de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Taartje veel succes vandaag met de echo , ik hoop zo op goed nieuws !
Taartje, spannende dag vandaag! Heel veel succes!

JJW, wat een vervelend bericht zeg. Hopelijk kunnen jullie goed praten over de situatie en wellicht draait hij bij als hij relativeert? Zonder te willen vergelijken. Vidaman heeft ook een dikke dip gehad. Hij gaf aan me er niet leuker op te vinden sinds de (door)start mmm en dat hij zich minder gelukkig voelde binnen onze relatie. SLIK.

We hebben heel veel gepraat, gefocusst op leuke dingen SAMEN, gericht op de dag zelf - de mooie kleine dingen die we samen hebben -en niet wat is gebeurd (mk) of wat zou moeten zijn (zwanger worden). Het onderwerp kindjes hebben we toen bewust laten rusten (met mijn uitlaatklep het forum ) en inmiddels zijn we sterker dan ooit. Vidaman uit zich nu zelf ook proactief over zijn kinderwens en teleurstellingen, hoop etc. Wellicht heb je niks aan bovenstaande, maar misschien ook wel. sterkte in ieder geval.

Ramiaatje, hoe gaat het bij jou? je NOD al in zicht he, spannend - merk je iets? Lekker zeg, die cake! had een beter plan geweest dan het volledig natregenen te paard wat ik deze zondag heb gedaan :-S

Hier op +12 na IUI, cd 31. Vorige poging werd ik op +11 ongi. Ik voel nu weinig en heb niet echt hoop. voel nisk behalve wat regulier ongi-buikpijn Ik weet dat dat ook niet hoeft, en dat iedere zw anders is, maar ik houd toch vast aan het gevoel van toen: direct na NOD duizelingen, dikke boobs, smaakverandering en doodvermoeit. niets van dat is van toepassing.
Taartje, veel succes met de echo vandaag! Ik denk aan je!
Taartje: heel veel succes straks!

Jjw: wat verschrikkelijk naar............heel vele sterkte met alles, ik hoop dat jullie er op een goede manier uitkomen!

Dolfijntje: hoe is het met je?
Taartje, succes straks! De duimen draaien!

En hoe is het met Dolfijntje? En ramiaatje?

En ikke, hoe gaat het nu met jou? Heeft alles een beetje kunnen bezinken?

Peggy, wat een superschattige foto van je kleine meisje op hyves! En hoe is het met T?
Taartje, veel succes vandaag! Als alles goed is op de echo kan je als je wilt medicijnen vragen tegen de misselijkheid. Ik heb eerst zetpillen gehad en later gewone tabletjes. Ze hielpen wel wat en ze kunnen geen kwaad.

Hoe is het met de dames op het wachtbankje? Vida, voor jou wordt het nu spannend! Kan me helemaal voorstellen dat je zoekt naar dezelfde tekenen. Bij mij is deze zwangerschap zooooo anders dan de eerste keer! Had er ook geen moment aan gedacht dat ik zwanger zou kunnen zijn. En zo kwamen we er dus pas met 9 1/2 week achter dat ik wel degelijk zwanger was
Ik heb een minimuffin van 7.8 mm in mijn buik met een kloppend hartje (in wording). Klein he? Niet te geloven. Over drie weken weer een echo, ppffff. Nu op een of andere manier weer omschakelen en zo naar mijn werk.

Dank voor alle steun!
Taartje, gefeliciteerd!!!
Taartje wat een heerlijk nieuws, wat een opluchting zeg! Gefeliciteerd!
Taartje wat goed!!! echt helemaal super.. ongelofelijk inderdaad.. zo klein nog en zo van jullie. geniet ervan en succes voor kleine taartje in het warme nestje.

Dank je Kaetje, ik hoop hoop hoop dat ik straks hetzelfde kan zeggen als jij. Als ik nog niet ongi word, probeer ik te wachten met testen tot wo (+14)..maar ik ben zo ongeduldig als wat..
Taartje, gefeliciteerd!!!!!!
Taartje, Gefeliciteerd!!!!!!
Taartje gefeliciteerd!!
Taartje wat heerlijk !

mopperdemopper, heb net even op hyves gemoppert ...
Taartje van harte gefeliciteerd!!

Yamuna

Hier een redelijk productieve ochtend achter de rug. We hebben een maand of 2 een nieuwe tuinset gekocht. Er ligt een granieten blad op. Daar ga je natuurlijk kringen op krijgen. Vind het zonde om er een tafelkleed overheen te leggen, dus wilde ik tafellopers maken.. Het heeft even geduurd maar vanmorgen heb ik ze dan eindelijk gemaakt.

Zie hier het resultaat

Ga nu weer verder met een bh die al een tijd half klaar ergens in een hoekje ligt..
Taartje wat mooi zeg! Wat een opluchting of niet? Zeiden ze nog iets over het bruinverlies? Konden ze misschien zien waar het vandaan kwam? Bij mij toen niet hoor maar soms schijnen ze iets te kunnen zien of zien ze nog meer oud bloed in de baarmoeder.

Yam, ga meteen even lezen op de hyves.

Merel, Ik had de foto al gezien op je hyves! Supermooi zeg! Echt chique vind ik. Hopelijk heb je er snel wat aan want de laatste tijd is het niet echt weer geweest om aan de tuintafel te zitten...
Taartje: wat een heerlijk nieuws, zeg! Wat een opluchting! Van harte gefeliciteerd!

Yam: dikke
Joehoe Taartje! Van harte! Wat een opluchting......
Taartje, gefeliciteerd!!!!

Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest en ik heb vrijdag weer een terugplaatsing.

Ik lees alles, maar kan het allemaal niet bijhouden dus ik reageer weinig. Maar ik denk aan jullie en duim voor de dames op het wachtbankje en hoop dat jjw haar relatie het overleeft.
Spannend ABC. Gaat het een beetje met je?
Jaaaa!!! Een minimuffintje!

Gefeliciteerd taart! Ben superblij voor je!

abc, voor jou ook spannend! Leuk en spannend, weer een terugplaatsing.

jjw

Yam, ik heb op de hyves gereageerd. Maar ik vind je een bikkel en ik denk aan je!

Ik barst van de energie. Net een erg leuk gesprek gehad met een oud collega (van meer dan 5 jaar terug). Hij is nu ook ondernemer en erg leuke ideeen samen!
Taartje gefeliciteerd!!!!!
Taart, geweldig nieuws! Wat een opluchting zal dat zijn! Ik ben net als Kaet wel benieuwd of ze iets over dat bruinverlies gezegd hebben.

Even een zeurberichtje van mij, ik moet het even kwijt. Vanochtend een echo gehad waarop maar 3 goede follikels te zien waren. Misschien nog eentje die ook groot genoeg kan worden, maar verder alleen een paar kleintjes. Als ik kijk naar onze vorige pogingen houden we daar misschien niet eens 2 embryo's aan over. Shit. Ik wilde er deze keer graag 2 laten terugplaatsen, omdat de kans dan toch weer iets groter is. Ik baal even heel erg. Het is zo frustrerend dat ik de 1e keer met 150 eenheden Gonal maar liefst 8 eitjes had en nu met een dubbele dosis misschien maar 3! Stom lichaam! (sorry, ik weet dat 1 of 2 embryo's voor sommige mensen al heel mooi is, maar het viel me gewoon erg tegen..)
Taart, geweldig nieuws! Wat een opluchting zal dat zijn! Ik ben net als Kaet wel benieuwd of ze iets over dat bruinverlies gezegd hebben.

Even een zeurberichtje van mij, ik moet het even kwijt. Vanochtend een echo gehad waarop maar 3 goede follikels te zien waren. Misschien nog eentje die ook groot genoeg kan worden, maar verder alleen een paar kleintjes. Als ik kijk naar onze vorige pogingen houden we daar misschien niet eens 2 embryo's aan over. Shit. Ik wilde er deze keer graag 2 laten terugplaatsen, omdat de kans dan toch weer iets groter is. Ik baal even heel erg. Het is zo frustrerend dat ik de 1e keer met 150 eenheden Gonal maar liefst 8 eitjes had en nu met een dubbele dosis misschien maar 3! Stom lichaam! (sorry, ik weet dat 1 of 2 embryo's voor sommige mensen al heel mooi is, maar het viel me gewoon erg tegen..)
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier... 11augustus gaan mijn man en ik beginnen met icsi. Ik zocht op Google naar lotgenoten omdat ik wat vragen heb over alles om de icsi heen en omdat ik wil weten hoe anderen mensen dit ervaren.

Ik ben 28jaar oud en dit is voor het eerst dat wij dit gaan doen. Hoe reageerden jullie op de decapeptyl? Ik weet dat dit per vrouw enom kan verschillen maar ik ben er wel benieuwd naar.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven