De ultieme kletsmajoren

06-06-2011 20:18 2450 berichten
Alle reacties Link kopieren
... Hier gaan we verder met topic nummer 14,5

Pas geboren:

Babyboy, zoon van DD

Binnenkort verwacht:

Caatbaby, een jongetje september 2011

Luusbaby, een jongetje december 2011

En as we speak wordt er gewerkt aan een nieuwe mini versie van Laal

Link naar vorige topic:

Wij mogen nergens over praten ;-)
Goedemorgen. Pienmini en ik beiden al gedoucht en aangekleed (warm want het weer is hier nu echt herfst) en klaar voor de boodschappen.
Heel verdrietig nieuws bij de bitches inderdaad, je gunt het niemand, maar dit vind ik extra sneu

Pien, ik denk dat ze op deze leeftijd gewoon nog niet kunnen kiezen. Bengelien begrijpt iig geen snars van het concept kiezen (of ze wil het niet snappen, maar volgens mij begrijpt ze het echt niet )

Een hele poos geleden mocht ze bij mijn moeder kiezen tussen een banaan en een sinaasappel. Toen koos ze eerst de banaan om vervolgens ook nog een sinaasappel op te eten. Het concept kiezen is dus niet zo goed geïntroduceerd, ipv of werd het en. Als ik haar nu vraag om te kiezen (willekeurig wat, broodbeleg speelgoed wat dan ook) dan brult ze in de meeste gevallen sinaasappel met een enorme grijns op haar gezicht.... Soort kortsluiting in het leerproces. Maar buiten het antwoord wat ze geeft, ze wil gewoon altijd allebei hebben als ze kan kiezen uit 2. Denk dat dat een beetje in kinderen zit.
Mornin' Pien!

Wij zijn ook fris gedoucht en aangekleed. Bengman is nog een rondje met de hond samen met Bengelien en dan gaan we richting Betuwe om daar een stad onveilig te maken. Even shoppen.
Ja misschien is dat het ook wel gewoon Beng. Kiezen is natuurlijk best moeilijk want waarom laten ze dan allebei zien als je er maar een mag. Hoewel boekjes kiezen, welke eerst, dat kan hij dan weer wel. Nou ja maakt ook niet uit.

Nou de boodschappen zijn in huis. Straks verder met de kleinere dingen, kaartjes kopen en een boek enzo. Maar die winkels zijn nog niet open.

Veel plezier in de betuwe Beng. Geen idee welke stad je dan bedoelt maar dat maakt ook niet uit.
Veel plezier Beng!

Pien, jij ook al zo'n moeite met kiezen... Ik ben er ook niet goed in. En als ik dan een keuze heb gemaakt dan blijf ik er ook nog dagen over piekeren of het wel de juiste was. Soms verlang ik heel erg naar een personal assistent lijkt me zo lekker als iemand anders gewoon voor je bedenkt wat je moet eten, aantrekt, doet, zegt... Nou ja, misschien ook wat overdreven, maar ik vind keuzes, vooral heel belangrijke, nooit fijn.

Ik ben ook al helemaal aangekleed, maar niet gedouched. Ik ga zo nog even een paar km's rennen, dus douchen heeft geen zin. Ik ben de hele nacht wakker geweest door de buikpijn. Ik heb ZO veel gegeten gister, eerst een high tea en s'avonds met mijn lief uiteten, het was iets te veel van het goede. En ook nog 4 glazen wijn en een scropino, ik voelde me niet best. En nog niet. Ik heb net maar even een fruitshake gemaakt met lijnzaad, ik hoop dat het helpt. En verder ben ik niet van plan om na het rennen nog iets te doen vandaag, al heeft de rest van het gzin bedacht dat het leuk is om naar een pretpark te gaan. Hopelijk kan ik ze omkopen met koekjes bakken of mokken beschilderen, uiteindelijk is het toch vooral mini die ik van dit plan moet af weten te praten
Hier trouwens ook herfst, ongelofelijk. Ik heb het gewoon koud!

Pien, ik ben altijd zo jaloers als je schrijft over boodschappen doen en winkelen, ik zie dan altijd voor me waar je dat doet en hoe leuk het daar is. Dan is een dorp wel heel andere koek, met 1 slager en 1 spar Trouwens, ga jij nog naar het eet-evenement in jouw stad? Ik ga er vrijdagavond naartoe met broers en aanhang, zin in!
Och Duft inderdaad dat keuzes maken. Een ramp!!!

Dat was vroeger al zo en kan af en toe net zo hardnekkig als vroeger weer de kop opduiken. Belangrijke keuzes vind ik al helemaal moeilijk.

Net als dat ik met de bevalling van Pienmini tegen de gyn en Pienman zei dat zij maar moesten kiezen hoe Pienmini ter wereld kwam omdat ik het echt niet meer kon. Ok dat had misschien ook een klein beetje met de weeen te maken.

Pfff jouw lichamelijke toestand klinkt niet best Duft. Goed plan om mini om te kopen met de andere activiteiten.

En ja ik ben ook nog steeds zo blij met mijn woonplaats. Ik hoop ook echt dat we hier over niet al te lange tijd (lees: paar jaar) wat groters kunnen veroorloven. Ik weet namelijk niet zo goed waar ik anders heen zou willen. Ik vrees wel dat het nog best lastig kan worden.

Ik heb net bij de boekenwinkel om de hoek (die leuke, oude) een heel leuk boekje gekocht voor Pienmini. Het is een boekje met een beetje retro prenten van de natuur en daar dan de geluidjes bij zoals regen of de zee of dieren. Heel leuk!!

En Pienmini mocht met spaarpunten allemaal speelgoed uitkiezen bij de super. Met andere woorden hij is echt schandalig verwend vanmorgen. Maar we hebben heerlijk gewandeld door de buurt en in de winkels. Ik hoop dat dat goede luisteren zo blijft want je kunt hem best goed los meenemen naar een winkel. En ik vind het zooooo als ik hem dan zo door de straten zie waggelen.
En oh ja we zijn wel van plan om te gaan naar dat evenement. Moeten het alleen wel even regelen met Pienmini enzo.
Ben alweer terug, Bengman en Bengelien liggen alweer in bed. Ik heb nog een flinke wandeling met de hond gemaakt en kruip straks ook nog even in bed denk ik. Ben ongesteld geworden, 4 dagen te vroeg - da's wel een heeeeeeeele korte cyclus dit keer. Nou ja, hebben we eerder kans op Bengelien 2.0 misschien (scheelt net een week, woehoe )
Heb een goede score overigens, 2 broeken en een tuniekje voor Bengelien. Shorts + hemden voor Bengelien (legergroen met een roze kantrandje - stoer meisjesachtig) en voor mezelf een jurk, topje, bolero + legging. Zelfde model jurk als Mien aanhad bij Neem maar dan een ander printje. Meer een najaarstint ook.
[img]http://www.stepswebshop.nl/pictures/1/3 ... -dress.jpg[/img]
Had trouwens een superkoopje voor dat ondergoed zie ik nu online. Ipv shorts voor 7 euro p/stuk had ik er 6 voor 10 euro - exact dezelfde! Ik koopjes, maar dat wisten jullie al !
Middag!

Klinkt wel heel lekker duft, alleen jammer dat je buik er onder moet lijden nu. Zit je met je kont in het pretpark nu?

I love ook koopjes! Heerlijk gevoel geeft dat altijd.

Vanmorgen ook de hele ochtend geshopt, spulletjes om de traktatie te maken voor Luba's verjaardag (muisjes van geschilderde walnotendoppen op babybel kaasjes), inpakpapier, slingers, floradix bij de tuinen, even verse Italiaanse smeerseltjes en olijfbrood gehaald op de markt, op zoek in vier speelgoedwinkels naar houten pizza's en snijfruit voor bij Luba's keukentje en daarna nog boodschappen gedaan.

Nu even helemaal niks. Even salontafels zoeken op de iPad en online snijfruit en houten pizza bestellen (kon het nergens kopen).

Luba is trouwens wonderwel helemaal niet meer ziek. Wat dat nou was? Hij sliep gelukkig tot 7.15 (dat is ook maanden

geleden!!) en was weer zijn hele vrolijke drukke babbelige zelf.
Oh dat eet evenement in Pienstad is inderdaad erg leuk!
Oeh, flora*dix, lekker! Iedereen vindt het smerig, maar ik smulde ervan, kon zo die fles leegdrinken

Druk hier trouwens

Wij zijn ook op pad geweest... kriebeltje slaapt dus Echt Helemaal Niet in de kinderwagen dus nu houden we haar maar op, kijken of ze het redt tot 18.30 Ze heeft nieuw speelgoed gekregen, dus voorlopig vermaakt ze zich prima
En heeft ze t gered Krieb?? Bengelien slaapt alleen in bed, niet in de auto, niet in de kinderwagen - gewoon nergens behalve in bed.

Wat voor speelgoed heeft Kriebeltje gekregen?

Ik kon wel kaken van floradix, volgende keer neem ik tabletten als het nodig is. Bleurgh wat vond ik dat vies.
Waar is dat Flora dix ook alweer voor?
Dat is kruidendrank met heel veel ijzer

Ze heeft het met moeite volgehouden, lag er om 18.30 in en sliep meteen
Nou ik vond flora dix ook niet erg om te hebben in de vorige zwangerschap, best lekker. Maar nu..... Heb het nu genomen maar yuk! Vond het ineens vies!

Luba slaapt ook nergens anders dan in zijn eigen bed. Net erin gelegd maar na een half uur begon ie ineens te huilen... Heeft ie anders nooit. Dus wat dit nou was... Even naar beneden geweest met hem en er weer tegenstribbelend in gelegd. Nu is ie toch stil. Hij heeft een boekje meegekregen, dat hield hem wel stil. Hoop dat ie doorslaapt, want ik heb een avondje voor mij alleen. Luusman is bij vrienden voetbal kijken.
Oh ja een ijzer drankje.

Lekker Luus zo'n avondje. Hier is het ook heel gezellig. We zijn film aan het kijken maar hebben nu even pauze.
Wij hebben afhaalpizza + bier (man) en cola (ik). En 2 films die we vandaag gekocht hebben bij de Ma kro. Meis is uit logeren, wilden opa en oma graag. Het is zomercarnaval, had eigenlijk wel even naar de parade willen gaan kijken maar na het boodschappen doen ben ik in slaap gevallen en werd pas 3.5 uur later wakker. Parade voorbij.

Meis slaapt trouwens bijna altijd in de auto, zelfs als ze net wakker is en we gaan wat langer rijden slaapt ze 9 van de 10 keer.
Wat een ontspannen avondjes allemaal bij jullie! Wij gaan vanavond samen uit eten, is ook al een eeuwigheid geleden. Heb er zo'n zin in!

Ik dronk Roosvicee Forte, ook zoiets en best lekker.

Knap dat Kriebeltje het zo lang heeft volgehouden! Sproetekind heeft al in geen eeuwigheid meer in de kinderwagen geslapen. Maar als we lang op pad zijn is dat ook meestal met de auto en daar valt hij meestal wel in slaap (laatst na ons dierentuinbezoek sliep hij al voordat ik van de parkeerplaats af was )

Vanmorgen met Sproetekind naar de kapper geweest. Wederom geen succes Ik heb spijt dat ik hem de vorige keer ergens mee naartoe heb genomen waar ze een tondeuse gebruiken, nu heeft hij een trauma (zal na een paar keer wel weer over zijn hoop ik). Hij is ook al verkouden en in een pesthumeur en nu dus ook al weer wakker na 2 uurtjes slapen omdat de bovenburen verhuizen. Nou ja, dan gaat hij vanavond vast als een mak lammetje naar bed en slaapt hij al voordat de oppas komt.

Slaap lekker straks allemaal!
Klinkt heerlijk Mien, pizza en film en kind uit logeren!

Luba moet ook maar weer eens uit logeren gaan over twee weken. Heb de afgelopen vijf weken geen enkele keer uitgeslapen omdat ik er steeds uit moet met Luba (luusman kan natuurlijk nog niet veel). Ben echt toe aan uitslapen. Luba's dag begint steeds tussen 6 en 7 met uitzondering van vandaag (7.15).

Oh in de auto, ja dat is de enige andere plek waar Luba wel slaapt.
Wat een gezellige avondjes zo allemaal

Ik zit winterjassen te bekijken. Welke maat zouden jullie voor de winter bestellen. Jeetje zit nu in maat 92. Ik gok dat hij nu ongeveer 88 cm is. Maat 92 of maat 98 bestellen?

Ik moet zeggen dat Jeetje de laatste tijd echt van het uitslapen is. Vrijdagochtend zelfs tot 09:00 uur Heerlijk!
Jee vindt de kapper helemaal cool. Hij krijgt ook altijd een koekje en de kapster heeft een hele bak auto's staan. Tondeuse gaat ook goed...komt omdat hij altijd eerst even mag kijken en aanraken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven