E-reader Sony650

23-07-2011 09:53 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar is deze nog te koop? Online zie ik m alleen uitverkocht of met grote wachttijden....ik wil m binnen 2 weken hebben. Wie o wie weet t?
Mijn lief zweert bij een Kindle, maar daar heb je natuurlijk niets aan
Ik heb het voorlopig opgegeven. Waarschijnlijk ook iets te maken met de ramp in Japan. Bij Amazon hadden ze hem nog (3 weken terug), maar dan betaal je de hoofdprijs voor verzendkosten.

Dit gaat je zeer waarschijnlijk niet meer binnen 2 weken lukken.
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
http://www.ereaders.nl/ge ... 50_meer_te_krijgen?page=4
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
He balen zeg! Ik zag nog wel ergens de 350, maar heb toch liever de 650...
Ik heb hem toevallig 2 weken geleden bij bol.com besteld. Toen was hij er heel even. Je moet de winkels goed in de gaten houden.

Ik had gebeld met dixons en bol.com, de een wist me te vertellen dat hij binnen anderhalve week weer leverbaar zou zijn, en de ander had geen idee. Een week later kon ik hem bestellen.

Deze Ereaders zijn heel erg gewild schijnt, en heel moeilijk leverbaar, ze worden in een bepaalde oplage (waarschijnlijk een hele kleine) geleverd, en ook maar bij een paar bedrijven.

Wat je nog zou kunnen proberen is Sony zelf bellen om te vragen of zij wat weten.

Ik heb gewoon een tijd lang alle winkels in de gaten gehouden en een aantal keer gebeld met de bedrijven. Het is gewoon heel lastig om aan zo'n ding te komen.
quote:chrissiy schreef op 23 juli 2011 @ 10:23:

Mijn lief zweert bij een Kindle, maar daar heb je natuurlijk niets aan Ik zweer er ook bij ook vanwege prijs/kwaliteit verhouding en de ereader doet waar hij voor bedoeld is, kan er op lezen. 3500 boeken kunnen erop en heeft ook wifi en nee ik heb geen kindle aandelen!
Ik zat aanvankelijk ook te dubben tussen verschillende ereaders, en heb uiteindelijk besloten toch maar eens in de winkel te kijken ipv er 1 online te bestellen, zodat ik beter kon inschatten hoe ze in de praktijk zouden uitvallen.

In eerste instantie dacht ik ook de sony 650 te willen, deze hadden ze ook op display, maar was uitverkocht. Uiteindelijk heb ik de sony 350 genomen. En ik moet zeggen, dat toen ik ze in de winkel vergeleek, ik de kleinere uiteindelijk veel fijner in de hand vond liggen. Ook als ik nu mensen met een Kindle zie, denk ik altijd, jeetje wat een groot ding! Ik gebruik de mijne veel onderweg in de trein, waarbij een kleiner formaat natuurlijk erg handig is. Maar ook thuis vind ik het erg prettig lezen en in de hand houden!

Als ik opnieuw kon kiezen zou ik alsnog voor de 350 ipv 650 gaan.

Het verdere verschil was wel dat je bij de 350 geen extra geheugenkaart kan toevoegen. Maar het lijkt me dat de 2GB (~1200 boeken) geheugen die erop zit meer dan genoeg is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven