Terug van weggeweest! Deel 5
dinsdag 2 augustus 2011 om 20:00
Wat een mooie dag vandaag he!
Ook al zwol ik helemaal op, kon er toch nog een beetje van genieten. Maar zo is het wel weer genoeg hoor, gelukkig wordt het morgen weer wat koeler.
Ohooo wat erg he, dat uitgerekend ik dat nog eens zou zeggen.
Zo. Vandaag weer een taart gebakken. Zoveel baksels als ik deze weken gemaakt heb, heb ik m'n hele leven nog niet gedaan. Ben er nu ook wel ff klaar mee.
Hmmmz. Wat zal mijn volgende projectje worden. Baby?
Iemand nog leuke ideeen? Begin me echt te vervelen en word per dag een stuk minder mobiel.
Ook al zwol ik helemaal op, kon er toch nog een beetje van genieten. Maar zo is het wel weer genoeg hoor, gelukkig wordt het morgen weer wat koeler.
Ohooo wat erg he, dat uitgerekend ik dat nog eens zou zeggen.
Zo. Vandaag weer een taart gebakken. Zoveel baksels als ik deze weken gemaakt heb, heb ik m'n hele leven nog niet gedaan. Ben er nu ook wel ff klaar mee.
Hmmmz. Wat zal mijn volgende projectje worden. Baby?
Iemand nog leuke ideeen? Begin me echt te vervelen en word per dag een stuk minder mobiel.
dinsdag 2 augustus 2011 om 23:07
Ik zit te stikken van de hitte, bah, wat is het heet, men wat is het heet. Zit hier weer online te wachten, maar vrees dat het niets wordt. Ik heb nog iets geschreven op onze hyves.
Wordt het morgen koeler? Mooi weer om te bevallen, Luna.
Nog leuke ideeën.. hm. Even genieten van het buikgetrappel, want het is bijna afgelopen, straks zie je dat meisje in het echt en dan kun je je niet meer voorstellen dat dat daarin gepast heeft. Misschien nog wat foto's maken vanaf de zijkant? En anders moet je het project baby maar gewoon starten.
Wordt het morgen koeler? Mooi weer om te bevallen, Luna.
Nog leuke ideeën.. hm. Even genieten van het buikgetrappel, want het is bijna afgelopen, straks zie je dat meisje in het echt en dan kun je je niet meer voorstellen dat dat daarin gepast heeft. Misschien nog wat foto's maken vanaf de zijkant? En anders moet je het project baby maar gewoon starten.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
dinsdag 2 augustus 2011 om 23:23
dinsdag 2 augustus 2011 om 23:28
Klinkt goed zeg, aan meer gelegen. Lijkt me heel rustgevend.
Had je geen last van muggen?
Ik heb ook iets nuttigs gedaan: een vaardigheden-cv geschreven. Het begin ervan, althans. Op die site carriertijger staat echt veel informatie. Ik had nog nooit van een vaardigheden-cv gehoord, maar dat is dus echt iets voor als je veel 'gaten' in je cv hebt.
Had je geen last van muggen?
Ik heb ook iets nuttigs gedaan: een vaardigheden-cv geschreven. Het begin ervan, althans. Op die site carriertijger staat echt veel informatie. Ik had nog nooit van een vaardigheden-cv gehoord, maar dat is dus echt iets voor als je veel 'gaten' in je cv hebt.
dinsdag 2 augustus 2011 om 23:30
Dat is deze site:http://www.carrieretijger ... vaardigheden-cv/voorbeeld
dinsdag 2 augustus 2011 om 23:35
Fiets is fijn, afgelopen dagen veel buiten geweest. Was prettig.
Leuk? Is niet het goede woord. Wel spijkers met koppen en de juiste mensen bellen....
volgens mij ben ik goed bezig. Met werken aan werk, en het stappenwerk van mijn dwangmatig overeten...
Zoals het er nu uit zit heb ik op beide vlakken een coach volgende week!
Leuk? Is niet het goede woord. Wel spijkers met koppen en de juiste mensen bellen....
volgens mij ben ik goed bezig. Met werken aan werk, en het stappenwerk van mijn dwangmatig overeten...
Zoals het er nu uit zit heb ik op beide vlakken een coach volgende week!
dinsdag 2 augustus 2011 om 23:42