Furieus

28-07-2011 20:06 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
HI all, mijn vriend en ik hadden een ¨break¨hij had tijd nodig om dingen op een rijtje te zetten, zijn oude relatie was een paar maanden voordat wij elkaar tegen kwamen uitgegaan en hij had het vreselijk druk met zijn zaak en kinderen( uit vorig huwelijk, niet met die ex.) HIJ vroeg me ff afstand te doen, garandeerde me dat hij van me hield en dat hij bij me terug zou komen, hij had een paar maanden nodig. Soit :-), in het begin ging het goed,..af en toe mailcontact een belletje, liet me weten dat hij aan me dacht. Daarna was de interesse duidelijk weg,..Ik kom verhaal halen, na 3 maanden en hij scheept me af met een lulverhaal...ik ben de vrouw van zijn leven,..komt nu niet uit, wl vrienden blijven, kijkt tegen mij op. OK punt achter zetten,liefde kan niet van een kant komen, ik heb wel duidlijk gemaakt dat hij me niet meer moet benaderen per mail en chat, via deze wegen zegt hij altijd hetzelfde, dat ik speciaal ben, dat hij te stom is dat ie me laat gaan en dat hij aan me denkt. Maar ook maakt hij duidelijk dat hij nu geen relatie wil, ik vind dat hij de ballen moet hebben om het in mijn gezicht te zeggen en niet over de chat...een relatie van 10 maanden kan je toch zo niet uitmaken??? Zeker omdat we ook nog eens qua werk met elkaar te maken hebben. Daarom vind ik het belangrijk in een gesprek alles te verhelderen maar dit heb ik een week geleden aangegeven en tot nu toe niets. Heb alle contact verbroken, hij benaderd me per tel./ chat ik druk hem weg..want hij verteld niets anders dan dat hij nog gek op me is, ik ben te bereiken voor een closure gesprek, dan stuurt hij me maar een mail. Wat vinden jullie? Voor mij is belangrijk als want we gaan elkaar nog in de toekomst tegenkomen.
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2011 @ 21:40:

[...]

Ik kan!Date! kom je ook heel-erg -kerssig?
quote:liselore schreef op 28 juli 2011 @ 21:44:

[...]

Date! kom je ook heel-erg -kerssig?

Zou ze niet meer durven?

Bang voor een closure gesprek of zo?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oooh maisjes, da's de avond voor mijn verjaardag en ik weet nog niet hoe dat eruit gaat zien, dus ik zou zeggen, gaan jullie en ik kijk wel.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Sum is okee hoor Liesje
Ahaaaaaaaaaaaaaaa.......dan weet ik wanneer je jarig ben

*gaat VFSP opganiseren*

(oh, een simpele FB check leert me dat ik dat ook gewoon daar had kunnen zien)
quote:Very.Cherry schreef op 28 juli 2011 @ 21:50:

Sum is okee hoor Liesje

Dat weet jij helemaal niet!

Ik lijk wel heul schattig en zo, maar als je het uitmaakt ontpop ik me tot een stalkster

*zoekt alvast van zwangerschapstesten om in de ZR mee te zwaaien*
Staat ook gewoon op FB inderdaad maar niet het geboortejaar lekker puh.

Lekker puh voor mij, dus, in feite. Reeds.
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2011 @ 21:53:

[...]

Dat weet jij helemaal niet!

Ik lijk wel heul schattig en zo, maar als je het uitmaakt ontpop ik me tot een stalkster

*zoekt alvast van zwangerschapstesten om in de ZR mee te zwaaien*

zeg jij maakt het net toch uit met mij?! toch? of heb ik net voor niets ter voorbereiding smeekgedichten geschreven die ik voor wil dragen? Ik heb zelfs mijn broek met verstevigden kniestukken alweer te voorschijn gehaald, ik zal op mijn knieën vallen.

Ik heb uiteraard ook nog een reserve optie, wat dacht je van een break?
quote:liselore schreef op 28 juli 2011 @ 21:56:

[...]

zeg jij maakt het net toch uit met mij?! toch? of heb ik net voor niets voorbereiden smeekgedichten geschreven die ik voor wil dragen? Ik heb zelfs mijn broek met verstevigden kniestukken alweer te voorschijn gehaald, ik zal op mijn knieën vallen.

Ik heb uiteraard ook nog een reserve optie, wat dacht je van een break?

Jáááá die doen we ok!!

Een break vóór de eerste date!

Weet zeker dat we hiermee grensverleggend bezig zijn hoor voor alle nieuwe topic starters!!!
quote:Very.Cherry schreef op 28 juli 2011 @ 21:53:

Staat ook gewoon op FB inderdaad maar niet het geboortejaar lekker puh.

Lekker puh voor mij, dus, in feite. Reeds.Je wordt 21 toch?
quote:cielo1975 schreef op 28 juli 2011 @ 20:06:

. Wat vinden jullie? Voor mij is belangrijk als want we gaan elkaar nog in de toekomst tegenkomen.

Dat je het heel goed doet, je ex probeert je aan het lijntje te

houden, wegwezen met die sukkel.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2011 @ 22:05:

[...]

Jáááá die doen we ok!!

Een break vóór de eerste date!

Weet zeker dat we hiermee grensverleggend bezig zijn hoor voor alle nieuwe topic starters!!!Goed dan wil ik vanaf nu ( nadat een tijd duidelijk is) dat je geen contact meer met mij opneemt, en ik ga je negeren als je dat wel doet tot aan de date
quote:liselore schreef op 28 juli 2011 @ 22:07:

[...]

Goed dan wil ik vanaf nu ( nadat een tijd duidelijk is) dat geen contact meer met mij opneemt, en ik ga je negeren als je dat wel doet

Dat is goed, maar dan ga ik je wel elke dag bellen en dan verwacht ik van jou elke dag een mail!

Dus....

*noteert de 16de voor de zekerheid vast in de agenda*
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2011 @ 22:09:

[...]

Dat is goed, maar dan ga ik je wel elke dag bellen en dan verwacht ik van jou elke dag een mail!

Dus....

*noteert de 16de voor de zekerheid vast in de agenda*

(16 aug.20.00 uur?)
quote:liselore schreef op 28 juli 2011 @ 22:13:

[...]

WOW.....code taal

(16 aug.20.00 uur?)

Zo stond hij al in mijn smartfoon

16/8: 20.00 date Liselore VF
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2011 @ 22:21:

[...]

Zo stond hij al in mijn smartfoon

16/8: 20.00 date Liselore VF *haalt haar neus op , pûh, gaat lekker helemaal niet zeggen wat in haar foon staat, sterker nog ze gaat helemaal niets meer zeggen*
*tring......tring......trihingggggggggg*

Goffer, ik sta op de negeerstand bij Lies

Nou euhh,,,tis maar even dat je het weet, ik vind jou dus zó óntzettend NIETS aan....

Je doet me HE-LE-MAAL niets!!!

Bel nou, bel nou, bel nou.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven