Vreem gegaan

31-07-2011 16:56 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
B
quote:Kikkerrr schreef op 31 juli 2011 @ 17:10:

En wie doet het lekkerder. Je vriendje of je neukertje?en hoe zou de buurman het doen? of die jongen aan de overkant? Dat moet je toch willen weten voordat je je graf in gaat.....
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 17:12:

[...]

en hoe zou de buurman het doen? of die jongen aan de overkant? Dat moet je toch willen weten voordat je je graf in gaat.....

Mijn grootste angst is dat ik sterf zonder te weten hoe het is om met Robbie Williams het bed te hebben gedeeld.

Het komt nooit meer goed met mij in dit leven... ik blijf eeuwig teleurgesteld..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 31 juli 2011 @ 17:14:

[...]

Mijn grootste angst is dat ik sterf zonder te weten hoe het is om met Robbie Williams het bed te hebben gedeeld.

Het komt nooit meer goed met mij in dit leven... ik blijf eeuwig teleurgesteld.. Niet huilen, het mag ook wel met mij hoor!
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 17:12:

[...]

en hoe zou de buurman het doen? of die jongen aan de overkant? Dat moet je toch willen weten voordat je je graf in gaat.....Op z´n minst. En vergeet alle klasgenoten en de leraar niet!
Ben ik nu echt zo ouderwets dat ik ook heel veel dingen nog gedaan wil hebben voor ik mijn graf in wordt getakeld, maar dat het besodemieteren van mijn liefde hier niet bijhoort?
quote:paloma schreef op 31 juli 2011 @ 17:12:

Ik denk niet dat het stomste wat je hebt gedaan, is te zijn vreemdgaan. Ik denk dat het stomste wat je hebt gedaan, is het tegen een goede vriend te hebben verteld.

Nou dat denk ik ook ja.

Heel stom om zoiets te vertellen, je weet hoe die dingen gaan toch?

Als je dan al zo stom bent om vreemd te gaan, moet je zoiets Nooooooit aan iemand vertellen, nooit.

Het is al link genoeg dat jij en degene met wie je het deed het weten...

Niet dat ik een vreemdganger ben hoor, ik ben meer van de andere kant zeg maar, de kant die belazerd werd...

Plus dat iemand mij ook ooit heeft verteld vreemd te zijn gegaan, met daarna direct geheimhoudingsplicht..

Dat is pas kut zeg, wou dat ik het niet geweten had, die persoon viel gelijk ook keihard van het voetstuk, ik kan er gewoon geen respect voor opbrengen...

Veel 'succes'...
Ik vind dat je gewoon moet kiezen.

Beetje egoistisch lijkt mij anders.

Tja hoe zou jij het vinden als hij nog een meisje heeft dat zou je toch ook niet willen?
Je leeft maar 1 keer......

Dus doe het dan goed!!

Kijk eens in de spiegel...Kan je jezelf nog recht in de ogen aankijken? Drai het eens om en denk dan eens wat jezelf graag zou willen. Een eerlijke relatie of niet...
quote:nikki_28 schreef op 31 juli 2011 @ 17:20:

Ik vind dat je gewoon moet kiezen.

Beetje egoistisch lijkt mij anders.

Tja hoe zou jij het vinden als hij nog een meisje heeft dat zou je toch ook niet willen?Uh,volgens mij zijn het 2 mannen hoor?
Waarom open je een topic? Je hebt het toch al helemaal rond en vindt het toch prima?
Cum non tum age
Komt Pink_Flower nog terug?
Verder...wat al eerder is gezegd: Wat zou je er van vinden wanneer jouw vriend in het geniep een ander meisje opgezocht heeft en daar (meerdere malen) seks mee gehad heeft?

Vind je dat:

a)Geen probleem, hij hoeft mij helemaal niet trouw te zijn

b)Wel een probleem, wij hebben geen open relatie

c)Hij kan het maar beter niet aan mij vertellen (oftewel: wat je niet weet schaadt je niet)

d)Het vreemdgaan is niet zo erg als het in het geniep hebben gedaan (maw, in het geheim afspreken en houden is veel erger)
quote:pink_flower schreef op 31 juli 2011 @ 16:56:Mijn grootste angst was dat ik (grof gezegd) het graf in ga en met één jongen seks heb gehad.Ja, dat moet inderdaad wel verschrikkelijk zijn. Stel je voor dat je er op je sterfbed achterkomt dat die ene jongen een meisje was. Je moet er niet aan denken.
Pink Flower is al teruggeweest voor de OP-meltdown...
quote:noa schreef op 31 juli 2011 @ 17:29:

Waarom open je een topic? Je hebt het toch al helemaal rond en vindt het toch prima?

Mee eens!

Naar mijn mening ben je iemand zonder scrupules.

Je vriend verdient beter
quote:EvyBlissy schreef op 31 juli 2011 @ 17:03:

*Voelt een openingspost-meltdown aankomen.*we have a winner!
Ach, het is antwoord B geworden lees ik net
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 17:59:

[...]

we have a winner!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Dave890 schreef op 31 juli 2011 @ 17:00:

Hoe zou jij reageren als je vriend zei dat hij ´voor de leuk´ een paar andere meisjes heeft geneukt?Zou ik niet erg vinden, het is toch zijn pik?
quote:Summerdance schreef op 31 juli 2011 @ 17:59:

Ach, het is antwoord B geworden lees ik net

Ach so.... dat was toch de optie:

Ik pleur mijn dommigheid op Viva en wanneer de antwoorden mij niet aanstaan, haal ik laf mijn topic weg?
Klopt het nou dat de OP er 59 minuten heeft gestaan?

Hebben jullie weer 's niet wenselijk geantwoord?
quote:Lizzl schreef op 31 juli 2011 @ 18:21:

Klopt het nou dat de OP er 59 minuten heeft gestaan?

Hebben jullie weer 's niet wenselijk geantwoord?

Mijn meehuil tranen waren op en het is zondag dus de winkels zijn dicht

IK heb een excuus!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Open geen topic als je het dan weghaalt. Jammer voor je alleen dat mensen gelukkig zo slim zijn om hem te quoten. Je bent niet toe aan een relatie, anders ga je niet vreemd. Dus kap er mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven