Ervaringen NLP
dinsdag 26 juli 2011 om 22:15
dinsdag 26 juli 2011 om 22:38
Heel goed hoor.
Heeft niks met Ratelband te maken, dat is een zwetser.
Het gaat er globaal om dat je door middel van je denken/je gedachten beter je gevoelens kan beïnvloeden en onder controle krijgt. Eigenlijk dat je jezelf deels opnieuw positiever programmeert...
Hoop dat ik het zo goed omschrijf.
Heeft niks met Ratelband te maken, dat is een zwetser.
Het gaat er globaal om dat je door middel van je denken/je gedachten beter je gevoelens kan beïnvloeden en onder controle krijgt. Eigenlijk dat je jezelf deels opnieuw positiever programmeert...
Hoop dat ik het zo goed omschrijf.
dinsdag 26 juli 2011 om 22:50
Ratelband heeft niet eens NLP trainingen gevolgd, dus hij is zeker geen goed voorbeeld.
Zelf ben ik 4 jaar lang met NLP bezig geweest en door diverse trainingen te volgen. NLP heeft een aantal zeer handige trucjes en handvaten waardoor je problemen op een hele nieuwe manier kunt benaderen.Het geeft je zo veel inzicht in hoe je denkt en waarom je denkt zoals je denkt. Maar ook welke gedachten je beperken of welke patronen je in je hebt waardoor je steeds in dezelfde cirkeltjes rond loopt. Ik kan het je dan ook ontzettend aanraden! Voor mij werkte het enorm verhelderend en ik heb er elke dag nog iets aan.
Zelf ben ik 4 jaar lang met NLP bezig geweest en door diverse trainingen te volgen. NLP heeft een aantal zeer handige trucjes en handvaten waardoor je problemen op een hele nieuwe manier kunt benaderen.Het geeft je zo veel inzicht in hoe je denkt en waarom je denkt zoals je denkt. Maar ook welke gedachten je beperken of welke patronen je in je hebt waardoor je steeds in dezelfde cirkeltjes rond loopt. Ik kan het je dan ook ontzettend aanraden! Voor mij werkte het enorm verhelderend en ik heb er elke dag nog iets aan.
dinsdag 26 juli 2011 om 23:32
geen Emile Ratelband praktijken dus ! Ik heb er zelf hele goede ervaringen mee en heeft ervoor gezorgd dat ik stukken beter in me vel zit dankzij .. mijzelf.. NLP heeft me leren inzien hoe ik werk en waar ik op vastloop/liep. Handvaten gekregen om bepaalde dingen aan te pakken etc. ook mijn eetprobleem is aangepakt.. Ik ben nog " onder behandeling" maar het werpt zijn vruchten zeker af..
woensdag 27 juli 2011 om 06:40
woensdag 27 juli 2011 om 19:36
quote:Janna_ schreef op 26 juli 2011 @ 22:47:
Er is een 'voor Dummies' boek van, misschien kun je dat eens lezen?
Ga 't zeker niet met Ratelband vergelijken hoor...
Wat is die persoon van dat traject verder? Of alleen dat? Of ook psycholoog ofzo?Ze komt oorspronkelijk uit de P&O hoek. Ze verzorgt ook trainingen bij bedrijven enzo.
Er is een 'voor Dummies' boek van, misschien kun je dat eens lezen?
Ga 't zeker niet met Ratelband vergelijken hoor...
Wat is die persoon van dat traject verder? Of alleen dat? Of ook psycholoog ofzo?Ze komt oorspronkelijk uit de P&O hoek. Ze verzorgt ook trainingen bij bedrijven enzo.