relatieplanet, lexa of....?

27-01-2008 12:47 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Na jaren van alleen zijn (en ik ben het nu echt zat!) wil ik me aanmelden voor een datingsite...Maar welke?

Ben 26, studeer en werk parttime (voor zover dat belangrijk is:-) ).
Eh gewoon alle datingsites...
heb mijn ware liefde gevonden op lexa, maar moet zeggen dat ik de site van relatieplanet fijner vond. Zou met niet op allle zetten doen meerdere mensen en als ze je dan steeds tegen komen lijkt het zo wanhopig. Verder heel veel plezier is echt heel leuk. o ja geef het niet op na 1 date niet iedereen heeft het geluk om na 1 date de ware te vinden
Parship, tenzij je graag wilt downdaten. Parship is behoorlijk prijzig, en je wordt gematcht op basis van een psychologische test. scheelt dus een hele hoop " Wat heb jij lekkere tieten"reacties.

Knuzz is gratis, en ook best leuk. eigenlijk is het allemaal hetzelfde en maakt het niet zoveel uit. Als je gen kinderen hebt en niet al te lelijk bent, bereid je dan wel voor op tientallen reacties, ook van mensen die totaal niet voldoen aan jouw wensenlijstje.

En begin eens met het topic over downdaten..
Wat ik mij afvraag is of er nu werkelijk zoveel mensen zijn die hun ware liefde via een datingsite vinden..

Ligt dat aan mij of zijn dat er echt niet zoveel?
quote:superstar_2 schreef op 27 januari 2008 @ 13:08:

Wat ik mij afvraag is of er nu werkelijk zoveel mensen zijn die hun ware liefde via een datingsite vinden..

Ligt dat aan mij of zijn dat er echt niet zoveel?Ik heb die van mij via Relatieplanet gevonden.

Ligt dat aan mij of zijn dat er echt niet zoveel?Het heeft vast te maken met hoe je je eisen stelt! Als je niet wilt down- of updaten, en daarnaast nog tig andere eisen hebt, zal 't idd niet lukken. En dan heb je grote kans dat je uiteindelijk toch bij vrienden van vrienden oid terecht komt. Soort zoekt soort....
quote:Lemmy schreef op 27 januari 2008 @ 13:11:

[...]

Ik heb die van mij via Relatieplanet gevonden.

Het kan dus wel..

Niet dat ik behoefte aan een relatie heb maar ik vroeg me dat gewoon af..
quote:kletsbets schreef op 27 januari 2008 @ 13:11:

[...]

Het heeft vast te maken met hoe je je eisen stelt! Als je niet wilt down- of updaten, en daarnaast nog tig andere eisen hebt, zal 't idd niet lukken. En dan heb je grote kans dat je uiteindelijk toch bij vrienden van vrienden oid terecht komt. Soort zoekt soort....

Ja dat geloof ik ook wel ja,maar als je teveel eisen stelt zal je op een andere manier dan een datingsite denk ik ook geen partner vinden..

Ook niet tussen de vrienden van vrienden denk ik...
Zijn er ook sites om gewoon mensen te leren kennen, gewoon kennissen/vriendschappen?
quote:superstar_2 schreef op 27 januari 2008 @ 13:18:

[...]

Ook niet tussen de vrienden van vrienden denk ik...En daar heb je dan ook weer gelijk in!!!
quote:Noorderling1 schreef op 27 januari 2008 @ 13:21:

Zijn er ook sites om gewoon mensen te leren kennen, gewoon kennissen/vriendschappen?Ik heb het idee dat juist op datingsites meer vriendschappen dan relaties onstaan...
quote:superstar_2 schreef op 27 januari 2008 @ 13:18:

[...]

Ja dat geloof ik ook wel ja,maar als je teveel eisen stelt zal je op een andere manier dan een datingsite denk ik ook geen partner vinden..

Ook niet tussen de vrienden van vrienden denk ik...Dat denk ik ook. Mijn man en ik hebben trouwens hetzelfde opleidings- en werkniveau, dus geen down- of updaten voor ons. Als eis hadden we eigenlijk alleen dat het zou 'klikken' (of zoiets ). Als 30-plussers was het voor ons moeilijk zo iemand te vinden in onze vriendenkring, vandaar onze keuze voor een datingsite.

Ligt dat aan mij of zijn dat er echt niet zoveel?

Ik heb Pinksterman ontmoet via Lexa.

Wij zijn beiden net als Lemmy wat ouder (destijds 35) en dan is het lastig om mensen te ontmoeten.
quote:Noorderling1 schreef op 27 januari 2008 @ 13:21:

Zijn er ook sites om gewoon mensen te leren kennen, gewoon kennissen/vriendschappen?

is er ook

www.nmlk.nl
Denk dat je je het best bij één van de bekendere sites kan inschrijven.

Relatieplanet / lexa. Er zijn nog een hele boel andere maar die hebben volgens mij veel minder leden dus minder keus.

Zelf sta ik ongeveer een jaar op een relatiesite.

Ben wel verbaasd als ik hoor dat sommigen echt honderden reacties krijgen.

Ik heb er in totaal denk ik een stuk of 30 gehad.

Vraag mij toch af scheppen die andere vrouwen nou zo op?

Zit ik in een verkeerde leeftijdscategorie.

