...Bar Too Much 191...!!
donderdag 28 juli 2011 om 23:54
Ja hoor, ikke wel, eigenlijk geniet ik wel iedere dag........
En nu ga ik zo heerlijk slapen, ben een beetje moe en heb zin om mijn bed in te duiken.
Meis, ik vind het fijn om te horen, dat alles goed met jou en de baby gaat. Zorg goed voor jullie allebei en voor zometeen, slaap lekker en tot snel....
En nu ga ik zo heerlijk slapen, ben een beetje moe en heb zin om mijn bed in te duiken.
Meis, ik vind het fijn om te horen, dat alles goed met jou en de baby gaat. Zorg goed voor jullie allebei en voor zometeen, slaap lekker en tot snel....
vrijdag 29 juli 2011 om 08:31
quote:wiesje123 schreef op 28 juli 2011 @ 18:16:
En .....Hippie, hebben je kinders de stad onvelig gemaakt??
En ook je portemonnee??
Tijd voor een drankje voor het eten.
Er komen hier heerlijke geuren uit de keuken, krijg er helemaal trek van...........
Drankje,,,,,,,,,wat zal ik vandaag eens nemen............??????
Haske Wies, maar voor maar een uurtje,langer mag ik niet door de stad walsen van de orthopeed.
De portemonnaie is redelijk gevuld gebleven.
Hebbie lekker gegeten?
Enne... heinig an met de port he Wies?
En .....Hippie, hebben je kinders de stad onvelig gemaakt??
En ook je portemonnee??
Tijd voor een drankje voor het eten.
Er komen hier heerlijke geuren uit de keuken, krijg er helemaal trek van...........
Drankje,,,,,,,,,wat zal ik vandaag eens nemen............??????
Haske Wies, maar voor maar een uurtje,langer mag ik niet door de stad walsen van de orthopeed.
De portemonnaie is redelijk gevuld gebleven.
Hebbie lekker gegeten?
Enne... heinig an met de port he Wies?
zondag 31 juli 2011 om 12:09
donderdag 4 augustus 2011 om 00:54
quote:wiesje123 schreef op 03 augustus 2011 @ 20:43:
Hippieieieie, hebbie 't fijn gehad. Ik bedacht opeens, wat Hellendoorn eventueel kan inhouden........
Of naar park Hellendoorn of onze lieve vriendin opzoeken, dat zou echt van je helahola hopfaldera zijn.........
Ik ben naar Park Hellendoorn geweest Wies, en het was een reuzedag!
En tja, die Helahopfaldera.. die mis ik nog steeds...
Hippieieieie, hebbie 't fijn gehad. Ik bedacht opeens, wat Hellendoorn eventueel kan inhouden........
Of naar park Hellendoorn of onze lieve vriendin opzoeken, dat zou echt van je helahola hopfaldera zijn.........
Ik ben naar Park Hellendoorn geweest Wies, en het was een reuzedag!
En tja, die Helahopfaldera.. die mis ik nog steeds...