Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 januari 2008 @ 18:39:

Foutje.... maar Inad, ik stuur je even berichtje terug per Haifs, ook over donderdagprobleempje....

Compu voor 50 euro via ewrk klinkt wel geweldig! Ik wil een laptop! Ik ben helemaal om... tis geweldig om hangend op de bank te kunnen internetten.... . Zit net op een site te kijken waar je bij mobiel abonnement ook een laptop krijgt ... even checken wanneer ik van m'n huidige abonnement af kan!Niet eentje nemen met HP lappie Erwtje.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Marlin weer weg nu, wel op zijn kosten bij de mac gevroten. Zo even bijlezen maar moet eigenlijk nog 1.5 uur werken maar ik heb eg geen zin gewoon.
quote:Vishnu schreef op 27 januari 2008 @ 19:39:

Niet eentje nemen met HP lappie Erwtje.Ohh hoezo wat waar? Leg uit?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 januari 2008 @ 19:48:

[...]

Ohh hoezo wat waar? Leg uit?

Die HP's sucken, neem er dan eentje van Fujitsu Siemens, die worden ook aangeboden.

Ik add je wel even op hyves, dan mail ik je,
Heuj, I`m back, heb ik wat gemist?
Hoe was Wuppenfeest?
Loretta is De Mol. Punt.
Over antibioticadruppels en lenzen indoen... Vorige keer een dag gewacht na druppels en nog prutogen dus. Vandaag ging het goed, ik heb ze wel snel weer uitgedaan toen ik thuiskwam!
Wacht ik kom vertellen maar ff bijlezen
quote:Vishnu schreef op 27 januari 2008 @ 15:13:

[...]

Komp da nog goe?Ik heb het kleed geheel onbaatzuchtig aan m`n ex geschonken, zegt dat genoeg?
quote:Inad schreef op 27 januari 2008 @ 16:06:

Goede laptopdeal, Pep. DESKtop Inad, kom es van die wolk af quote:Inad schreef op 27 januari 2008 @ 16:06:

Komt gewoon omdat ik al ruim 1,5 week nauwelijks iets aan huishouden gedaan heb en me nu aan het bedenken was dat het misschien wel zo is dat er hopelijk iemand langskomt binnenkort die mijn huis nog niet van binnen heeft gezien
quote:Vishnu schreef op 27 januari 2008 @ 16:22:

Weet je waar ik nou zo pissig over kan worden. Marlin loopt al weken te zeiken dat hij Nemo wil zien. Nou ja kom langs denk ik dan he, je bent elke dag welkom. Vanaf 2 december loopt hij al te janken. Nu zou hij vandaag dus komen maar hij is er nog steeds niet. Zo irritant en ongeloofwaardig die eikel.

Zul je zien dat hij om 18.00 aan komt kakken terwijl hij weet dat nemo om 18.45 naar bed gaat. En dan tegen anderen zeggen dat hij zijn kind nooit ziet door mij.

BAH

Wij hebben stiekem echt dezelfde ex Vish. Bah stomme homo!

Wat hebben jullie vervelende exen. Worden ze pas zo vervelend als ze 'ex' zijn, of zijn ze zo vervelend en worden ze daarom 'ex'?

Desktopdeal klinkt goed!

Ik heb dezelfde ervaring als Erwtje, nu een laptop te leen van schoonouders ivm een programma dat Eowman nodig heeft voor studie. En ik kan dus nu ook in de woonkamer internetten en tv kijken en een gesprek voeren en op de kinderen letten tegelijk Ideaal.
Is kind bij ex bréngen geen goed idee, ipv ex laten komen? Dan kunnen ze niet te laat komen en kunnen ze er ook niet onderuit...

Of zeg ik nu hele stomme dingen?

Vind sowieso dat je erg coulant bent naar Marlin, Vish...Hij neemt een loopje met je. Stomme vis dattie is....
Multitasken roels Eow

Man, wat een lieverds zijn jullie en dan in het bijzonder Moontje vandaag Wat kost die nieuwe if I may ask?Mmischien nog ruimte in budget voor een goedkope (nieuwe) monitor... Maar die 2e handse is helemaal prima wat mij betreft hoor! Die dingen gaan toch altijd net kapot wanneer de garantie afgelopen is...
Die nieuwe was 269 of 299 weet ik ff niet meer, maar zal het naar je toesturen.
quote:Eowynn_ schreef op 27 januari 2008 @ 20:41:

Is kind bij ex bréngen geen goed idee, ipv ex laten komen? Dan kunnen ze niet te laat komen en kunnen ze er ook niet onderuit...

Of zeg ik nu hele stomme dingen?

Vind sowieso dat je erg coulant bent naar Marlin, Vish...Hij neemt een loopje met je. Stomme vis dattie is....

Ik ben expres zo aardig Eow, wil niet dat hij ook maar 1 keer kan zeggen dat ik hem ooit geweigerd heb betreffende Nemo zien. Hij mag zeker wel naar marlin toe maar dat komt het waarschijnlijk niet uit ofzo. Ik bied hem niets meer aan maar zal hem niets weigeren. Ik haar die moeders die zo moeilijk doen, Nemo kan er niets aan doen en liep vandaag supertrots tussen ons in en hij riep naar iedereen ISSE MIJN PAPA ISSE MIJN MAMA.

Ik weet dat ik het hem makkelijk maak maar dat doe ik met deze reden dus. En nu even potje janken.
Heb via hyves die 2e handse link gestuurd Pep.
Moon is lief voor Pep
Ach Visje toch Je hoeft het niet uit te leggen, want ik snap je ook wel. Vind het alleen zo lullig dat hij er misbruik van maakt. En jij denkt aan het welzijn van Nemo, dat vind ik echt super van je. Ik zou het niet kunnen.
Nemo heeft een hartstikke lieve moeder!

Hier ook de geneugten van een laptop. Die staat meestal gewoon op tafel, maar soms ook heerlijk mee op de bank hangen of mee naar bed. Ideaal. En inderdaad, waar de kinderen zijn, kun jij er met je laptop achteraan. Zij spelen, ik forummen. Wij allemaal gelukkig!
Loretta is De Mol. Punt.
De nieuwe link ook verstuurd. keer er de hele tijd overheen.

Wat kan het zijn als je vaak trekkend gevoel hebt bij je eierstokken, en het gevoel van een zweepslag in je maag? Doet tering AUW
Vish dikke knuffel, lijkt me allemaal niet makkelijk.
Innesteling natuurlijk Moon

Trouwens, mijn broertje roelz. House seizoen 3 gekregen
Trekkend gevoel had ik in het begin van alle zwangerschappen, Moon. Maar ja, kan vast ook naderende menstruatie zijn, of niet? Klote, dat wachten! Moet je 1 feb bloed prikken op hcg of ga je dan gewoon zelf over stokje piesen?
Loretta is De Mol. Punt.
Dat kind in die koffiewinkelreclame voor een simkaart zoooooo irritant wijf. Die kan ik op dit moment echt een tik voor bek verkopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven