Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
Anoniem_36255
woensdag 25 mei 2011 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!
Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 22:15
Alle reacties
Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 juli 2011 @ 22:14:
voor de vlootdagen?
Bijvoorbeeld, en eigenlijk zoek ik ook nog iemand die een onderzeeër in de sloot heeft liggen
Zo'n ding zou ik zo graag eens van binnen bekijken...
Ik heb iets met onderzeeërs.
Als ik bijvoorbeeld liefdesverdriet heb, niet lekker in mijn vel zit dan ga ik geen romantische komedies kijken, nee dan kijk ik onderzeeër films!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 22:16
Alle reacties
Link kopieren
Weer Gail met die vis...
Liever elitair dan een pauper!
rosanna08
woensdag 27 juli 2011 om 22:16
Alle reacties
Link kopieren
je bent soms best een beetje raar he Sumi?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08
woensdag 27 juli 2011 om 22:18
Alle reacties
Link kopieren
Trev denkt serieus dat ie niks fout heeft gedaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 22:18
Alle reacties
Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 juli 2011 @ 22:16:
je bent soms best een beetje raar he Sumi? Wel hè...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 22:19
Alle reacties
Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 juli 2011 @ 22:18:
Trev denkt serieus dat ie niks fout heeft gedaan Trev is MEESTAL een beetje raar...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 22:19
Alle reacties
Link kopieren
Okeejh Sum, dat klinkt best ongezond.
Liever elitair dan een pauper!
koreveen
woensdag 27 juli 2011 om 22:19
Alle reacties
Link kopieren
Ik vind het wel erg funny die onderzeeër films. Zijn er toch niet zoveel van, toch?
rosanna08
woensdag 27 juli 2011 om 22:19
Alle reacties
Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2011 @ 22:18:
[...]
Wel hè... beetje wel, maar je bent wel leuk verder hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 22:20
Alle reacties
Link kopieren
Nee, niet Jillian!
Trev!
Trev!
Liever elitair dan een pauper!
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 22:20
Alle reacties
Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 27 juli 2011 @ 22:19:
Okeejh Sum, dat klinkt best ongezond.
Waarom nou toch...
Al die zwetende mannenlijven in een kleine ruimte....waar ze niet wegkunnen, want onder water...ja hoor ik zie wel potentie in het hele fenomeen onderzeeër...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
rosanna08
woensdag 27 juli 2011 om 22:20
Alle reacties
Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2011 @ 22:19:
[...]
Trev is MEESTAL een beetje raar...Trev IS raar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
koreveen
woensdag 27 juli 2011 om 22:20
Alle reacties
Link kopieren
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 22:21
Alle reacties
Link kopieren
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!
Liever elitair dan een pauper!
rosanna08
woensdag 27 juli 2011 om 22:21
Alle reacties
Link kopieren
goffer, zijn we nog niet van hem af!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 22:21
Alle reacties
Link kopieren
quote:koreveen schreef op 27 juli 2011 @ 22:19:
Ik vind het wel erg funny die onderzeeër films. Zijn er toch niet zoveel van, toch?
Oh best wel hoor
Check it out!
Diep in de zee....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 22:21
Alle reacties
Link kopieren
Moge het duidelijk zijn dat dat mijn hoogste operanoot is
Liever elitair dan een pauper!
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 22:22
Alle reacties
Link kopieren
neeeeeeeeeeeeeeee.......WEER niet Trev
Kunnen we weer ons repertoire ten gehore brengen!!
Straks wint hij nog door een bizarre speling van het lot
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
koreveen
woensdag 27 juli 2011 om 22:22
Alle reacties
Link kopieren
Wat zegt Gail nou? Ik was al goed?? Wat een suffe doos!
Maar helaas nog een week met Trev. Net als bij Sabrientje is hij nogal plakkerig....
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 22:23
Alle reacties
Link kopieren
Pffff, nog niet gedouched, maar wel Hell's Kitchen aan gehad hier
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 22:23
Alle reacties
Link kopieren
Hey Sum, Trev zit wel in een onderzeeer.
Liever elitair dan een pauper!
koreveen
woensdag 27 juli 2011 om 22:23
Alle reacties
Link kopieren
Denk aan m'n ramen Kal. Die zijn net weer eens schoongeregend
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 22:24
Alle reacties
Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 27 juli 2011 @ 22:23:
Hey Sum, Trev zit wel in een onderzeeer.:puke: nee dank u....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 22:24
Alle reacties
Link kopieren
quote:InyMiny schreef op 27 juli 2011 @ 22:23:
Pffff, nog niet gedouched, maar wel Hell's Kitchen aan gehad hier Ik ben trots op je!
Liever elitair dan een pauper!
koreveen
woensdag 27 juli 2011 om 22:24
Alle reacties
Link kopieren
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder