Wat zijn de last minutes duur!

19-07-2011 07:21 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij wil met haar 2 kids ( 14 en 16) een weekje ofzo last minute naar bijv Griekenland, Turkye, Tunesie...whatever.

Vorig jaar was ze een week all inclusive onder de pannen voor 1500 Euro met zn drieen. Ik ben met haar mee aan het zoeken, maar we kunnen niets vinden van onder de 2200 Euro met zn drietjes. Zijn de last minutes zo duur dit jaar? Iemand tips?
SGR.

Zijn ze nog steeds niet weg? boekvandaag enz heeft al een paar leuke aanbiedingen gehad evenals sunweb.
Via Ross Holiday zijn wij vorig jaar ook naar Griekenland geweest, inderdaad geen all-inclusive, maar uit eten in Griekenland is niet duur.

Ross Holiday verzorgt de transfer van en naar het vliegveld en er komt ook een hostess langs waar je vragen aan kunt stellen, en die je ook kunt bellen/sms-en.

Ik vond het erg goed verzorgd, en zou bij een volgend Griekenland-bezoek weer via hen boeken.
Ross' is het tegenovergestelde van all inclusive. Kleinschalige acco's op vaak rustige plekken. Al een aantal keer mee weg geweest. Ene keer beter dan de andere maar iig kom je wel in leuke Griekse dorpjes zonder stampende bars en friet van Piet enzo....
quote:Danayla schreef op 19 juli 2011 @ 07:21:

. Zijn de last minutes zo duur dit jaar? Iemand tips?

Het is eenvoudigweg de martk van vraag & aanbod.

Slecht weer in Nederland = veel vraag naar zonbestemmingen

en dat zorgt weer voor een hogere prijs.

Omgedraaid hadden we bijvoorbeeld in 2003 van mei t/m augustus

tropen maanden hier en kon je voor ¤ 1000,- met zijn vieren naar

de zon alles erop & er aan.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Via Bebsy deze hele week te boeken bij weekactie. 8 dagen Kreta voor ¤399 pp AI!
quote:Flashy schreef op 31 juli 2011 @ 10:30:

Via Bebsy deze hele week te boeken bij weekactie. 8 dagen Kreta voor ¤399 pp AI!Is vast zo laag door die bosbranden.
Zie QR
quote:kaasfondue schreef op 31 juli 2011 @ 12:33:

[...]

Is vast zo laag door die bosbranden.Neu, heb deze het afgelopen jaar al vaker in de aanbieding gezien. En je kunt gaan tot en met oktober.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven