Wat zijn de last minutes duur!
dinsdag 19 juli 2011 om 07:21
Een vriendin van mij wil met haar 2 kids ( 14 en 16) een weekje ofzo last minute naar bijv Griekenland, Turkye, Tunesie...whatever.
Vorig jaar was ze een week all inclusive onder de pannen voor 1500 Euro met zn drieen. Ik ben met haar mee aan het zoeken, maar we kunnen niets vinden van onder de 2200 Euro met zn drietjes. Zijn de last minutes zo duur dit jaar? Iemand tips?
Vorig jaar was ze een week all inclusive onder de pannen voor 1500 Euro met zn drieen. Ik ben met haar mee aan het zoeken, maar we kunnen niets vinden van onder de 2200 Euro met zn drietjes. Zijn de last minutes zo duur dit jaar? Iemand tips?
zaterdag 30 juli 2011 om 21:40
Via Ross Holiday zijn wij vorig jaar ook naar Griekenland geweest, inderdaad geen all-inclusive, maar uit eten in Griekenland is niet duur.
Ross Holiday verzorgt de transfer van en naar het vliegveld en er komt ook een hostess langs waar je vragen aan kunt stellen, en die je ook kunt bellen/sms-en.
Ik vond het erg goed verzorgd, en zou bij een volgend Griekenland-bezoek weer via hen boeken.
Ross Holiday verzorgt de transfer van en naar het vliegveld en er komt ook een hostess langs waar je vragen aan kunt stellen, en die je ook kunt bellen/sms-en.
Ik vond het erg goed verzorgd, en zou bij een volgend Griekenland-bezoek weer via hen boeken.
zondag 31 juli 2011 om 01:02
zondag 31 juli 2011 om 09:29
quote:Danayla schreef op 19 juli 2011 @ 07:21:
. Zijn de last minutes zo duur dit jaar? Iemand tips?
Het is eenvoudigweg de martk van vraag & aanbod.
Slecht weer in Nederland = veel vraag naar zonbestemmingen
en dat zorgt weer voor een hogere prijs.
Omgedraaid hadden we bijvoorbeeld in 2003 van mei t/m augustus
tropen maanden hier en kon je voor ¤ 1000,- met zijn vieren naar
de zon alles erop & er aan.
. Zijn de last minutes zo duur dit jaar? Iemand tips?
Het is eenvoudigweg de martk van vraag & aanbod.
Slecht weer in Nederland = veel vraag naar zonbestemmingen
en dat zorgt weer voor een hogere prijs.
Omgedraaid hadden we bijvoorbeeld in 2003 van mei t/m augustus
tropen maanden hier en kon je voor ¤ 1000,- met zijn vieren naar
de zon alles erop & er aan.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.