Problemen met Whatsapp

02-08-2011 17:05 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus problemen met whatsapp. Mijn berichten komen niet aan bij de ander, heel irri. Zijn er meerdere die hier last van hebben? Of heeft iemand een gouden tip? Ik heb een nokia E72.
Misschien verwijderen en opnieuw installeren.

Dat helpt bij mij altijd, of even upgraden.
Whatsapp heeft als sinds het weekend problemen. De online status van mensen klopt niet. Berichten komen ook niet aan in sommige gevallen. Niks aan te doen voorlopig.
Er zit een heelk vervelend bugje op de server bij whattsap begreep ik via twitter.

Bij mij doet hij het gewoon hoor, op beide toestellen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 02 augustus 2011 @ 17:14:

Er zit een heelk vervelend bugje op de server bij whattsap begreep ik via twitter.

Bij mij doet hij het gewoon hoor, op beide toestellen.wie volg je dan bij twitter? handig namelijk
op zich vind ik whatsapp sowieso irritant. Vaak staat er onder iemand zijn of haar naam hoe laat ze het laatst gezien zijn. Daar klopt dus niets van.

Vorige week zaten vriend en ik in de bios en keek even op mijn whatsapp. Vriend was om 23.15 laatst gezien terwijl we al vanaf 17.00 uur op pad waren en telefoon thuis lag.
CL, mijne doet ook raar (op E72).. Heb jij deze week ook een nieuwe versie geinstalleerd? Ik wel, nu spijt van.. Maar als veel mensen problemen heeft, heeft opnieuw installeren misschien ook niet zoveel zin
Hm
Houdt laatst gezien niet in het moment waarop whatsapp voor het laatst contact had met internet? Bijvoorbeeld doordat iemand jou een berichtje sttuurde?
quote:alexisss schreef op 02 augustus 2011 @ 17:25:

Houdt laatst gezien niet in het moment waarop whatsapp voor het laatst contact had met internet? Bijvoorbeeld doordat iemand jou een berichtje sttuurde?dat zou betekenen dat whatsapp zelf contact maakt met internet zonder dat je er om vraagt.
Gelukkig, het ligt niet aan mij dan dat ie het niet doet. Verder had er hier niemand last van, behalve ik.
You know how I know? Because I reeaally think so!
@katrien

Als je iemand online ziet staan of laatst online op...dan betekent dat niet dat de persoon zijn telefoon heeft gebruikt. Op veel toestellen ga je automatisch op 'online' als er een berichtje binnenkomt. Hoe lang je dan online blijft staan verschilt van keer tot keer. Je vriend zal dan misschien om 23.10 een bericht hebben gekregen ofzo.
Katrien, hett is toch heel normaal dat whatsapp automatisch contact maakt. Anders zou je ook geen melding krijgen van een ontvangen berichtje.
quote:katrien1974 schreef op 02 augustus 2011 @ 17:16:

[...]

wie volg je dan bij twitter? handig namelijk

Whatsapp zelf

Deze dus: http://twitter.com/#!/wa_status
quote:katrien1974 schreef op 02 augustus 2011 @ 17:18:

op zich vind ik whatsapp sowieso irritant. Vaak staat er onder iemand zijn of haar naam hoe laat ze het laatst gezien zijn. Daar klopt dus niets van.

Vorige week zaten vriend en ik in de bios en keek even op mijn whatsapp. Vriend was om 23.15 laatst gezien terwijl we al vanaf 17.00 uur op pad waren en telefoon thuis lag.

Serieus?

Ik kijk daar echt nooit naar....hoe laat wie om hoe laat online is geweest

Het geeft zoiets....controlerends..
nou daar hebben we dus naar gekeken maar geen berichtjes ontvangen in die tijd, dus vind ik dat vreemd
quote:Summerdance schreef op 02 augustus 2011 @ 17:42:

[...]

Serieus?

Ik kijk daar echt nooit naar....hoe laat wie om hoe laat online is geweest

Het geeft zoiets....controlerends..nou het was meer dat ik een keer iets wilde weten en had gevraagd via whatssapp en na 3 uur nog geen reactie had. en als er dan staat dat ie een half uur daarvoor voor het laatst gezien is vroeg ik me af hoe dat zat.
Jep, ik ook. Heb een HTC, vriendinnetje ook - tussen ons gaat het prima, maar als ik mijn vriend ( Iphone) whatsapp geeft dat problemen.. :/
On a bad day, there is always lipstick.
Online status heeft vrijwel nooit geklopt. Gewoon even verwijderen en opnieuw downloaden..
Ik kan wel berichten ontvangen, maar mijn berichten blijven ergens op de server staan. Ik krijg maar een groen vinkje.

Ik zit bij telfort. Zou het aan de provider kunnen liggen?
WhatsApp gaf gister bij mij ook problemen, momenteel gaat het wel goed volgens mij! Heb zelf ook een E72 van Nokia, vooral met BB's heb ik problemen.

Opnieuw installeren helpt niet bleef 1 groen vinkje aangeven
Verwijderen en opnieuw downloaden helpt niet hoor.

Whatsapp heeft gewoon wel eens problemen.

Niks aan te doen!
Internagelaktisch
Vraagje: ik heb zelf geen whatsapp (ook geen smartphone), en nou kreeg ik gisteren een sms van iemand die me uitnodigde om te whatsappen. Is dat berichtje specifiek naar mij verstuurd door degene of is dat iets algemeens wat naar meerdere mensen verstuurd is automatisch. FF belangrijk om te weten;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven