ex stalkt
maandag 25 juli 2011 om 18:05
Hallo Dames, ik weet dat ik hier niet moet zijn want dit is een site voor vrouwen ; maar heb toch echt reacties en opmerkingen van vrouwen nodig met een heldere mind.
Ik heb het uitgemaakt met mijn ex en ze stalkt, dreigt, zit op mijn oude msn's en doet alsof ik het ben en brengt allemaal verhalen in de wereld dat ik vrouwen mishandel, vreemdga, etc etc.
Dit is allemaal niet waar en het wordt steeds erger en erger,
naar de politie gaan heeft geen zin want ze trekt zich daar niets van aan!
Dames vertel wat kan ik doen?
alvast bedankt
Ik heb het uitgemaakt met mijn ex en ze stalkt, dreigt, zit op mijn oude msn's en doet alsof ik het ben en brengt allemaal verhalen in de wereld dat ik vrouwen mishandel, vreemdga, etc etc.
Dit is allemaal niet waar en het wordt steeds erger en erger,
naar de politie gaan heeft geen zin want ze trekt zich daar niets van aan!
Dames vertel wat kan ik doen?
alvast bedankt
maandag 25 juli 2011 om 18:11
quote:Summerdance schreef op 25 juli 2011 @ 18:09:
Je kan toch gewoon je MSN opheffen???
Of je oude wachtwoord veranderen?
Helaas heeft ze mijn geheime vraag veranderd en ook mijn wachtwoord van die msn, heb op google gekeken maar kan er vrij weinig aan doen. Helaas is deze account opheffen dus onmogelijk.
bedankt voor je reactie!
Je kan toch gewoon je MSN opheffen???
Of je oude wachtwoord veranderen?
Helaas heeft ze mijn geheime vraag veranderd en ook mijn wachtwoord van die msn, heb op google gekeken maar kan er vrij weinig aan doen. Helaas is deze account opheffen dus onmogelijk.
bedankt voor je reactie!
maandag 25 juli 2011 om 18:28
quote:xalvadora schreef op 25 juli 2011 @ 18:23:
*geeft een rechtse leverstoot*Mijn Moeder heeft me altijd verteld dat wat er ook gebeurd, raak een vrouw nooit aan!
En hoewel ik de laatste dagen toch echt agressief begin te worden probeer ik liever forums zoals deze,
wil geen dingen doen waar ik spijt van krijg.
bedankt voor je reactie!
*geeft een rechtse leverstoot*Mijn Moeder heeft me altijd verteld dat wat er ook gebeurd, raak een vrouw nooit aan!
En hoewel ik de laatste dagen toch echt agressief begin te worden probeer ik liever forums zoals deze,
wil geen dingen doen waar ik spijt van krijg.
bedankt voor je reactie!
maandag 25 juli 2011 om 18:45
Wat je zélf kunt doen: er vooral niet op ingaan. Licht desnoods je omgeving in met een nieuw mailadres wat er aan de hand is (beknopt) en laat het voor wat het is. De mensen die dicht bij je staan zouden dan moeten weten hoe het zit, de rest is niet belangrijk.
Als het erger wordt dan dit, inderdaad alles vastleggen, zodat je eventueel bewijs hebt.
Maar onthoud: negatieve aandacht is ook aandacht.
Als het erger wordt dan dit, inderdaad alles vastleggen, zodat je eventueel bewijs hebt.
Maar onthoud: negatieve aandacht is ook aandacht.
maandag 25 juli 2011 om 18:51
quote:Summerdance schreef op 25 juli 2011 @ 18:48:
IK vraag me trouwens af...
Is dit stalken?
Eigenlijk vind ik gewoon dat je zelf beter je wachtwoorden moet bewaken (maar dat ben ik)
Ze probeerd ook zoveel mogelijk in mijn buurt te zijn wat haar niet lukt nu ik net ben verhuisd, maar ze heeft mijn msn niet via mijn wachtwoord weten te kraken. Ze heeft haar account stiekem gekoppeld etc .
Bewaak mijn gegevens altijd goed maar alsnog bedankt voor je reactie!
IK vraag me trouwens af...
Is dit stalken?
Eigenlijk vind ik gewoon dat je zelf beter je wachtwoorden moet bewaken (maar dat ben ik)
Ze probeerd ook zoveel mogelijk in mijn buurt te zijn wat haar niet lukt nu ik net ben verhuisd, maar ze heeft mijn msn niet via mijn wachtwoord weten te kraken. Ze heeft haar account stiekem gekoppeld etc .
Bewaak mijn gegevens altijd goed maar alsnog bedankt voor je reactie!
maandag 25 juli 2011 om 18:52
Je doet geen aangifte om indruk te maken maar om te laten zien dat je het serieus zat bent. En een prettige bijkomstigheid is dan dat de politie - of zelfs de rechter - in kan grijpen als het maar door blijft gaan en/of nog extremer wordt. Dus: toch aangifte doen!
En verder negeren. Nergens op reageren en je eigen plan trekken. Familie en vrienden informeren zodat zij voorbereid zijn.
En verder negeren. Nergens op reageren en je eigen plan trekken. Familie en vrienden informeren zodat zij voorbereid zijn.
maandag 25 juli 2011 om 18:53
quote:elastiekje schreef op 25 juli 2011 @ 18:45:
Wat je zélf kunt doen: er vooral niet op ingaan. Licht desnoods je omgeving in met een nieuw mailadres wat er aan de hand is (beknopt) en laat het voor wat het is. De mensen die dicht bij je staan zouden dan moeten weten hoe het zit, de rest is niet belangrijk.
Maar onthoud: negatieve aandacht is ook aandacht.Wat Je zegt over dat de rest niet belangrijk is heb je een punt,
denk dat je bericht me wel geholpen heeft hartsikke bedankt voor je reactie =)
Maar onthoud: negatieve aandacht is ook aandacht.Wat Je zegt over dat de rest niet belangrijk is heb je een punt,
denk dat je bericht me wel geholpen heeft hartsikke bedankt voor je reactie =)
maandag 25 juli 2011 om 20:18
maandag 25 juli 2011 om 22:08
Gestalkt... wat is dat woord snel gebruikt... Etteren, roddels verspreiden.
Dit is stalken... http://www.nu.nl/binnenla ... bs-groningse-stalker.html
zondag 31 juli 2011 om 22:41
quote:magic2009 schreef op 25 juli 2011 @ 22:08:
Het is toch echt stalken, sommige details laat ik weg omdat ik het niet echt nodig vind om hier op te gaan schrijven. Zolang mijn bericht maar duidelijk is.
In iedergeval bedankt voor de reacties van iederen =)
heb er btw geen last meer van omdat ik er simpelweg niks meer van aantrek wat ze allemaal doet
Het is toch echt stalken, sommige details laat ik weg omdat ik het niet echt nodig vind om hier op te gaan schrijven. Zolang mijn bericht maar duidelijk is.
In iedergeval bedankt voor de reacties van iederen =)
heb er btw geen last meer van omdat ik er simpelweg niks meer van aantrek wat ze allemaal doet
maandag 1 augustus 2011 om 08:50
Als iemand in de buurt van iemand anders te zijn, zonder dat deze dat op prijs stelt, en de eerste persoon weet dat, dan is dat stalken.
Ik denk niet dat alle vormen strafbaar zijn. Maar als de vrouw in de buurt van de woning van Superhero opduikt, kan hij er werk van maken. De politie kan dan beoordelen of hij gelijk heeft.
Ik denk niet dat alle vormen strafbaar zijn. Maar als de vrouw in de buurt van de woning van Superhero opduikt, kan hij er werk van maken. De politie kan dan beoordelen of hij gelijk heeft.
World of Warcraft: Legion