Of wordt ik op basis van mijn foto gewoon beoordeeld als onaantrekkelijk?
Hoi Zareska,

Ik ben ingeschreven geweest bij Relatieplanet. Ik heb mijn profiel maar een paar dagen laten staan, want ik had binnen een dag al 40 reacties en wilde iedereen netjes terugmailen.

Bij die 40 waren er zo'n 20 niet serieus te nemen. Er zaten een paar echt leuke mannen bij, met eentje ervan heb ik afgesproken en met hem ben ik inmiddels al een paar jaar getrouwd. Ik was 31 toen ik me inschreef en ik had er geen foto bij staan.
~[quote]Krengiserweer schreef op 27 januari 2008 @ 13:04:

Parship, tenzij je graag wilt downdaten. Parship is behoorlijk prijzig, en je wordt gematcht op basis van een psychologische test. scheelt dus een hele hoop " Wat heb jij lekkere tieten"reacties.

Knuzz is gratis, en ook best leuk. eigenlijk is het allemaal hetzelfde en maakt het niet zoveel uit. Als je gen kinderen hebt en niet al te lelijk bent, bereid je dan wel voor op tientallen reacties, ook van mensen die totaal niet voldoen aan jouw wensenlijstje.

En begin eens met het topic over downdaten..~[/quote]

Er is een betere site als je geen "hebbie-msn-reacties" wilt:

e-Matching.nl

Parship is extreem duur, dat "psychologisch profiel" van ze is lachwekkend, en je wilt toch ook een foto van iemand kunnen zien voor je reageert? Kan bij Parship dus niet.

Oppassen ook dat Parship je account niet automatisch verlengt, dan zit je er nog een hele poos aan vast.

Knuz maakte op mij een erg amateuristische indruk, weinig serieuze profielen daar ook, en weinig keus.

Een betaalde site is kwalitatief meestal een stuk beter, en eMatching is de beste die ik tot nu toe heb geprobeerd.

Minder duur dan Parship, maar veel beter.

Op Lexa en RP staan verreweg de meeste profielen, maar aantallen zeggen ook niet alles.
[quote]quattro35 schreef op 27 januari 2008 @ 20:54:

~~quote:Krengiserweer schreef op 27 januari 2008 @ 13:04:

Parship is extreem duur, dat "psychologisch profiel" van ze is lachwekkend, en je wilt toch ook een foto van iemand kunnen zien voor je reageert? Kan bij Parship dus niet.

Dit meen je niet?!? Een datingwebsite zonder foto's?!? En waarop moet je dan selecteren? Opleidingsniveau?

Raar vind ik 't wel!
quote:kletsbets schreef op 27 januari 2008 @ 20:59:

[quote]quattro35 schreef op 27 januari 2008 @ 20:54:

~~~~

[...]

Dit meen je niet?!? Een datingwebsite zonder foto's?!? En waarop moet je dan selecteren? Opleidingsniveau?

Raar vind ik 't wel!

Haha nou dat lijkt mij ook raar je wilt toch op zijn minst weten hoe iemand eruit ziet lijkt mij..

Vraag ik mij toch ook af waar je nou op moet selecteren...
quote:superstar_2 schreef op 27 januari 2008 @ 21:31:

[...]

Vraag ik mij toch ook af waar je nou op moet selecteren...Pfff, uiterlijk kan niet, en opleiding mag niet... how about hobby's? Owww, jij houdt ook van kantklossen en snelpunninken zie ik in je profiel (of is dat er ook niet)? Mooi setje zijn we dan!
Mijn man en ik hadden beiden geen foto bij het profiel staan, dus wij hebben bij de eerste selectie niet naar het uiterlijk gekeken.

Toch kun je uit de teksten op het profiel ook al een beetje een eerste indruk halen, vind ik. Toen de mails die daarop volgden ook leuk waren, hebben we pas foto's uitgewisseld. Ik zou zelf niet graag met mijn foto op een datingsite staan hoor, maar goed, dat is misschien persoonlijk.
Bij parship selecteer je niet zelf, je krijgt matches nar aanleiding van je score op die psychologische test die je invult als je je aanmeldt.

van de vfolgens paship geschikte kandidaten krijg je een profiel yte zien, waarop ze een paar dingen hebben gezet over hun uiterlijk, hun hobbies en hun levensvisie. Op gonds ddaarvan kun je besluiten om iemand te mailen, die dan zijn foto al of niet zichtbaar maakt.

E-matching heb ik nooit geprobeerd. ben het datingsitegebeuren nu even zat, maar ben wel aangemeld bij nmlk. Ook omdat ik in mijn nieuwe woonpkaats uberhaubt nog niet zoveel mensen ken en ik het leuk vind om gewoon iets te doen ipv dat obligate wat zijn je hobbies geblabla
@ lemmy: mag ik vragen: was hij zoals je je hem had voorgesteld? en wat had je gedaan als ie echt woest afstotend was geweest, of hadden jullie al wel naar elkaar gemaild matig/gemiddeld/zeer aantrekkelijk, zodat je je een beetje kon instellen?
quote:kletsbets schreef op 27 januari 2008 @ 21:34:

[...]

Pfff, uiterlijk kan niet, en opleiding mag niet... how about hobby's? Owww, jij houdt ook van kantklossen en snelpunninken zie ik in je profiel (of is dat er ook niet)? Mooi setje zijn we dan! ow spaar jij ook theezakjes? Ik ben ook erg creatief met theezakjes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven