Pyjama
donderdag 28 juli 2011 om 10:30
Ik ben zwanger (en met de bevalling in zicht) ben ik op zoek naar een beetje nette en lekkere pyjama's. Maar ik geloof dat er geen pyjama's worden gemaakt voor zwangere dame's. Want ik heb inmiddels alle winkels zo beetje wel gehad (Hema, V&D, Hunkemoller, Primarkt, H&M) maar nergens een lekkere pyjama te vinden Wie geeft mij de gouden tip? Ik wil het liefste een donkere kleur, niet te lang en niet te kort (zo boven mij knieën.
donderdag 28 juli 2011 om 14:27
quote:keeprunning schreef op 28 juli 2011 @ 14:22:
GDLT: fijn he als er wordt gesproken over 'we' Ik heb geen netbroekje aangekregen, moet je daarvoor langer in het ziekenhuis blijven?
Ja heel fijn, haha. Echt zo denigrerend.
Ik ben ingeleid omdat ik pre-eclampsie had. Op de dag van mijn bevalling kreeg ik zo'n netbroekje aan. Omdat het vloeien dan nog wat heftiger is. Maar ik moest dus de volgende dag wel weer m'n onderbroek aan. (Ben in totaal drie dagen gebleven.)
Overigens had ik dus wel keurig iets erover aan hoor.
GDLT: fijn he als er wordt gesproken over 'we' Ik heb geen netbroekje aangekregen, moet je daarvoor langer in het ziekenhuis blijven?
Ja heel fijn, haha. Echt zo denigrerend.
Ik ben ingeleid omdat ik pre-eclampsie had. Op de dag van mijn bevalling kreeg ik zo'n netbroekje aan. Omdat het vloeien dan nog wat heftiger is. Maar ik moest dus de volgende dag wel weer m'n onderbroek aan. (Ben in totaal drie dagen gebleven.)
Overigens had ik dus wel keurig iets erover aan hoor.
donderdag 28 juli 2011 om 14:28
http://www.inpositiekledi ... =page&group_id=26&lang=NL
Joggingbroek, 15 euro
Joggingbroek, 15 euro
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 28 juli 2011 om 14:30
http://zwangerschapsshop.nl/nachtkleding.htm
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 28 juli 2011 om 14:30
Ik had van die oversized Herenpyjama's van de Hema, compleet met lengtestreep (kleedt zo lekker af ) en gulp (open laten en stuk elastiek erin genaaid). Helaas vermocht deze prachtige uitmonstering niet te baten tegen het decorumverlies, tijdens de bevalling vlogen al mijn kleren door de verloskamer. Ook pyjamajas en hemdje, helaas. En na gedane arbeid moest ik zo nodig plassen dat ik met drie kraamverbanden tussen mijn netbroekloze benen geklemd de gang op pinguinde op zoek naar een wc. De verpleegster kon me nog net tegenhouden: mevrouw, hier is ook gewoon een wc hoor! Wist ik veel .
donderdag 28 juli 2011 om 22:22
Ik had zo'n geweldige (zwangerschaps)trainingsbroek van de Hema. Zat echt heel lekker, het leek genoeg op een broek om in rond te lopen en sliep toch lekker. Heel veel aangehad rond de bevalling. En nog lang erna, helaas is hij nu echt te wijd
.
Maar in het ziekenhuis (na een thuisbevalling alsnog opgenomen) moest de broek uit, verpleegkundigen wilden steeds de verbanden inspecteren. Ik had trouwens gewone zwarte boxers van de hema (geen aandelen), was fijn met kraamverband, lekker strak. Hier trouwens geen gedoe met netbroekjes over de gang, want kraamsuites met eigen badkamer .
Maar in het ziekenhuis (na een thuisbevalling alsnog opgenomen) moest de broek uit, verpleegkundigen wilden steeds de verbanden inspecteren. Ik had trouwens gewone zwarte boxers van de hema (geen aandelen), was fijn met kraamverband, lekker strak. Hier trouwens geen gedoe met netbroekjes over de gang, want kraamsuites met eigen badkamer .
donderdag 28 juli 2011 om 22:28
Zoals het een echte controlfreak als ik betaamt had ik naast een Bevalplan een geweldig leuke 'bevalpyama' gekocht bij de Hema. Lekker vrolijk, comfortabel en lang genoeg om eea te verhullen. Wonder boven wonder heb ik er tijdens mijn bevalling echt niet meer aan gedacht deze aan te doen . Later kwam ie wel van pas hoor en heb mijn normale maat gekocht, dus nu nog plezier van. Als je bv wilt gaan geven: ik vond voedingstopjes van h&m heel handig, nog steeds. Spaghettibandjes, dus lekker boven joggingsbroek en een vestje erover.
Ik wens je vast een goede bevalling toe!
Ik wens je vast een goede bevalling toe!