Uitgerekend september 2011

11-01-2011 14:03 2189 berichten
Alle reacties Link kopieren
WNW = wil geslacht niet weten

Cookie803001-9 10 mei vk2e jongen Incinta3003-9 28 mei vk 1e jongenLizi-27 2803-9 22 apr 20 w echo - 28 apr vk 1e jongen Juffie8723 05-9 15 apr 20w echo 1e jongen Tsmama2606-9 26 apr 20w echo - 12 mei vk 2e jongen blond7-9 1e meisje Crazydesi3209-9 14 mrt vk3e jongen Loveland339-9 8 jul placenta lokalisatie 1e jongen margriett2412-9 26 apr 20w echo1e meisje yrusjetd12-9 ? jongen Potatohead?13-9 ? jongen Lyt2613-9 15 apr vk - 26 apr 20w echo2e jongen anne_ananasje2513-9 19 mei vk - 14 jun 3D echo ? jongen Weekend2216-9 3 mei 20w echo1e meisje c773416-9 5 mei 20w echo3e wnwhaarspeldjes2916-9 18 jun 3D echo 2e wnwZonnebloem82 2918-9 4 mei 20w echo1e wnwNavimo3118-9 5 mei 20w echo 2e jongen Peetje74 3619-9 21 apr vk - 2 mei 20w echo 3e wnwGympy77 3320-9 17 mei 20w echo2e wnwMeisjegroningen 2620-9 4 mei 20w echo1e meisje 7up2520-9 13 april vk - 26 april 20w echo1e jongen deborahs1ste2020-9 6 mei 20w echo1e wnwm2b 2621-9 6 mei echo1e meisje xxxjes3324-9 15 jun vk 1e jongen dinges812925-9 11 mei 20w echo 1e wnwSofi2010 3426-9 12 mei vk - 24 mei 20w echo4e meisje ? Deernie3028-9 20 mei 20w echo - 28 apr pretecho 1e meisje Nientje82 283-10 18 mei 20w echo1e wnw
@7up Ik herken heel erg wat je zegt. Mijn ouders ga ik steeds meer missen nu de zwangerschap vordert. Al speelt het gemis van mijn moeder wel op de voorgrond maar dit komt denk omdat zei ook nog maar pas een jaar overleden is.

Mis haar bij het uitzoeken van dingen, bij kwaaltjes, bij vragen en het besef dat mijn ouders nooit hun kleinkind kunnen zien.

Merk echt dat ik mijn dip-dagen heb.

@dinges ik heb weer en wind balsum ( weleda ), potje sudocreme, bepanthem proefmonsters , elke dag olie (weleda ) cremebad ( weleda )

Ik kan zelf niet tegen allerlei soorten douchegels enzo dus gebruik zelf alleen weleda dus heb dat voor de baby ook mischien kan zij wel tgen anderen dingen maar dat probeer ik op een gegeven moment wel uit.

Flesjes enzo heb een tas vol, kreeg van iedereen flesjes die ze over hadden wel allemaalnieuw in verpakking ....terwijl ik bv wil gaan geven. Heb er 2 voor het grijpen liggen en de rest heb ik op zolder gelegd.

@anitab22 Hopelijk gaat het snel beter met je vader en komt hij snel naar huis.
Zwitsal! Ik heb de hele lijn ;)

En daarnaast sudocreme...

Bepanthen heb ik nog niet!
@Juffie, gefeliciteerd met je huwelijk. En, wat zal het schrikken zijn geweest dat je de kleine niet voelde. Gelukkig reageerde je verloskundige meteen en is alles goed.

@Cookie, bedankt voor de tips om de boodschappen toch wel te halen.

@Navimo, wat fijn dat de uk is omgedraaid. Nu zo blijven liggen.

@Anaiteb, sterkte met je vader. Dat hij volgende week maar weer veilig thuis is.

@7up, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend.

Wij hebben vanochtend de naam besloten. Over de voornaam twijfelde ik tussen twee en we zaten nog met de 2e/3e naam. Maar, we zijn eruit :-)

6 kilo aangekomen, netjes hoor. Zelf ben ik 13 kilo aangekomen met nog 8 weken te gaan.

Afgelopen vrijdag heb ik mijn laatste werkdag gehad. Echt heerlijk, nu vakantie en dan verlof! Volgende week vrijdag vertrekken we nog voor een weekje naar de Belgische kust.

Van de verzorgingsproducten heb ik alleen baby-olie van natusan en sudocreme. Daarnaast nog wel wat proefmonstertjes van zwitsal en weleda.
@ buikpijn: veel buik dus veel pijn! Ik denk dat het met indalen te maken heeft. Ik had eerder al last van m'n banden en die voel ik weer. Ik mer dat ze draait en draait dus mogelijk is ze weg naar beneden aan t zoeken. Dat misselijke komt denk ik omdat ze zo hoog ligt en m'n maag van schoppen voorziet. Ze ligt vaak met dr hoofdje naar beneden, dat snapt ze dan wel.

Vandaag thuis gebleven van m'n werk omdat ik zo beroerd was steeds overgaf. Eten doe ik te weinig, drinken genoeg! Maar morgen gaan we weer gewoon!

@ papa anaiteb : papa's zijn altijd eigenwijs. Je moeder wel ok?maar goed dat je er zo bovenop zit in dit geval!

@ xxxjes geniet van je verlof en je vakantie. Goed van die naam zeg. Het is ook moeilijk....

@ juffie. Mag ik van jou uit de ctegorie zwitsal de shampoo?! Alles? Jeetje, heb je de ego's overgenomen? Hhihi. Wil ik ook!

@Margriet en 7up. Lijkt me zo moeilijk om nu je moeder te moeten missen. Ik ken en herken het niet zelf. Mijn mans ouders leven beide niet meer en ik merk wel dat hij ze mist. Juist nu! En ik mis ze ook terwijl ik ze nooit heb gekend. Gek is dat maar je mist toch de opa en oma van de andere kant.

@ dinges, ik zeg een lintje voor jou man! 3 uur! Haha. Ik heb al die ellende ook al gekocht maar weet inmiddels niet eens meer waar het nu allemaal voor is. De eerst babywas is hier vandaag pas gedraaid en met opvouwen stond ik steeds te bedenken ehm, waar is dit nou voor? Wat moet ik hier nu mee? Met de kleertjes weet ik overigens wel raad!

@ 7 up nog van harte met de man des huizes!

@peetje, die powernap maak ik geregeld. Zelf in de vakantie heb ik op de dagen dat het regende tussen de middag op bed gelegen. Dat had ik soms echt nodig. Nu nog.

@m2b. Dat indalen is ook een fabeltje denk ik. Mijn man is denk ik vrij bang dat het te vroeg komt. Hij wil dat ik meer rust neem want ik ben echt mega moe. Echt verrot en zeker de laatste dagen is hij verbaasd omdat ik zelf thuis blijf en lang op de bank lig en in de vakanties plat ging, zijn voor hem geen herkenningspunten omdat ik doorgaans heel stoer, nuchter en geen piepertje ben. Respect voor dat dansen van jou!

@ gehele zwangerschap. Mijn man vroeg vandaag hoe ik de zwangerschap ervaarde. Ik moest het een cijfer geven. Ik heb veel kwaaltjes en vind sommige pijntje ook echt irritant maar aan de andere kan geniet ik erg van mijn bewegende laptop op schoot omdat die kleine een laptop op de kont niet prettig vind. Die dingen vind ik geweldig. De pijntjes niet. Mijn man vind het vreselijk om te zien hoeveel last ik soms heb en hoe erg ik volgens hem persoonlijk lijdt onder de zwangerschap. Lichamelijk heb ik veel moeten inleveren en geestelijk heb ik toch wel wat last van hormonen en hij dus ook. Sorry schat. Ik gaf de zwangerschap toch nog een 7,5 maar mijn mag gaf schoorvoetend toe dat het hem erg tegenviel. Hij voelt de baby bij mij wel, maar vind mijn situatie zo erg om te zien. Vond het wel even erg moeilijk om te horen. Hij is overigens dolblij en hij kan niet wachten. Maar hij vind t zo rot mij zo te zien...

@ buik. Ik weet niet wat ik aangekomen ben. Ik gok zo'n kleine 10 kg. Heb meer buik maar had al jaren geen taille en die is nu toch echt in zicht! Maarrrr ik was bij de Gamma vrijdag en toen vroeg de cassiere, zo dat gaat zeker wel gebeuren van de week. Dus ik vraag nog erg dom, eh wat? Nou die baby. Dus ik ehm nee die moet nog 8 weken wachten. Die vrouw ohw, jee, ehm. Ik zielig naar m'n buik kijken die er volgens mij niet ontploffingsgevaarlijk uitziet. Kijk ik naar die vrouw die ronduit dik was. Mijn hormonen er tegenaan gegooid en gevraagd wanneer zij uitgerekend was. Uiteraard kwam stotterend het antwoord dat ze niet zwanger was. Dat wist ik ook wel maar ik de hele rij stond te gniffelen toen ze mij die vraag stelde. De hele rij stond nu te schateren toen ik deze vraag afvuurde. Dus ehm, Gamma mevrouw, sorry bij deze!
Whahahahaaha Deernie! Applaus voor jou! Jeeeeej!!!

Ik wordt dus ook niet goed van die blikken van medelijden en de opmerkingen van: weet je zeker dat het niet twee zijn? Ik vind dat zo irritant. Nee, het zijn er geen twee en ja ik moet nog 7 weken. Ik vind dat ik er nog ok uitzie! Grrrrrr ;)

Wat mn ouders betreft, mn moeder was er niet bij betrokken. Hij viel bij n wandeling, met een heli (!!!) :( gered en nu in het ziekenhuis met klaplong en oor dat gehecht is. Verzekering heeft de boel overgenomen en morgen weer bellen over hoe en wat. Bedankt

Ik heb zwitsal shampoo, bad, olie, talkpoeder en ga nog pot sudocreme halen.

Bekkenklachtendames, bij mijn zoon vreselijke last gehad en nu (afkloppen) valt t reuze mee. Maar heel veel succes ermee, het valt niet mee :S

Tussendoor slapen doe ik al de hele tijd :@ ik ben gewoon op op de raarste momenten... Mijn kinderen zijn er ook aan gewend geraakt, oeps. Nu gaat het nu wel beter dan eerst.

Mijn zwangerschap een cijfer geven? Nou, moet eerlijk bekennen dat het me is tegengevallen op sommige punten. Dacht eigenlijk: dat doe ik wel even. Maar zo voelt het nu niet Wel lief van je vriend dat hij het vraagt. Mijn vriend maakt zich ook zorgen om me, ik vind dat lief hij denkt trouwens ook dat het eerder komt en krijgt de zenuwen, hihi. Ikzelf heb dat (nog) niet trouwens. Het komt zoals het komt...

En nu? Heb ik zin in vlammetjes, frikandellen, bitterballen en de cornetto McFlurry :@ Vraag me niet hoe ik aan die combi kom, haha.

*gaat op zoek naar een midnightsnack*
Anaiteb, ik moet straks weer naar de Gamma maar durf niet. Hah. Word denk toch de praxis!

Enne, ik heb ook alleen nog maar trek in "slecht eten"... En dat in combinatie van die misselijkheid gaat niet echt werken! Mijn man vraagt steeds wat ik wil eten omdat ik beroerd ben en het antwoord is altijd: als het maar slecht is! Hij komt dan niet meer bij. En dan eten we overigens toch gezond hoor....

Die vader van jou is echt een beetje ondeugend hoor. Hoe kanje je nu met een klaplong zelf even terug rijden? Gekke papa!

Gek idee dat het grootste deel van ons over 2 maanden echt een bevalling achter de rug heeft! Op 1 oktober moeten de meeste wel zo ver zijn toch?! Misschien ik zelf wel niet maar goed....
Hihi Deernie, gewoon naar de Gamma gaan! Buikje vooruit en gaaaaan!

En ja, mijn vader is gewoon een koppige drol! Ik lijk veel op hem, maar dit is weer zo hem.... Ga straks even bellen.

Heb wel vaker dat ik gekke combi's bedenk, maar het eten ervan lukt nooit, want heb het niet in huis.... Noem het zelfkennis dat ik het niet in m'n karretje gooi ;) uiteindelijk werd het gisteren een stukje kaas en een groot glas water met heel veel ijsklontjes. Dat heb ik dan weer wel. Die ijsklontjes, het liefst m'n glas helemaal tot het randje gevuld en dan water en dan die ijsblokjes opeten dat is dus mijn dingetje geworden.... Geen augurken haha!

1 oktober ligt er hier zeker een in het wiegje! Ik ga er voor ben de 19de uitgerekend, maar hoop van harte dat deze kleine niet zo

lang blijft zitten als m'n zoon. Die was 2 weekjes te laat... Maar daar heb ik nu geen trek in.

Vandaag schijnt de zon! Ga ik van genieten, hoop jullie ook :D
Navimo, wat fijn dat de kleine nu toch goed ligt!!

Anaiteb, jeetje wat schrikken van je vader!! Gelukkig dat alles met verzekering nu in gang is gezet. Hoop dat hij snel herstelt en weer lekker thuis is!

Deernie, haha, goeie actie in de Gamma!

7up en margriett, jullie heel veel sterkte! Kan me voorstellen dat het in deze periode ontzettend moeilijk is om je ouders en vooral je moeder te moeten missen.

Xxxjes, fijn dat jullie nu uit de naam zijn!

Over verzorgingsproducten: ik ben erg van de Zwitsal, dus heb daar de wasgel, bodylotion, goedemorgen haarlotion en talkpoeder van. Overigens nog allemaal van dochter, omdat ik die spullen bij haar ook nog gebruik. Heb ook van Lief trouwens nog douchegel, bodylotion en nog iets gekregen. Weet niet hoe dat is, maar ziet er wel erg leuk uit in ieder geval :-)

Van Sudocrem heb ik nog twee potjes liggen die ik ergens bij gekregen heb, maar heb het bij dochter ook bijna nooit gebruikt. Heb altijd Bepanthen, dat vind ik erg fijn spul. Werkt ook heel goed bij tepelkloven (kun je ook gewoon bij BV smeren, want kan voor de baby geen kwaad).

Wecesinpoeder (voor het naveltje) heb ik nog over van de vorige keer en is nog houdbaar.
En ik ben eindelijk aan mn laatste werkweek begonnen!! Nog drie daagjes werken en dan eindelijk verlof. Heb er erg zin in, want ben moe en heb geen zin meer om te werken. Wil me met de laatste babydingetjes bezig houden en een beetje proberen uit te rusten.

Heb drukke weken achter de rug. Ook een druk weekend, want vriend was donderdag jarig (oh ja, 7up jij ook nog gefeliciteerd met je man!!) en dat hebben we zaterdagavond voor vrienden en gister voor familie gevierd. Op zn verjaardag zelf zijn we uit eten en naar de film geweest, was al weer erg lang geleden dat we dat met zn tweetjes gedaan hadden :-)

De verjaardagen waren erg gezellig, maar best vermoeiend. Zowaar had ik zaterdagavond een heel erge opleving in energie (terwijl ik het de hele dag erg benauwd had gehad van de baby en erg moe was) en ben pas om drie uur mn bed in gegaan. Was alleen wel een erg kort nachtje, dus vriend en ik voelden ons gisterochtend niet echt top haha. Toch nog twee taarten gebakken en weer opgeruimd voor de visite gister.

En de babykamer is sinds dit weekend helemaal af!! Ziet er echt superleuk uit. Vandeweek nog even Neutral wasmiddel kopen en dan de kleertjes en het beddegoed wassen en dan is het echt helemaal klaar.

Geboortekaartje is ook uitgekozen, moeten we alleen nog definitief bestellen. Even beslissen hoeveel kaarten we nodig hebben en tekst/lettertype nog even definitieve keuze maken. Vanavond denk ik maar even doen.

Nu eerst even taart eten, want er is een collega jarig
Wecesinpoeder?!

Wat is dat? Ben toch redelijk into baby's maar van dat poeder heb ik nog nooit gehoord en ook nergens op een lijstje gezien..

Moet je dat in huis hebben?

En zoja, Waar haal je dat dan?

Ik ga nu naar de VK...kijken of ze nog wat voor mn rib kunnen doen :S Het is echt niet meer leuk zo...mischieb vraag ik wel of ik niet ingeleid kan worden...want zo nog 5 (of 7 :S) weken doorlopen zie ik echt niet zitten :S
@anaiteb22, wat schrikken zo met je vader. En dan ook nog zo eigenwijs en ver weg. Gelukkig is het nu wel geregeld.

@dinges, de voetjes waren zaterdag wel behoorlijk pijnlijk, maar dat is gelukkig weer weggetrokken. Maar voorlopig maar weer gewoon braaf mijn birkenstocks aan en geen leuke pumps.

@xxxjes, veel plezier op vakantie!

@deernie, wat een geweldig verhaal over de Gamma! Helemaal terecht en ik heb heel hard moeten lachen.

En wat lief van je man dat hij zo meeleeft

@cookie, gefeliciteerd met je man!

Hier zijn we dit weekend ook behoorlijk goed opgeschoten. We hebben de babykamer behangen en hebben wat planken verplaatst. Nu is het vooral de spullen een plek geven (en nog een heleboel kleine dingen kopen). En volgens mij zijn we bijna uit de naam, al vinden we het geloof ik allebei wat eng om het echt definitief te maken.
@juffie: goeie vraag van de poeder, heb het ook nog nergens gelezen en dus nog nooit van gehoord . Veel succes bij de vk! Ben benieuwd wat ze zeggen over het inleiden.

@cookie: volgens mij heb ik jou ook nog helemaal niet gefeliciteerd met je man! Dus bij deze! Lekker hè? Al die taart!! Wij hebben gelukkig ook nog over :-) fijn dat het kamertje nu klaar is! (op de wasjes na ). Ook hier is de laatste werkweek begonnen!

@deernie: hahahaha! Leuk verhaal van de gamma! Bij de praxis hebben ze nu kortingen volgens mij, mocht je niet meer naar de gamma willen . En wel lief dat je man zo meeleeft met jouw zwangerschap!

Nog een vraagje: heb je ook al shampoo nodig voor de baby? Heb tot nu toe washgel, haarlotion, baby olie, zinkzalf (is dat hetzelfde als sudocreme?) en talkpoeder. Alles van natusan en zwitsal. En op de prenatal uitzetlijst staat ook nog schrale troost crème? Wat is dat dan weer?
Cookie en 7up, nog gefeliciteerd met jullie mannen!

Bij mij in het kraampakket zaten van allerlei dingen van natusan geloof ik: shampoo, wasgel, bodylotion, haarlotion, olie etc.

Maar de kraamhulp zei bij mij bij de eerste dat je de eerste 6 weken helemaal niets hoefde te gebruiken, geen zeep of shampoo ofzo. Dat is beter voor het huidje. Ik heb zo nu en dan wel wat gebruikt, ruikt toch wel lekker, maar het hoeft dus niet.
Bedankt voor de felicitaties!!

Haha, ging even twijfelen of ik dat wecesinpoeder wel goed had, aangezien jullie t niet kennen en nergens gezien hadden. Ik had er bij de eerste ook nog nooit van gehoord, maar staat bij mij op lijstje van de kraamzorg: vaseline voor de billetjes en wecesinpoeder voor t naveltje. Was om op t naveltje te strooien zolang t stompje er nog op zit en t wondje nog niet dicht is. Daarna is t niet meer nodig. Maar weet niet of dit dan algemeen gebruik is of alleen door sommige kraamzorginstanties wordt gebruikt. Ik heb t gehaald bij kraampunt (soort thuiszorgwinkel hier in de stad die helemaal gericht is op verkoop en uitleen van spullen rondom bevalling, kraamtijd, baby's)

7up lekker dat jij ook aan je laatste week bezig bent!! En inderdaad heel lekker die overgebleven taart (en slecht haha)
Juffie, heeft de VK nog wat kunnen betekenen voor de pijn aan je ribben?? Rot dat je er zo'n last van hebt!
@ Cookie ik had gister intake van de kraamzorg...dus heb het direct gevraagd. Ze zei dat sommige verloskundigen dit adviseren en anderen niet...in deze regio niet ;) Haha

@ Peetje geen sopje/olie de eerste 6 weken...mmm ik vrees dat ik zo'n moeder wordt die toch stiekem een scheutje erin gooit...lekker olietje en daarna goed smeren.. ;)

Bij de VK was alles goed...mn bloeddruk gaat ietsje omhoog, maar das niet erg (130/75). Ze kunnen niets voor mn ribben doen :S

Maar als het erger wordt kan ik slaapmedicatie krijgen...(of ik dat wil is nog een tweede). Inleiden is nog niet besproken...kan volgende keer ook nog..

Gister weer behoorlijk wat last gehad...maar wonderbaarlijk lekker geslapen vannacht...maar 2 keer plassen. Dat scheelt ook een stuk ;)
Deernie, wat een verhaal bij de Gamma, heb heerlijk gelachen :-)

Bij kijken ze ook naar mijn buiken en horen dan dat ik nog 8 weken te gaan heb. De gezichten krijgen dan zo'n bedenkelijke of zielige trek zo van... oooo dat wordt nog wat. Ik draag de baby erg naar voren, dus ja ik maak me ook wel zorgen over hoe ik er over twee maanden bij loop, maar ja daar kan ik niets aan veranderen.

Dus je verhaal was even een super opsteker, daar denk ik de volgende keer aan als me weer vragen Bijna? of Tweeling?

Ik ga weer genieten van het mooie zomerweer.
Hoi allemaal,

Voor mijn ouders wordt nu goed gezorgd het duurt wel nog even voor ze weer thuis zijn. Als ik niet zwanger was, was ik al in een vliegtuig gesprongen

Hoe gaat het met jullie en de warmte? Hebben jullie er last van? Ik vind bij mij reuze meevallen, eigenlijk. Gelukkig, want daar zag ik erg tegenop toen ik er achter kwam dat ik in september was uitgerekend :D

Wat vervelend van je rib Juffie, maar ik weet niet of ze daarvoor eerder zullen inleiden, hoor. In ieder geval zijn ze hier daar niet zo happig op. Ook niet op pijnbestrijding.. Dat vind ik wel minder. Succes er mee.

Cookie fijn eindelijk verlof :D en de kamer klaar! Lekker idee, he. Zo van: We zijn er echt helemaal klaar voor

7up en Margriett, ik denk aan jullie, snap dat het heel vervelend is als je je ouders niet meer bij je hebt om mee te delen. Sterkte!

Trouwens ik heb ook gewoon shampoo in huis gehaald, mijn zoon had best een bos haar toen hij werd geboren namelijk

xxxjes, ik draag mn buik ook erg naar voren. De pas spiegel is kapot dus eigenlijk zag ik niet hoe ver, tot dat ik gisteren in een winkelraam keek Ik begrijp nu wel dat mensen met medelijden naar me kijken haha!

Ik heb wel steeds slechtere nachten... kan geen lekkere houding meer vinden! Slaap al heel lang met een voedingskussen, maar die heeft zn werking een beetje verloren. Vannacht weer opnieuw proberen :D

Groetjes!
@cookie, jeetje waar haal je de energie vandaan? Ik blijf zo moe dat ik je echt een bikkel vind met zo'n kort nachtje en nog even taart bakken!

@juffie, vervelend hoor die rib. Je hoort t vaker maar het is zo vervelend als jij t hebt, ik heb geen rib maar 1 plekje waar de kleine steeds tegen aan komt. Die voelt nu ook wel wat beurs!

@m2b, eng hè, die naam definitief maken? Hadden wij hier ook en nog vinden we t spannend. Zeker nu ik letters aan t verven ben ik haar naam en een geboortekaartje op proef besteld heb! Haha. Ziet er gek uit joh...

@ 7 up, schrale troostcreme. Goede vraag! Im heb al 10 soorten smeerseltjes maar wat is dit nu weer?

@ xxxjes, ik draag gewoon in de rondte volgens mij! Die mevrouw van de Gamma niet meer gezien gisteren. Haha. Maar veel mannen lijken niet te weten wat ze moeten zeggen. Zo zei een collega gister ook, zo dat gaat hard hè met die buik?! En dan ben ik weer iets te snel met mijn, nee jou shirt kleed lekker af? Gelukkig zeg ik dat zo dat ze er om moeten lachen, maar soms is eerst nadenken best slim...

@ Annaiteb, jij slaapt wel heel slecht hè zo nu en dan? Ik zweer nog steeds bij mijn voedingskussen. Mijn nieuwe liefde! Hihi.

@ kwaaltjes: nou dat is weer een heel verhaal. Ik heb maandag de vk gebeld vanwege de buikpijn en de misselijkheid. Mijn man maakte zich dusdanig zorgen dsu ik dat toch even gedaan heb. Zij adviseerde om weer urine te laten tesetn en als dat negatief was het mogelijk was dat ik zwangerschapsvergiftiging heb omdat ik daar nog wel wat klachten van heb. Niet alle symptomen heb ik maar toch.

Naar de huisarts, urine was niet goed maar weer geen blaasontsteking zoals eerder in mijn zwangerschap. Wel zitten er eiwitten in mijn urine en wat andere cellen. Belde de dokter om 18:00 uur terug dat ik toch lansg moest komen.

Vandaag langs, weer urine naar t lab om t eea te onderzoeken. Mag deze week niet meer werken omdat ik toch een aantal kenmerken heb waarmee HELLP mogelijk zou kunnen zijn. Ik denk t niet want ik knap juist wat op ipv dat ik zieker word. De uitslag word dus eerdaags aan mij doorgebeld! Heb ik dat? En juist nu ik me wat beter voel. De vk gebeld om nog even bij te praten en die snappen niet waarom m'n bloed ook niet gelijk getest wordmzodat we t zeker weten. Maar ja, eerst dit ff afwachten...
Getsie Deernie, das schrikken! Nou ga voor je duimen dat ze het mis hebben!!
Vervelend deernie!

Ik had laatst een heel bericht getypt maar dat is misgegaan zie ik (?) Dus zal binnenkort even een update geven. Vrijdag laatste dag, ben t goed zat
Deernie, hopelijk valt het mee. Trouwens, als nu wel blijkt dat je hellp hebt, wat dan? Wordt je dan opgenomen om je goed in de gaten te houden?

Weekend, lekker, vrijdag je laatste dag.

Ik ben het ook al aardig zat moet ik zeggen. Gisteren druk gehad op het werk, wel lekker gewerkt maar ik was helemaal kapot gisteravond. Vandaag was ik gelukkig om 4 uur al vrij, toen had ik het ook weer gehad. Vooral lichamelijk dan, rugpijn, pijn in schaamstreek en moe!

Nou goed, morgen, dinsdag en woensdag nog en dan heb ik verlof.

Ik lees (gelukkig ) dat meer moeite hebben met het kiezen van de naam. Voor een meisje hebben wij dé naam dus al, staat ook goed vind ik. Maar voor een jongen blijf ik de namen maar opschrijven en dan denk ik, mjah...welke is nou het leukste? Ik moet ook echt even opletten dat ik niet die briefjes laat slingeren zodat mijn ouders dat per ongeluk al zien... We twijfelen nu tussen drie. Nou ja, de derde heb ik er nu bijgezet, weet P. nog niet geloof ik, haha, maar is een verlengde versie van één van de andere namen.
Jeetje Deernie, dat is zeker schrikken! Sterkte en succes ermee!

Ik merk ook wel dat het weer wat zwaarder wordt. Erg moe, last van mijn rug, buikspieren onder spanning etc. Ik moet nog 17 dagen werken, aftellen is begonnen!

Al sinds het begin van mijn zwangerschap heb ik hoog in het midden van mijn buik, tussen mijn ribben een zeurderig en trekkend gevoel. Nu blijkt dat ik mijn buikspier daar waarschijnlijk gescheurd heb (diastase). Meer meiden die dit hebben? Als ik op mijn rug lig en omhoog kom zie je op mijn middenrif een bobbel verschijnen. Doet ook best pijn. Mag nu echt niet meer tillen en/of buikspieren belasten.

Krijg maandag groeiecho omdat de baby groot is. Al 2x glucose dagcurve gedaan maar gelukkig geen zwangerschapsdiabetes.

Succes allemaal met de laatste loodjes!
Jippie, ik heb eindelijk verlof!!! Heb me vandaag helemaal rot gewerkt om alles af te krijgen, was niet helemaal handig want de hele dag pijn in m'n buik gehad daardoor, maar goed. Nu ben ik echt klaar! Aftellen tot de baby komt!!

Jeetje Deernie, wat schrikken dat t misschien niet helemaal goed gaat!! Hoop heel erg dat t geen HELLP is, maar hou t hoe dan ook goed in de gaten zodat je er anders wel snel bij bent! En doe rustig aan!

Ik stond zelf trouwens ook wel even versteld van m'n energieniveau dit weekend. Was meer dat ik echt perse taart wilde hebben, want ik en n verjaardag zonder (zelfgemaakte) taart kon niet

Juffie rot dat er niks aan de pijn in je ribben gedaan kan worden. Hopelijk wordt t n heel stuk minder deze laatste weekjes als de kleine echt goed is ingedaald.

Anaiteb, fijn dat er nu goed voor je ouders wordt gezorgd! Kan me wel voorstellen dat je er t liefst naartoe was gegaan...

Ik ga de rest van de avond op de bank hangen en nu wachten op de pizza die ik besteld heb, want echt geen zin meer om te koken
ben ik ook weer eens...

gaat ineens wel snel nu he? ik ben een van de laatsten volgens mij en bijna 32 weken..dus gaat nu snel help..haha..

Las iets van Deernie: hoop dat het goed gaat,maar wel goed dat je er dan op tijd bij bent.

kreeg vandaag de uitslag van bloedprikken. glucose was te hoog en moet nu nog een keer nuchter prikken. Is het weer zo dan moet ik naar e gynacoloog en dietise...mocht dit zo zijn dan weer mijn thuisbevalling in het water...maar goed alles voor de gezondheid natuurlijk... Iemand ervaring met zwangerschapsdiabetis? (want daar doelde ze wel op nml) aangezien ik vorige week in de ochtend heb geprikt met alleen een banaan op...

nou ja voor de rest is het vakantie en kids zijn dus lekker druk. Mijn jongste is afgelopen zaterdag 1 geworden dus ook weer feestje gehad.......

verder niet veel bijzonders. zal eens even bijlezen want dat wordt tijd....en zal dan ook even op iedereen reageren.
Puck

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven