psoriasis

woensdag 27 juli 2011 om 19:31
Hoi, heeft iemand DE oplossing tegen psoriasis of in ieder geval iets om dit te verminderen. Ik heb er zoveel last van met name op de hoofdhuid. Aantal shampoos geprobeerd maar deze werken niet zo goed. O.a denorex (teer) shampoo.
Zwarte kleding kan ik dus echt niet dragen. Zo jammer!
Mijn lakens zien er in de ochtend niet zo fris uit.
Ik heb er al jaren last van maar de laatste tijd lijkt het weer veel erger te worden. Heeft iemand een tip?
Zwarte kleding kan ik dus echt niet dragen. Zo jammer!
Mijn lakens zien er in de ochtend niet zo fris uit.
Ik heb er al jaren last van maar de laatste tijd lijkt het weer veel erger te worden. Heeft iemand een tip?

woensdag 27 juli 2011 om 19:36

woensdag 27 juli 2011 om 19:40

woensdag 27 juli 2011 om 19:41
Ja zonder wax wil ik eigenlijk niets een naar buiten haha! Ik plan mijn wax-loze dagen als ik vrij ben. Heb krullen en zonder haarproduct betekent dat 1 grote bos met pluis. Ik zal de naam van de lotion die ik nu heb even opzoeken. Dat werkt op zich wel. Geen wondermiddel, maar het is dan wel rustiger.

woensdag 27 juli 2011 om 19:47
Ben nog nooit bij dermatoloog geweest omdat de huisarts daar niet mee komt. Kan natuurlijk wel vragen om verwijsbrief. Ik heb aangegeven dat denorex niet zoveel effect heeft. Ws denkt hij dat het met de psoriasis wel meevalt. Maar ik vind het gewoon geen fijn gevoel en dat snapt hij waarschijnlijk niet.
woensdag 27 juli 2011 om 19:47

woensdag 27 juli 2011 om 20:33
Ik heb Psoriasis op mijn handen en voeten (andere variant) en lichttherapie heeft echt geholpen. Volgens mij is er een speciale kam die licht geeft en waar je dan een tijdje je haar mee moet kammen om je hoofdhuid te belichten, ik had iemand op de lichttherapie afdeling van het ziekenhuis gesproken die dit ook heeft. Ik heb 14 weken lang, 2x per week lichttherapie gehad in het ziekenhuis en alles is netjes vergoed zonder problemen. Ga voor advies dus naar een dermatoloog.
woensdag 27 juli 2011 om 20:34
quote:mjdh schreef op 27 juli 2011 @ 20:32:
Ik gebruik Bethemethason van de huisarts. Echt een paardenmiddel maar ik hoef het maar een paar keer per maand te gebruiken. Werkt perfect.
Oh, nog een tip is: zwanger worden. Ik ben er een aantal maanden helemaal vanaf geweest.Inderdaad! Ik ben nu 22 weken zwanger en de huid op mijn handen en voeten hebben er nog nooit zo mooi uitgezien
Ik gebruik Bethemethason van de huisarts. Echt een paardenmiddel maar ik hoef het maar een paar keer per maand te gebruiken. Werkt perfect.
Oh, nog een tip is: zwanger worden. Ik ben er een aantal maanden helemaal vanaf geweest.Inderdaad! Ik ben nu 22 weken zwanger en de huid op mijn handen en voeten hebben er nog nooit zo mooi uitgezien

woensdag 27 juli 2011 om 20:41
quote:mjdh schreef op 27 juli 2011 @ 20:32:
Oh, nog een tip is: zwanger worden. Ik ben er een aantal maanden helemaal vanaf geweest.Haha leuke tip, zwanger worden, laat ik eerst maar kijken of Bethemethason een goede optie is.
Oh, nog een tip is: zwanger worden. Ik ben er een aantal maanden helemaal vanaf geweest.Haha leuke tip, zwanger worden, laat ik eerst maar kijken of Bethemethason een goede optie is.

woensdag 27 juli 2011 om 20:44
@ Rosalindaa.
http://www.farmadomo.com/ ... f/docbyalias/nav_psorakam
Nog nooit van gehoord! Ik ga het zo even goed doorlezen.
http://www.farmadomo.com/ ... f/docbyalias/nav_psorakam
Nog nooit van gehoord! Ik ga het zo even goed doorlezen.
woensdag 27 juli 2011 om 20:50
Dermatoloog! Heb een hele vieze vette gele hormonencrème gekregen. Moet ik 's nachts smeren en de volgende dag uitwassen. Heb het vooral op mijn hoofdhuid. Helpt perfect. Ik ben trouwens zonder verwijzing naar hem gegaan.
En zwanger worden idd. Ben 9 maanden korstjes- vrij geweest en nu 3 weken bevallen en zit weer onder
En zwanger worden idd. Ben 9 maanden korstjes- vrij geweest en nu 3 weken bevallen en zit weer onder

woensdag 27 juli 2011 om 21:00
@ Isabelletje; hoe zit het dan met je beddengoed of doe je een badmuts op of haarnet of iets? En hoe vaak en hoe lang heb jij het gebruikt?
@ Sammie; ik eet niet zo heel veel vlees (hooguit 2x in de week) want ik krijg last van mijn maag en darmen en ik kom van elke dag vlees eten ontzettend veel aan.
Als ik oververmoeid ben of last heb van stress dan lijk ik meer last te hebben van de psoriasis.
@ Sammie; ik eet niet zo heel veel vlees (hooguit 2x in de week) want ik krijg last van mijn maag en darmen en ik kom van elke dag vlees eten ontzettend veel aan.
Als ik oververmoeid ben of last heb van stress dan lijk ik meer last te hebben van de psoriasis.
woensdag 27 juli 2011 om 21:10
Een huisarts kan psoriasis niet eens vaststellen, dat hoort een dermatoloog te doen. Er zijn eczemen die op psoriasis lijken namelijk.
Mijn man heeft wat aangemodderd met onze huisarts, tot hij een vriendin sprak die op de huipoli werkt.... een doorverwijzing gevraagd, andere medicatie gerkegen die wel helpt en het gaat nu een stuk beter.
Vraag even een doorverwijzing aan je huisarts, als je in de noordkop woont heb ik nog een goed adres voor je zonder wachttijd.
Mijn man heeft wat aangemodderd met onze huisarts, tot hij een vriendin sprak die op de huipoli werkt.... een doorverwijzing gevraagd, andere medicatie gerkegen die wel helpt en het gaat nu een stuk beter.
Vraag even een doorverwijzing aan je huisarts, als je in de noordkop woont heb ik nog een goed adres voor je zonder wachttijd.