The never ending question nr. 82
maandag 25 juli 2011 om 20:51
Das moeilijk..... Dexter staat zeker in de top 5.... Two an a half men, Scrubs, Pushing daisies.... Oh moeilijk! Weet 't niet1 In mijn kindertijd is het heel lang Dr. Quinn, the medicine woman geweest..... Jammer. Maar wel duidelijk dat 't feministische er al in zat
Kun jij afknappen op iemands neus?
Kun jij afknappen op iemands neus?
maandag 25 juli 2011 om 23:43
Het zou mijn beeld en gevoel van/voor hem niet veranderen. Voor mij is uiterlijk niet enorm belangrijk. Ik zou me echter wel zorgen gaan maken over zijn gezondheid. En vanuit dat standpunt zou ik hem proberen te motiveren om weer op een gezond(er) gewicht te komen. Ik weet alleen niet of ik wel recht van spreken heb, aangezien ik zelf 20 kilo te zwaar ben
Wat is het zwaarste gewicht wat jij ooit heb gehad?
Wat is het zwaarste gewicht wat jij ooit heb gehad?
dinsdag 26 juli 2011 om 11:22
Zoveel vakantiedagen hebben we niet samen, dus nee, liever niet. Maar een lang weekend weg ofzo, ja, dat "mag". Hij is wel een paar maanden weggeweest vorig jaar om te reizen. Dat was een echte backpackreis. Niks voor mij. Ik gunde het hem en ben blij dat hij zijn wens heeft vervuld, maar ik vond het zeker niet leuk en ik heb hem onwijs gemist.
Waar zou je nog weleens naartoe willen op vakantie?
Waar zou je nog weleens naartoe willen op vakantie?
dinsdag 26 juli 2011 om 15:58
Grappige Babylonische spreekverwarring...
Vraag: Ben je wel eens zenuwachtig; in welke situaties?
Antwoord: soep maken...
ghe ghe
Enfin, ik zal het even rechttrekken.
Soep vind ik niet zo lekker behalve erwtensoep in de winter en groentensoep van de buurvrouw.
Ik ben zenuwachtig voor alles waarbij ik nieuwe mensen ga ontmoeten. Onzeker en beetje sociale angst...
Vraag: wat ga je vanavond eten?
Vraag: Ben je wel eens zenuwachtig; in welke situaties?
Antwoord: soep maken...
ghe ghe
Enfin, ik zal het even rechttrekken.
Soep vind ik niet zo lekker behalve erwtensoep in de winter en groentensoep van de buurvrouw.
Ik ben zenuwachtig voor alles waarbij ik nieuwe mensen ga ontmoeten. Onzeker en beetje sociale angst...
Vraag: wat ga je vanavond eten?