Het Leed Dat Vakantie Heet

25-07-2011 22:07 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zitten hier in een leuk dorpje tegen de duinen aan om vakantie te vieren. Sinds we hier zitten regent het vrijwel onafgebroken. Dit kustdorpje is al enkele dagen het epicentrum van alle buien die over Nederland trekken. Ook als het volgens de buienradar droog moet zijn, regent het hier. Alleen regent het dan even wat minder hard.

We hebben slagregen gehad, maar ook motregen en stuifregen die via de luchtroosters naar binnen komt en plasjes achterlaat op de vensterbank. We zijn eventjes naar het strand geweest. Toen kwam er net een bui met slagregen en we zijn allemaal nat geworden van de 200 meter op weg van de parkeerplaats naar de eerste strandtent.

De kinderen maken aan de lopende band ruzie. De aanleiding wordt steeds futieler. Vanmiddag heb ik ze buiten gezet omdat ze aan elkaars haren trokken en vervolgens de theepot van tafel stootten omdat ze ruzie hadden wie als eerste hagelslag mocht strooien op de boterham. Dat hielp me niet veel verder, want hier gingen ze verder met ruzie maken en heeft de een de ander in een waterplas geduwd waardoor al zijn kleren nat en vies waren.

We slapen in het bed van mijn zus. Ik deed per ongeluk het nachtkastje open en vond daarin handboeien, een zweepje en de grootste Tarzan die er te koop is. Too much information.

Mijn man is plotseling alcoholist geworden. Hij ontsnapt aan deze vakantie door direct na het avondeten met een vage kennis te veel bier te gaan drinken in de lokale kroeg. Vannacht kwam hij zo dronken thuis dat hij de goudvissen die hier woonden heeft doodgezeken. De kinderen hebben hierna voor de zekerheid het konijnenhok maar extra goed afgesloten.

Dat stomme konijn is de enige reden dat we hier nog zitten, want we hebben beloofd voor de huisdieren te zorgen totdat mijn zus met haar gezin weer terug is van vakantie. Het liefst pak ik vanavond nog de boel op en ga naar huis. Drie van de vier huisdieren zijn al dood: de goudvissen kwik, kwek en kwak waren niet bestand tegen de urine die mijn man als dronkemansgrap in de vissenkom liet stromen.

Alleen konijn Knuf houdt ons nog in deze vakantiehel. Met wat voor toevallige gebeurtenis zou konijn Knuf een enkele reis naar de konijnenhemel kunnen maken zodat wij met goed fatsoen ons normale leven weer kunnen hervatten? Zou de Tarzan of het zweepje van mijn zus hier een rol in kunnen spelen?
Alweer? Hoeveel goudvissen heeft je zus wel niet?
mooi verhaal
WTF?
Simpel: Oplossing
PAk het konijn op en ga lekker naar huis. Doe je vent een luier om en laat hem achter.

Je had dit ook gewoon aan je vorige topic toe kunnen voegen.

(Fantasierijk, dat wel....)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wanneer is je schoolvakantie voorbij? Kun je geen vakantiewerk gaan doen? Bijles gaan volgen? Vrijwilligerswerk gaan doen? Je puisten gaan uitknijpen? Je kamer gaan schoonmaken? Je moeder helpen met de boodschappen?

In elk geval iets anders doen dan hier steeds van die domme neptopics openen?

Kun je Knuf niet gewoon mee nemen naar je eigen huis?
Ach vrouwke!!

Pak knuf ook in en neem deze lekker mee naar je eigen huis dan mag zus lief met tarzan hem komen halen.

Ik zat vorige vakantie ook zo, we hebben we precies 1 nacht volgehouden (zaten in een tent halverwege France)
quote:batwom schreef op 25 juli 2011 @ 22:11:

Alweer? Hoeveel goudvissen heeft je zus wel niet?Op dit moment niet zo veel meer vrees ik (tenzij je de doodgepieste goudvissen uit de fantasie van TO meetelt)
Hahahahaha! G E W E L D I G ! ! !
quote:Pien252 schreef op 25 juli 2011 @ 22:17:

In elk geval iets anders doen dan hier steeds van die domme neptopics openen?Neptopic???? Als er hier een cameraploeg een paar dagen meeloopt heb je een waardig vervolg op de jaren '80 film 'Schatjes'.
Misschien kun je je kinderen in de vissenkom drukken en kan je man hetzelfde truukje uithalen als met de vissen. Heb je in elk geval geen last meer van hun geruzie, en is een belangrijk probleem opgelost
quote:schaapwandel schreef op 25 juli 2011 @ 22:19:

[...]

Neptopic???? Als er hier een cameraploeg een paar dagen meeloopt heb je een waardig vervolg op de jaren '80 film 'Schatjes'.Oh leuk, gaan we dan ook die kapotgeschaafde eeltvoeten van je in beeld zien? Hou wel van een beetje bloed op tv!!
Konijn oppakken en naar huis gaan. Punt.

Vakantie sucks.
( Briljant geschreven overigens )
Ik denk niet dat een konijn bestand is tegen een ronddraaiende dildo in zijn holletje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je knapt vast op wanneer je zus terugkomt met allemaal enthousiaste verhalen over haar zonnige vakantie. Intussen kun je nog een leuk nachtje hebben met het speelgoed uit haar nachtkastje, als je dat arme Nijntje maar met rust laat.
verba volant, scripta manent.
'We slapen in het bed van mijn zus'

Met wie slaap je daar? Je man slaapt op de bank, volgens eerdere berichten.

Dus vertel op.... met wie lig jij in dat bed?
Goh, wat jammer dat je geen plaatjes kan plakken. Dildo's en konijnen............ het had zo mooi kunnen zijn.
Laat je kinderen "vinger"verven met de trilstaaf van je zus. Ik denk dat je iets heel artistieks krijgt.
Volgend jaar een vakantie boeken in het zonnige buitenland. Nu konijn inpakken en lekker naar huis.
Ik mis het schaap in het verhaal?

Maak van de nood een deugd en zet eens wat feestelijkers op tafel dan normaal; gebraden konijn. Deze garneer je vervolgens met goudvis in een bedje van golden shower en voor het feestelijke effect geef je vooraf een amuse met schaapsbal. Lijkt het net Kerst, geheel in de lijn met het weer en met jullie gemoedstoestand.
Goudvis eerst goed af- en uitspoelen....
Of uitwringen?

Nog beter; laten beswaffelen door vriend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven