het sindsdien met condoom, maar in de vakantie gebeurd eet 2 x in de strijd zonder. Ben niet zwanger overigens.

Alsof er een soort last van mij af gevallen is of zo... ik weet het niet. We zijn ook meer open naar elkaar toe en zijn weer meer nader tot elkaar gekomen.

Maar goed nu mijn vraag... nu ben ik zelfs in om wat meer van de sekswereld te ervaren en ik wil ook wel eens naar een parenclub gaan in de toekomst. Ik geloof niet dat ik zou gaan swingen, dat is mijn intentie helemaal niet, want met mijn verleden vertrouw ik er niet zo op dat andere mannen voorzichtig met mij omgaan.

Ik wil nu graag erotisch uit willen gaan. Dus in een café, disco of party waar dat kan. Geen parenclub en geen pure fetishparty's, want daar heb ik niets mee. Wie kent van deze plekken waar de gemiddelde leeftijd liever niet 40-50 jaar is (ja sorry, maar ik ben nog jong en val zelf niet op oudere mannen, liever iets jonger of mijn eigen leeftijd)?

Groetjes,
Persoonlijk vind ik dat je wel heel hard van stapel loopt.

Jullie zijn net een week terug van vakantie, waarin seks eindelijk goed ging, en je wil gelijk op zoek naar een parenclub?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Je was met de pil én condoom bang om zwanger te raken, daarna vaginistisch en nu wil je wel naar een parenclub en misschien een andere man met 'alleen' een condoom? Lijkt me een beetje too much.

Ga erotisch uit en beleef daarna met je man een lekkere avond.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee, dat wil ik niet, dat staat er ook duidelijk. Ik wil op stap gaan in een omgeving met een bepaalde lading en elkaar gek maken en dan seksen met mijn eigen vent.

En dan misschiiiiiiiiiiiien... ooooooit eens in een parenclub gaan kijken. Maar wellicht komt dat er wel helemaal niet van.

Het is alleen zo moeilijk om iets te vinden dat ertussen in ligt... het is of gewoon uitgaan of een parenclub.

Ik heb de tekst iets aangepast in de hoop zo duidelijker te zijn.
quote:himalaya schreef op 24 juli 2011 @ 18:37:

Je was met de pil én condoom bang om zwanger te raken, daarna vaginistisch en nu wil je wel naar een parenclub en misschien een andere man met 'alleen' een condoom? Lijkt me een beetje too much.

Ga erotisch uit en beleef daarna met je man een lekkere avond.

Je vergeet nog de gewenste zwangerschap.

Mijn idee: hardlopers zijn doodlopers
Nogal een vaag verhaal. Een paar weken geleden wilde je man nog scheiden. Nu willen jullie een kind en wil jij naar een parenclub?
En jij wilt wel met een andere man sexen, maar vind het waarschijnlijk niet goed als hij met een andere vrouw sext? Maar dit is een beetje off topic. Heb verder geen tips voor leuke feesten/clubs. Veel plezier in ieder geval, maar dat zal vast wel lukken.
Little sins,erotisch getinte trancefeestjes.Je kunt er een hotel bijboeken
Weet je zeker dat JIJ dit wilt en niet je man?
Het lukt je net een paar dagen sinds JAREN om seks met je partner te hebben en nu wil je ineens helemaal los gaan in een parenclub?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Klinkt nogal impulsief en ondoordacht en onverantwoordelijk.

Ik zou nog even de pil blijven slikken als ik jou was.
Zo, ik ik dacht dat IK haast had met sommige zaken...

Mijn hemel, ga eerst elkaar eens verkennen voor je je in het parenclub gebeuren stort!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 24 juli 2011 @ 19:25:

perenclub
quote:foxydana schreef op 24 juli 2011 @ 18:39:

Nee, dat wil ik niet, dat staat er ook duidelijk. Ik wil op stap gaan in een omgeving met een bepaalde lading en elkaar gek maken en dan seksen met mijn eigen vent.

En dan misschiiiiiiiiiiiien... ooooooit eens in een parenclub gaan kijken. Maar wellicht komt dat er wel helemaal niet van.

Het is alleen zo moeilijk om iets te vinden dat ertussen in ligt... het is of gewoon uitgaan of een parenclub.

Ik heb de tekst iets aangepast in de hoop zo duidelijker te zijn.

-Ga een keer erotisch dineren en boek een hotel voor erna.

-Koop seksspeeltjes en leef je uit met je man.

-Doe thuis een rollenspel in sexykleding

ofzo
quote:luni schreef op 24 juli 2011 @ 19:31:

[...]

Oeps
quote:foxydana schreef op 24 juli 2011 @ 18:39:

.[/i]

Dan is jouw google stuk hoor

En zijn echt ZO veel club avonden te vinden die precies aan die eis voldoen.
jammer dat mijn oppunt gemist wordt, maar dat heb je met geschreven tekst.

1. hij wilde niet echt scheiden natuurlijk, was uit impulsiviteit. Aan de liefde tussen ons valt niet te twisten, dat zit 100% goed.

2. dat van dat met andere mannen of vrouwen had ik beter niet kunnen typen, doet helemaal niet ter zake. Het was maar een gedachtengang. Ik wil helemaal geen andere kerel, maar erover denken mag best.

3. Zwanger worden gebeurd nog niet, er bestaat nog zoiets als condoom tot we alles weer 100 % op de rit hebben.

Plus het feit dat penetratie niet lukte wil niet zeggen dat we verder geen ervaring hebben hè... seks is meer dan dat alleen. Dus rollenspellen e.d. zijn wel uitgekauwd.

Dus nogmaals: wie weet waar je erotisch uit kunt gaan, maar géén parenclub (want dat punt werd ook gemist las ik)?

@Summerdance: noem eens enkele dan? Ik vind het niet via Google hoor.
Je zou een party van 'Exceptionnel' kunnen bezoeken. Deze zijn kwalitatief goed en worden voornamelijk in het zuiden van het land georganiseerd.
Omg volgens mij staat er toch echt IN DE TOEKOMST

En als zij dat nou wil, of naar een erotisch feest, lekker laten doen. Misschien ia het wel een bevrijding voor haar nu ze weer seks kan hebben zonder lading. Snap het willen uitrpoberen wel!
quote:foxydana schreef op 25 juli 2011 @ 00:08:

jammer dat mijn oppunt gemist wordt, maar dat heb je met geschreven tekst.

1. hij wilde niet echt scheiden natuurlijk, was uit impulsiviteit. Aan de liefde tussen ons valt niet te twisten, dat zit 100% goed.

Misschien ben ik hopeloos ouderwets, maar debiel om out of the blue "ik wil scheiden!" te roepen. Daar zou ik dan weer niet zo heel erg opgewonden van worden.

2. dat van dat met andere mannen of vrouwen had ik beter niet kunnen typen, doet helemaal niet ter zake. Het was maar een gedachtengang. Ik wil helemaal geen andere kerel, maar erover denken mag best.

3. Zwanger worden gebeurd nog niet, er bestaat nog zoiets als condoom tot we alles weer 100 % op de rit hebben.

Dat is iets wat je niet met zekerheid kunt zeggen.

Plus het feit dat penetratie niet lukte wil niet zeggen dat we verder geen ervaring hebben hè... seks is meer dan dat alleen. Dus rollenspellen e.d. zijn wel uitgekauwd.

Dus nogmaals: wie weet waar je erotisch uit kunt gaan, maar géén parenclub (want dat punt werd ook gemist las ik)?

@Summerdance: noem eens enkele dan? Ik vind het niet via Google hoor.Ook ik vind dat je nogal haast hebt, maar joh, het is jouw feestje. Zelf geen ervaringen in die scene, wellicht kan Summerdance je helpen
quote:luni schreef op 24 juli 2011 @ 19:02:

Little sins,erotisch getinte trancefeestjes.Je kunt er een hotel bijboeken Wel lezen he!!
quote:foxydana schreef op 25 juli 2011 @ 00:08:

@Summerdance: noem eens enkele dan? Ik vind het niet via Google hoor.De post van net was een reactie hierop
Nog eentje dan:

http://partyflock.nl/topic/1067758:Erot ... Feest.html

staat zat!! Gewoon via Google.
Alsjeblieft

Een heel Viva topic vol

Erotische dans feesten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven