Wat zijn de last minutes duur!
dinsdag 19 juli 2011 om 07:21
Een vriendin van mij wil met haar 2 kids ( 14 en 16) een weekje ofzo last minute naar bijv Griekenland, Turkye, Tunesie...whatever.
Vorig jaar was ze een week all inclusive onder de pannen voor 1500 Euro met zn drieen. Ik ben met haar mee aan het zoeken, maar we kunnen niets vinden van onder de 2200 Euro met zn drietjes. Zijn de last minutes zo duur dit jaar? Iemand tips?
Vorig jaar was ze een week all inclusive onder de pannen voor 1500 Euro met zn drieen. Ik ben met haar mee aan het zoeken, maar we kunnen niets vinden van onder de 2200 Euro met zn drietjes. Zijn de last minutes zo duur dit jaar? Iemand tips?

dinsdag 19 juli 2011 om 07:35
Nou idd! Ik ben dit jaar ook voor het eerst aan het kijken naar een lastminute en de prijzen verbazen mij. Ik wil 3-4 nachten weg in Europa (vervoer en overnachting), verder niks bijzonders, Had verwacht wel een aanbieding voor 100-150 euro te kunnen vinden. Dus niet...
Ik kan me nog herinneren dat je vorig jaar heel vaak zo'n reclame voorbij zag komen, waarin een weekendje Barcelona werd aangeprezen voor 99,- Blijkbaar is dat nu niet meer te vinden..
Ik kan me nog herinneren dat je vorig jaar heel vaak zo'n reclame voorbij zag komen, waarin een weekendje Barcelona werd aangeprezen voor 99,- Blijkbaar is dat nu niet meer te vinden..
dinsdag 19 juli 2011 om 08:37
Het is een kwestie van vraag en aanbod. De vraag is hoog, dus de prijzen ook.
Neem een goedkoop ticket met easyjet/ryanair ergens heen en zoek zelf accomodatie. Of moet het speciaal all-inclusive zijn?
www.vakantiediscounter.nl al gekeken?
Neem een goedkoop ticket met easyjet/ryanair ergens heen en zoek zelf accomodatie. Of moet het speciaal all-inclusive zijn?
www.vakantiediscounter.nl al gekeken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

dinsdag 19 juli 2011 om 09:17
Last minutes zijn eigenlijk ook meer geschikt voor mensen die elk moment kunnen gaan als ze een leuke aanbieding tegenkomen en niet voor gezinnen die aan de schoolvakantie vastzitten.
Echt leuke en voordelige hotels/plaatsen zijn in het hoogsiezoen eerder overboekt dan dat er nog last minutes voor te vinden zijn.
Echt leuke en voordelige hotels/plaatsen zijn in het hoogsiezoen eerder overboekt dan dat er nog last minutes voor te vinden zijn.

dinsdag 19 juli 2011 om 10:21
Misschien is dit wat: Hotel Portakal in Turkije, last minute vertrek 6 of 13 augustus ¤ 399,- p.p. hotel incl. ontbijt.
Ben hier zelf 2 x geweest en het is echt een goed hotel en leuke (niet toeristische) omgeving. Zoek even hun website op: portakal punt nl.
Kan natuurlijk al weg zijn, maar je weet maar nooit.
Ben hier zelf 2 x geweest en het is echt een goed hotel en leuke (niet toeristische) omgeving. Zoek even hun website op: portakal punt nl.
Kan natuurlijk al weg zijn, maar je weet maar nooit.
dinsdag 19 juli 2011 om 22:35
quote:Danayla schreef op 19 juli 2011 @ 10:20:
Wauw, die laatste heb ik haar even doorgemaild. Zou zelf wel willen gaan, haha.Heb nu net nog de reviews op zoover bekeken, weet niet of ik daar wel naar toe zou gaan. Had geen reviews bekeken maar wellicht is de tip die Noortje gaf beter, zeker omdat ze weet dat het hotel goed is.
Wauw, die laatste heb ik haar even doorgemaild. Zou zelf wel willen gaan, haha.Heb nu net nog de reviews op zoover bekeken, weet niet of ik daar wel naar toe zou gaan. Had geen reviews bekeken maar wellicht is de tip die Noortje gaf beter, zeker omdat ze weet dat het hotel goed is.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.